• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 okt 2022 - 18:27 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    "Dan is dat de prijs die ik hiervoor betaal," zei Yrla donker. "Ik kies niet voor niets voor deze dubbelrol en weet ook wel dat ik er misschien wel dingen mee op offer die ik er niet terug krijg. Die schuld is dan aan mij om te dragen. Maar hopelijk doe ik hier iets goeds mee. En het is niet dat ik jullie niet vertrouw, maar ik wil het risico niet lopen. Ik ben hier om jullie de informatie te geven en voer het zelf uit. Als Zebediah dan ooit ernaar vraagt met zijn gave heb ik het wel zelf gedaan en niet met jouw overlegd of het uitbesteed." Yrla zuchtte."En ik vind het vervelend als ik zijn vertrouwen moet beschamen, maar het doel heiligt de middelen dan maar of zoiets. Jullie kunnen Merrin vertellen dat jullie zwegen, omdat ik vreesde voor mijn leven. Dat kan hij jullie vast vergeven. Mij hoeft hij niet te vergeven als dat betekent dat hij straks nog leeft."
          Yrla schudde koppig zijn hoofd. "En dus ga ik ook de telefoon gewoon aan Fox geven. Gewoon de opdracht doen zoals hij gevraagd heeft, want als Kris iets met die telefoon doet, val ik ook direct door de mand." Yrla aarzelde en haalde even diep adem. Hij had een zin in zijn hoofd die hij heel spannend vond te zeggen. "Ik ben hier om informatie door te geven, niet voor je hulp het uit te voeren. Bij zinnen formuleren of Zebediah voor de gek houden ben ik echt heel blij hoor met jullie hulp, maar ik ben ervan overtuigd dat ik dit beter zelf kan doen."


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    ‘Gast, je kan dit echt niet maken.’ Onyx keek Yrla ongelovig aan. ‘Weet jij veel wat hij met dat bloed gaat doen! Niks goeds, kan ik je wel vertellen. Misschien heeft hij wel iemand die bloedmagie beoefent en op die manier Merrins wil volledig kan overnemen. Ik had een fucking bloedband met Maaya en zij ging er bijna door dood. Ik moest zélf bijna dood om van die bloedband af te komen. Echt niet dat je dit Merrin – zónder zijn medeweten nog wel – gaat laten doen. Vertel Zeb maar lekker dat Jes je bij de kraag heeft gegrepen om je uit te horen en de flesjes heeft gejat, ofzo.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "En dan?" Vroeg Yrla ongelovig. "Dan kan ik zelf rotten in een cel, want blijkbaar kan ik niet eens een klein klusje oplossen. Ik ben niets waard voor Zebediah als ik dit niet eens dit kan doen, want Jester vat me nu al in de kraag. Dan krijg ik ook nooit de echte informatie die we nodig hebben, want Zebediah geeft dat nooit weg als Jester me er gewoon van kan overtuigen het te geven en blijkbaar me op de hielen zit. Ik begrijp dat het eng is en dat het een risico is, maar we moeten toch iets om zijn vertrouwen te winnen? Ergens moeten we de gok nemen. Dit.. Dit is net als Jesters schaakspel, alleen proberen we Zebediah een stapje voor te zijn."
          Niet dat hij veel van schaken begreep, maar hij hoopte dat Jester een beetje door had wat hij bedoelde. Yrla wisselde zijn blik naar Onyx. "En ik ben er vrijwel zeker van dat Zebediah Merrin niet dood wil hebben, want waarom heeft hij me anders gevraagd een paar andere naamlozen uit te schakelen als Merrin of Adam zo dichtbij staan en makkelijker waren? Zeker na onze geschiedenis?"
          Yrla vroeg zich af waarom hij zich dat nu pas bedacht. Ergens was het wel logisch toch? "En ik weet dat Adam er nu niet is, maar hij is nog altijd onze troef voor als er wel iets mis gaat en die dude daagt wel weer op."

    [ bericht aangepast op 18 okt 2022 - 22:02 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    ‘Leg dat dan aan Merrin uit. Dan kan hij zelf de keuze maken,’ hield Onyx vol. ‘Jij doet het of ik doe het.’ Hij keek zijn vriend aan. ‘Merrin is net zo goed een van ons en hij heeft het recht om zelf te besluiten of hij zijn bloed aan een krankzinnige moordenaar geeft of niet. De kans bestaat dat iemand hem daarna kan beheersen, of zijn krachten wegneemt, of wat dan ook. We weten het niet en dat moet hij weten.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kris


    Aan de rand van het ijsveld bleef Kris stilstaan. Zijn blik gleed over de plaats waar ze zoveel tijd hadden doorgebracht, waar Fox eindeloze pirouettes om hem heen had geschaatst en de meest bizarre verhalen had verzonnen over de ijssculpturen die hier stonden.
          Fox kneep in zijn hand. ‘Safira vertelde dat we dit samen hebben gemaakt. Het is echt zo vreemd dat ik me daar niets van kan herinneren. Maar ik ga binnenkort vragen of Jester de herinneringen aan haar kan lospeuteren. Dat kan hij vast!’
          Fox liep naar de boom met het gat tussen de wortels en haalde de schaatsen eruit die Kris eens voor hem gemaakt had. Ze zakten op de grond neer en trokken ze aan. Een beetje wiebelig stonden ze daarna weer op.
          ‘Heb je nog geschaatst de afgelopen jaren?’
          Fox schudde zijn hoofd. ‘Ik denk dat ik dan alleen een potje had staan janken.’
          De steek die door zijn borst ging, leek al iets minder, alsof hij eraan begon te wennen.
          ‘Mooi,’ zei hij met een scheve grijns. ‘Dan zal ik niet de enige zijn die op zijn bek gaat.’ Hij gaf een rukje aan Fox’ arm en trok hem mee naar het midden van de ijsplas.
    Al gauw hadden ze de smaak te pakken en cirkelden ze om de sculpturen en om elkaar heen, stalen ze af en toe een kus en gingen daar iets te enthousiast in op, waardoor ze uiteindelijk op hun achterwerk op het ijs ploften. Kris sloeg een arm om Fox heen en keek omhoog, naar de sterren, voor hij met een glimlach naar zijn vriend keek.
          ‘Vertel me een verhaal, Foxie. Over twee verloren geliefden die hemel en aarde bewogen om elkaar terug te vinden.’
          Fox legde zijn hoofd tegen zijn schouder en speelde met zijn vingers. Na een paar minuten keek hij op, met een flonkering in zijn ogen. Toen begon hij te vertellen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Het is inderdaad als schaken, maar een Queen-exchange is wel altijd een knaller van een move maar niet altijd goed voor je spel. Ik ben het met Onyx eens, Yr. En waren jij en Dezi niet als allereerste met Adam en Merrin bezig om hen weg te werken? Dus Joost weet of Zebediah hen dood wil of niet. Het is geen risico dat ik zomaar wil nemen en geen beslissing die ik zomaar over iemand anders wil maken. Ik snap dat je bang bent, Yr. Maar Adam is er nu niet om ons te helpen deze beslissing terug te draaien als hij fout bleek. Wat als dit de echte informatie is die we nodig hebben? Merrin heeft het recht gevraagd te worden en hij heeft het recht te weigeren. En dan verzinnen we wat anders, en dat doen we ook samen. Oké?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    "Dat had meer te maken met mijn homohaat en Dezi haar obsessie voor Adam," zei hij tussen neus en lippen door, zich schamend voor het eerste gedeelte. Yrla schudde zijn hoofd, hij kon echt niet geloven dat Jester en Onyx dit zeiden. Natuurlijk, hij begreep dat ze bang waren voor Merrin, maar Merrin zou hier nooit mee instemmen en dan moest hij het alsnog doen. "Merrin stemt hier nooit mee in," probeerde hij nog. "En als ik dan aan kom kakken met een of ander slap excuus, stuurt Zebediah wel iemand anders om Merrins bloed te halen. En die zal vast niet zo zachtzinnig zijn als wij. Of ik moet het alsnog doen en dát is pas kut voor hem."
          Yrla keek ongelovig naar Jester. Ergens begon de paniek te groeien. Hij had ingestemd deze rol te vervullen, maar als Jester en Onyx niet achter hem stonden, hoe moest hij deze rol dan ooit doen. Als het aan hen lag, stak Yrla overal bij iedereen bloemetjes in hun haren. Helaas werkte Zebediah gewoon zo niet... "Dit kan toch nooit alle informatie zijn die we willen hebben? We willen toch weten wat zijn plannen zijn? Wanneer hij komt? Met Wie? Hoe? Wat hij wil doen met de school? En met ons?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    ‘Ja, maar niet tegen elke prijs. Niet als we dan op een achterbakse manier moeten omgaan met mensen die op ons vertrouwen. Juist samen staan we sterk. Betrek Merrin erbij, laat hem meedenken over een oplossing. En als het hier ophoudt, dan houdt het hier op. Dan verzinnen we wel wat anders. Maar stiekem bloed afnemen bij één van ons zonder te weten wat iemand daarmee gaat doen is echt niet oké. Ik ben liever onze mol kwijt dan een van onze afdelingsgenoten. Want ik denk niet dat Merrin dit ons zal vergeven.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Yrla probeerde de zinderende paniek te negeren die in zijn onderste opbouwde. Hij was liever hun mol kwijt. Nou, Yrla leefde graag nog wel wat langer dan vandaag. En na hij van Nish gehoord had wat Zebediah met hem gedaan had, en het feit dat Zebediah nog altijd fanatiek naar hem op zoek was, wilde hij liever niet diezelfde weg volgen. Onyx had makkelijk praten, die zou de gevolgen niet ondergaan. Ook al wist Yrla best dat het er op een dag toch aan zou komen. En oke, ergens, misschien ergens lonkte het idee dat hij uit kon vinden hoe Zebediah de school had verlaten en dat hij hier gewoon voor altijd weg kon.
          "Best," mompelde hij nors. "Dan moeten jullie alleen wel iets verzinnen," mompelde hij nors, want hij kreeg door dat het toch geen zin had een discussie met deze twee te voeren. Jester en Onyx zouden toch nooit naar hem luisteren, die waren veel te angstig voor de gevolgen. En oke, hij vond het ook spannend. Maar dit waren de onschuldigste taakjes die hij gehad had, in plaats van naamlozen de dood in jagen. Jester en Onyx konden prima direct de gevolgen opvangen, omdat ze nu deze informatie kende. Wat Merrin de dag erna ook zou beslissen, Yrla zou dat bloed leveren en de telefoon aan Fox. Hij had dat gewoon nodig om verder in Zebediahs systeem te komen.
          Yrla zuchtte en keek naar Jester. "Want ik wilde je eigenlijk vragen, om mij ervan te overtuigen dat dit gesprek nooit plaatsgevonden heeft. Dat ik gewoon doorgelopen ben naar mijn kamer en jullie niet verder hoef in te lichten. Probleem is dan dat ik gewoon mijn taakje ga doen voor Zebediah. En misschien moet je erbij zeggen dat met de volgende ronde informatie ik weer langs kom, voor ik die ook over sla. Zolang ik in de frontlinie sta en Zeb me met een zin alles op kan laten biechten, herinner ik het me liever niet."

    [ bericht aangepast op 18 okt 2022 - 23:12 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    ‘Laten we hier morgen even goed voor gaan zitten,’ stelde Onyx voor. ‘Dan spreken we door welke informatie we nog bij Zebediah vandaan hopen te halen – want Kris heeft ook een hoop inside-information – dan betrekken we Merrin er zelf bij en dan kijken we of hij het de moeite waard vindt om eraan mee te werken. Misschien dat Kris zelfs wel weet waar dat bloed voor gebruikt gaat worden. En als Merrin er niet aan mee wil werken, dan denken we na over een alternatief. Misschien kunnen we uitzoeken of bloedmagie zou werken op gekloond bloed, dat komt dan technisch gezien niet uit Merrins lichaam en zou dan ook geen directe invloed op hem moeten hebben.’ Hij keek Yrla aan en glimlachte aarzelend. Er waren altijd meerdere wegen om ergens te komen. ‘Wat denk je daarvan?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Yrla merkte dat de ergste paniek afzakte, juist omdat Onyx zo rustig bleef. Wat hij voorstelde, klonk zo gek nog niet. Plus hij zou niet een of andere overhaaste actie doen, wat... Wel een beetje zijn ding was. "Fijn," stemde hij met een zucht toe. "Ik wil wel horen wat Kris weet, kan misschien zelfs nog handig zijn, maar ik ben bang dat je Zebediah maar moeilijk voor de gek kan houden."
          Yrla keek even aarzelend naar Onyx en Jester. "Luister. Ik wil echt Merrin niet de dood injagen of zoiets en ik sta ook echt niet te popelen om nare dingen te doen. Ik deed dit juist om..." Yrla zweeg. Hij deed dit juist om alles weer goed te maken met iedereen, voor het feit dat hij zich zo naar had gedragen, zeker tegenover Merrin en Adam.
          En dan was hij nog bereid geweest dit te doen. Door zijn angst was hij bijna vergeten waarom hij dit eigenlijk had voorgesteld... Als het doel was hen veilig te houden of dingen goed te maken, was het dan nog steeds het doel heiligt de middelen. Want of hij veel goed maakte met dit? Dat wist hij niet zo goed. "Niets, laat maar," bromde hij, ontevreden met zichzelf. "Ik zie jullie morgenochtend." Yrla stampte de deur uit, dit keer woedend op zichzelf. Hij liep regelrecht door naar zijn eigen kamer, gooide woest zijn kleding van hem af en besefte veel te laat dat hij nu tegenwoordig een kamergenoot had. Even liet Yrla zijn ogen over Safira gaan. Hij aarzelde een moment om haar wakker te maken, zijn frustratie op haar te uiten door haar intens te zoenen en wist hij veel wat hij er allemaal mee wilde doen, maar draaide zich uiteindelijk om en kroop onder zijn eigen lakens.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2022 - 8:49 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rory

    Rory trok de capuchon van zijn vest over zijn hoofd. Hij had het koud, al wist hij niet of dat aan de temperatuur lag of aan de spanning. De auto hadden ze al een hele tijd geleden achter zich moeten laten en tussen de bomen verborgen toen de weg doodliep. Naar schatting was het zes uur lopen. Gelukkig konden ze met behulp van hun telefoon navigeren, anders was Rory er vrij zeker van dat ze al snel waren afgebogen, want het viel niet mee om een recht pad te kiezen als je omringd werd door bomen.
          Ze zeiden alleen het hoognodige tegen elkaar terwijl ze de ene voet voor de andere zette. Tegen de tijd dat er eindelijk gebouwen in zicht kwamen, begon het al te schemeren en voelde Rory zijn voeten niet meer.
          Maar ze hadden iets gevonden. Hij slikte een nerveuze brok in zijn keel weg toen hij een reusachtig hek zag. Zou Aaron echt in een van die gebouwen daar verderop zijn?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2022 - 21:40 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kassander


    Kassander en Robin waren onderweg naar de eetzaal toen Kassander ergens helemaal links van het terrein twee individuen oppikte die hij niet meteen kon plaatsen. Ze vielen op doordat ze zo ver van de anderen waren, en onbekenden – die hij toch zelden lokaliseerde – lichtten altijd op alsof het poolsterren waren.
          ‘Er zijn twee onbekenden aan de rand van het terrein,’ zei hij tegen Robin. ‘Ga je mee kijken? Wie weet is er nieuws over mijn broer of je vriend.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Robin trok zijn boog al van zijn schouders af. Onbekenden betekende nog niet dat ze echt ook vredelievend waren. Hij knikte even naar Kassander. Het zou wel snel zijn als Zebediah nu al met nieuws kwam, maar ergens had hij het filmpje de afgelopen dagen niet uit zijn hoofd kunnen krijgen. Er was iemand daarbuiten voor hem. “Ik volg je.”

    [ bericht aangepast op 25 okt 2022 - 20:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nathaniël



    Nathaniel voelde even aan het hek voor hem. Ze waren nu zo dichtbij, ze konden de gebouwen zelfs zien, maar er was geen mogelijkheid om over het hek heen te komen. Ze hadden een betonschaar mee moeten nemen, maar goed. Die zat natuurlijk niet standaard in zijn rugzak. “Laten we eromheen lopen,” stelde hij voor aan Rory, in de hoop een andere weg naar binnen te vinden.
          In stilte liepen ze verder, tot Nathaniel verderop voetstappen leek te horen. “Zet je schrap, er komt iemand aan,” fluisterde hij tegen Rory. Nathaniel pakte zijn pistool al uit zijn zak en zette het ding op scherp. Het voordeel was dat zij heel makkelijk het bos achter hen terug in konden vluchten als het moest.
          Nathan hief zijn pistool al, tot hij in de verte een blonde jongen aan zag komen lopen. Het duurde even voor Nathaniel door had dat hij een pijl en boog in zijn handen had en net als hij, stond zijn wapen op scherp. De zwartharige jongen naast hem prikkelde iets in zijn hersenen. Iets… iets was bekend aan hem.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2022 - 19:46 ]


    It's never gonna happen, Guys.