• Hoi Q'ers

    Ik ben zo excited dat ik even op knappen sta, dus vandaar dit topic om stoom af te blazen :') mijn vriend en ik gaan zaterdag namelijk een katje ophalen in het dierenasiel. We zijn vorige week kennis gaan maken en hebben uiteindelijk een match gevonden in Linde, de kat.
    Linde is 2 dagen geleden 2 jaar geworden en heeft al een bewogen leven achter de rug. Ondanks haar jonge leeftijd is ze al moeder geweest van 5 kittens, die net zoals Linde zelf, erg slecht behandeld werden door hun vorige baasje. Toen de katjes door het asiel werden weggehaald, hadden ze allemaal ontstoken ogen en waren ze veel te klein voor hun leeftijd.
    Gelukkig hebben alle kittens en Linde het gered. We zijn haar dus een bezoekje gaan brengen en wat is het een schatje! Ze ging meteen spinnen en kopjes geven, dus wij waren opslag verliefd. Vanaf zaterdag wordt Linde ons katje en gaan we haar de quality-time geven die ze nu wel zeker verdiend heeft.

    Kijk onder de spoiler voor een Linde-pic (gestolen van de site van het asiel) *O*



    Naast mijn excitement heb ik ook een vraag voor jullie. Mijn vriend en ik hebben ondertussen een kattenbak, voederbakjes, voedsel, een krabpaal en zo'n kattenstelsel in huis gehaald, maar missen we nog iets?
    En hebben jullie ook al ooit een dier uit het asiel gehaald?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Die foto's van Linde zijn echt om bij weg te smelten (H)

    Hoe lief ze ook bij je ligt, ahw (flower)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Frodo schreef:
    Zo leuk dat jullie achter haar vragen (bloos)

    Hierbij nog wat verhalen/beeldmateriaal van Linde:
    Het is zo'n enorme knuffelpoes! Iedere avond als ik thuiskom van werk, wil ze eerst een kwartiertje knuffelen voor ze terug gaat spelen of liggen.
    Dit is ze in volle actie, bij het spelen:



    Ze gaat ook steeds op haar achterpoten zitten als een echt mensje, haha, enorm schattig:



    En zo ligt ze uren naast me, als ik aan het schrijven ben of televisie kijk:





    Ze heeft sinds afgelopen weekend ook een meter gekregen! Mijn beste vriendin heeft volmondig 'ja' gezegd toen ik het haar vroeg hehe, dus nu wordt Linde nog meer in de watten gelegd.
    Ik weet ook niet of jullie het op de foto's kunnen zien, maar ze is flink aangekomen sinds ze bij ons is. In het asiel was ze wat ondervoed omdat de andere katten haar wegsloegen bij het voedingsbakje. Het was wel echt een dutsje, maar het is zo mooi om te zien hoe ze steeds sterker wordt.

    O en bonus pic van haar kattenbak, die we een andere naam hebben gegeven:





    Ah, wat een schatje! (blush)


    Tijd voor koffie.

    Poo Poo Paradise (nerd)
    Goed om te lezen dat het zo goed gaat met Linde (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Heb je nog nieuws over Linde? We willen het allemaal weeeten! T is zo'n schatje

    Ik voeg me bij Emma, minstens twee wekelijkse Linde-Updates hoor (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik voeg me bij Emma, minstens twee wekelijkse Linde-Updates hoor (blush)


    !!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Eens met de drie hierboven, WE WILLEN EEN LINDE UPDATE!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Geen idee hoe ik hier over heb gelezen, maar hier is de update!
    Linde slaapt momenteel in een aparte kamer, aangezien ze rond 3u 's nachts de zoomies krijgt en dan het hele huis rond rent :') dus als ik haar 's ochtends ga halen, komt ze eerst een kwartier luid spinnend knuffelen voor ze weer gaat spelen. Deze foto heb ik van haar genomen op een van die ochtenden:



    Het was ook tijd voor Linde's allereerste kerst bij ons! Ik maakte me eerst wat zorgen dat ze meer in de boom ging zitten dan eronder, maar ze heeft braaf meegeholpen met het opzetten van de boom:



    Daarnaast hebben we nog een filmavondje gehouden met zijn drietjes:



    Linde is ondertussen een maandje deel van ons gezin en we zijn nog steeds even blij met haar. Ik heb haar ook op de hoogte gebracht dat ze ondertussen de Q-kat is geworden en aan haar gespin te horen, vond ze dat fantastisch nieuws :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Petitie om de titel van dit topic te wijzigen naar: "Linde, de Q-kat"!!!!!

    Wat een schattige foto's. En dat pootje op de kerstbal, AHWWWWWW (blush)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aaaawhh, superleuke foto's weer (blush) Wat een schatje is het toch ook!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Linde houdt echt van jullie! Soo cute (blush)

    En hoe vergaat het met Linde, de Q-kat? :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    OoOoOh ik heb de laatste set foto's gemist. Wat super schattig (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    En hoe vergaat het met Linde, de Q-kat? :D


    Goeeed, we hebben vorige week een nieuw hoogtepunt bereikt. Linde is voor het eerst op haar rug in slaap gevallen (bloos) het ultieme teken dat de kat je vertrouwt, als ik het internet mag geloven. Ze was het toonbeeld van zen:



    Verder heb ik nog deze picca genomen bij haar favoriete kussen:



    En gaf ze me deze prachtblik:



    Ik heb ondertussen een update-mailtje naar het asiel gestuurd en zij waren ook blij om te horen dat het zo goed met haar gaat *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oooh wat snoezig, vooral die eerste foto. Die laatste foto lijkt echt pure aanbidding (blush)


    You were born original, don't die as a copy.