• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Hehe ik begin..

    1 🏳️‍🌈

    Edit: record 34 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 8 juni 2022 - 18:11 ]


    Women don’t owe you shit..

    Salamanca schreef:
    2 🏳️‍🌈

    ^ Haha ik dacht vroeger dus ook dat elke vrouw dat had. Oops.


    3 🏳️‍🌈

    Salamanca schreef:
    2 🏳️‍🌈

    ^ Haha ik dacht vroeger dus ook dat elke vrouw dat had. Oops.


    4 🏳️‍🌈

    Dat dacht ik ook lol. Denk dat (bijna) alle wlw dit op een punt in hun leven hebben gedacht.

    Niet zo gek gezien we sws fruity zijn.

    ✨Women✨💅🏼


    Women don’t owe you shit..

    5 🏳️‍🌈

    6 🏳️‍🌈


    Women don’t owe you shit..

    boem!

    1 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 5 juni 2022 - 19:50 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    2 🏳️‍🌈

    3 🏳️‍🌈

    Leuk topic en fijn om alle reacties te lezen.

    Ik zet ook even een ❓ omdat ik zeker ben dat ik homo ben, maar ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik ook aromantisch ben of toch ergens op dat spectrum zit.


    Queer zijn is gewoon alles

    4 🏳️‍🌈

    Hi debbaut! Leuk dat je er bent en jouw ondertitel /handtekening/hoe je dat ook noemt is top haha

    Denk dat de ❓ echt een mooie toevoeging is in dit gesprek en topic 🥰

    [ bericht aangepast op 5 juni 2022 - 20:34 ]

    calice schreef:
    4 🏳️‍🌈

    Hi debbaut! Leuk dat je er bent en jouw ondertitel /handtekening/hoe je dat ook noemt is top haha


    5🏳️‍🌈

    Haha, thanks, Anne+ (zowel de serie als de film) zijn gewoon zo goed en de dialogen zijn zo relatable. (daar komt de quote van)

    En ja, dat vraagteken is wel fijn, ook voor mensen in de community die over bepaalde zaken wel zeker zijn, maar over andere dingen nog zo twijfelen.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2022 - 20:36 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    6🏳️‍🌈

    Ik weet niet of dit eigenlijk mag, maar ik ben even nieuwsgierig en we moeten tellen om technisch gezien ontopic te blijven.

    Zijn er eigenlijk mensen die op het aromantische spectrum zitten? Ik zit met nogal wat vragen en het zou wel fijn zijn om er met iemand over te kunnen praten.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    6🏳️‍🌈

    Ik weet niet of dit eigenlijk mag, maar ik ben even nieuwsgierig en we moeten tellen om technisch gezien ontopic te blijven.

    Zijn er eigenlijk mensen die op het aromantische spectrum zitten? Ik zit met nogal wat vragen en het zou wel fijn zijn om er met iemand over te kunnen praten.(:

    Wat onwijs goed dat je dat hier benoemt. Ik kan je hier niet mee helpen wat ervaringen betreft, maar hoop dat je er met iemand hier over kunt praten die dezelfde gevoelens deelt. <3

    7🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 5 juni 2022 - 20:55 ]


    ars moriendi

    8 🏳️‍🌈

    I just got a romantic female bisexual standpoint. Maar er is vast iemand die je gevoelens deelt hier (:

    9 🏳️‍🌈❓

    Ik denk misschien ook dat ik eventueel aro ben! Misschien kunnen we elkaar helpen.


    That is a perfect copy of reality.

    Starsight schreef:
    9 🏳️‍🌈❓

    Ik denk misschien ook dat ik eventueel aro ben! Misschien kunnen we elkaar helpen.


    10 🏳️‍🌈

    Bedankt voor je reactie, ik zal je zo even een PB'tje sturen.(:

    Ook de rest bedankt voor de support!(:


    Queer zijn is gewoon alles