• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 aug 2022 - 23:14 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    ‘Zal ik hier blijven wachten?’ Hij kon zich voorstellen dat Merrin op dit moment niet echt behoefte had om een ander koppel te zien.
          ‘Ja, is goed.’
          Ze gaven elkaar een snelle kus, hij kneep nog even in Jesters hand en daarna liep zijn vriend naar de waterkant toe. Onyx zakte tegen een boom aan vanwaar hij de twee nog net kon zien en probeerde zijn eigen zorgen op afstand te houden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Safira



    'Nou ja, ik heb je natuurlijk al vaak zat uit de kleren zien gaan, maar een leuk muziekje op de achtergrond geeft toch een andere vibe.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester stak zijn handen in zijn zakken en liep richting het meer, en Merrin. Toen hij in de buurt van de jongen kwam zorgde hij ervoor dat hij iets meer met zijn voeten sleepte, zodat hij hem wel aan zou horen komen en zich straks niet ineens een ongeluk zou schrikken. Merrin had een of ander notitieboek bij zich, waar hij met zijn iNet op scheen om het te kunnen zien. Toen hij hem aan hoorde komen, sloeg de jongen het boek vlug dicht.
          Jester glimlachte zwakjes. 'Hé, Mer.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin


    De tranen sprongen direct bij Merrin in de ogen. Als Jester nu achter hem stond, dat kon maar een ding betekenen. "Hij komt niet he?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Jester schudde zijn hoofd. 'Nee.'

    [ bericht aangepast op 16 okt 2022 - 15:31 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    Yrla werd lichtelijk ongemakkelijk van die opmerking. "Dat voelt nu een beetje alsof je me bij alles bespioneerd hebt," zei hij dan ook ongemakkelijk.


    It's never gonna happen, Guys.

    Safira



    'Nou geloof me dat er ook dingen waren die ik liever niet had willen zien hoor. Of horen.' Ze liet zich op het bed vallen en keek opzij. 'Maar hé, ik kan ook ergens anders pitten hè? Want ik weet wel dat je op je privacy gesteld bent.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin zuchtte en voelde de tranen over zijn wangen rollen. Hij legde het boek naast zich neer, trok zijn knieën op en sloeg zijn armen eromheen. Zachtjes begon hij te huilen. Adam was er niet. Hij was niet gekomen. Merrin voelde de angst door hem heen trekken. Wat als er iets ergs was gebeurd waardoor Adam niet meer kon komen? Wat als hij helemaal nooit meer terug kwam? Merrin wist het helemaal niet of hij het wel zou redden zonder Adam. Sinds dat de jongen er was, was Merrin eigenlijk niet meer alleen geweest en opeens vrat de oude eenzaamheid weer aan hem.


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    Yrla schudde zijn hoofd. "Je mag het andere bed gebruiken, dat vind ik niet zo erg." Hij aarzelde even een moment en besloot toen gewoon eerlijk te zijn. "Ik vind het gewoon een beetje eng dat je zoveel van mij weet en ik zo weinig van jou. Behalve dan dat je een draak ben geweest en wat je me vanmiddag vertelde. En dat ik niet zo goed weet wat je nu allemaal over mij weet en wat ik je verteld hebt of wat je gehoord hebt."

    [ bericht aangepast op 16 okt 2022 - 16:06 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Safira



    ‘Nou, triest genoeg ben ik weinig meer dan een draak geweest.’ Ze kon het niet helpen dat ze bitter klonk, maar het was zo. Het viel niet mee om jezelf te ontdekken als je opgesloten zat in een drakenlijf en het grootste gedeelte van de tijd door een andere entiteit werd overgenomen. Terwijl de meeste anderen al een hele ontdekkingstocht achter de rug hadden, had ze het gevoel dat zij op zeventienjarige leeftijd was blijven steken. ‘Wat vind je precies eng?’ vroeg ze zich af.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    ‘Sorry sorry, ik ben echt veel te laat. Hopelijk is de taart nog niet op.’ Fox liet zich op de bank vallen, waar Darian, Emil, Fersephone en Fire met elkaar zaten te praten. De feestvreugde spatte er nou niet echt vanaf, al wist hij wel dat Fire niet van zijn verjaardag hield en te veel werd geconfronteerd met de vrienden die hij in het verloop van de jaren had verloren.
          ‘De taart is helaas al op.’
          ‘Er was geen taart, bedoel je,’ zei Fox hoofdschuddend. ‘Normaal zorg ik daar natuurlijk ook voor, maar het waren nogal drukke dagen.’ Zijn gedachten schoten naar Merrin, die nog steeds verloren op de oever zat. Veel trek in taart had hij op het moment eigenlijk toch niet, maar hij wilde zijn zorgen om Adam (en Merrin) niet laten doorschemeren.
          Fox haalde het door Darian gefabriceerde cadeautje uit zijn zak, wisselde even een veelbetekenende blik met de jongen en gaf het toen aan Fire, die het met een ietwat argwanende frons aannam.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2022 - 16:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Yrla haalde een beetje zijn schouders op. "Ik weet niet, dit soort opmerkingen zijn gewoon en beetje onwennig," bekende hij. Maar daarna draaide hij naar het punt dat hij eigenlijk bedoelde. "Ik kan je ermee vertrouwen toch?" vroeg hij met een verontschuldigende glimlach.


    It's never gonna happen, Guys.

    Safira



    ‘Onwennig?’ vroeg ze verrast. ‘Je kwam altijd over als een enorme vrouwenverslinder, dus ik zat je maar wat te plagen.’
          Oké, flirten was een beter woord misschien, maar misschien moest ze een klein beetje dimmen.
          ‘En vertrouwen met wat? Het is niet zo dat ik al je geheimen ken, denk ik? Ik weet inderdaad wel wat er met Nish is gebeurd, al die jaren terug, maar volgens mij hebben jullie dat al uitgepraat. En dat je Dezi daar misbruik van heeft gemaakt, toen. Ik weet niet of je nog meer geheimen hebt maar ik kan zo-even niets bedenken. Tachtig procent van mijn herinneringen zijn echt een waas.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Zwijgend ging Jester naast hem zitten en sloeg een arm om zijn schouders. Het was koud buiten, en laat ondertussen, maar toch trok hij de jongen stilletjes tegen zich aan en liet hem begaan. Er viel niet echt iets te zeggen. Niemand wist waar Adam was. Bij Zebediah, vast in het verleden, of erger. Het enige wat hij kon doen is proberen er voor Merrin te zijn, zodat hij niet alleen was.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fire

    \
    Fox’ cadeautjes waren meestal… bijzonder, maar nu Fire een vriendin had kon hij er de duvel op zeggen dat er een of ander pikant ding in zat. Het feit dat hij door zijn vrienden omringd was, maakten zijn zenuwen niet bepaald beter. En Fox’ grijns ook niet.
          Hij zou er niet aan ontkomen – hij kon dan wel slap beweren dat hij het later op zijn kamer wel openmaakte, maar hij wist dat hij Fox daarmee teleur zou stellen en dat wilde hij niet.
          En dus trok hij de verpakking open. Er kwam een vierkant doosje uit en toen hij die opende, zag hij dat er een stapeltje rubberen dingen in lag. Condooms. Dacht hij. Met vlámmetjes erop. Hier op Experium had hij ze nog nooit gezien, maar blijkbaar had jonge pre-Experium Fire dat wel gedaan.
          ‘Eh…’
          ‘Vuurbestendig,’ zei Darian en ook hij grijnsde.
          ‘Én extra large,’ vulde Fox aan, waarna hij in de lach schoot.
          Fire wierp zijn vriend een dodelijke blik toe, al grijnsde hij daar natuurlijk alleen maar breder door. Naar Fersephone durfde hij niet te kijken, dus hij klapte het doosje vlug dicht. ‘Bedankt,’ bromde hij.
          ‘Graag gedaan,’ antwoordde Fox met een knipoog.




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Every villain is a hero in his own mind.