• Hii.
    Er zijn best wat mensen die hier al een tijdje rondhangen of die onlangs weer eens kijkje zijn gaan nemen, dus ik dacht, ik maak een leuk vragenlijstje. :Y)

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Wat was je eerste username?
    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Welke van je usernames is je favoriet?
    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oehh, een Qenquête.:Y)

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Eerlijk, heel exact weet ik dat zelfs niet meer. Ik denk dat ik toen 11 was, ik ben nu 23 jaar.

    Wat was je eerste username?
    jorane, vraag me niet waar ik die vandaan heb gehaald.

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Ehh, oprecht genant, alleen al door de afschuwelijke woordkeuze en schrijffouten: wie ben jij lord Voldemort of Harry Potter?

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Goh, ik ben niet echt trots op een bepaalde creatie. Er zijn wel enkele stories die ik vanuit de basis goed vind, maar die heb ik nooit afgewerkt.

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Tokio Hotel en Harry Potter.:p

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Mijn guilty pleasures waren toch de Perciverstories van oa Inge.:'D

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Mijn moderatorperiode absoluut, maar ook de meetings, de gezellige avonden in de praattopics en Fishlet.
    Maar eentje die er echt uitspringt was een meeting in Rotterdam met sleepover. Ik was daarvoor jarig geweest en dat was in de tijd dat users vaak voor elkaar een verjaardagstopic aanmaakten en voor mij was er geen gemaakt. Puberaal als ik was, was ik daardoor super pissed, maar toen bleek dat de deelnemers van die meeting vanalles hebben verzonnen waaronder een taart met hoofd van Voldemort en een boekje waarin iedereen iets had geschreven. Dat heb ik nog altijd liggen.

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Dat was een modpoll.

    Welke van je usernames is je favoriet?
    Ik denk dat ik hier ethisch verplicht ben om dooddoenervo te antwoorden.(nerd)

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Het is een safe space waar ik altijd geaccepteerd ben en waar ik ben mogen openbloeien. Dus ik kom hier nog met plezier en zeker nu het terug actiever is, dat maakt mij oprecht gelukkig.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2022 - 22:49 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat een leuk idee!

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen? Meer dan 10 jaar geleden in elk geval, dus ik was onder de 16.
    Wat was je eerste username? Rambogirl..
    Wat was de eerste creatie die je postte? Een poll geloof ik.
    Op welke creatie ben je het meest trots? Turning Tide. Een van mijn weinige afgemaakte verhalen en ik vind de plot nog steeds wat hebben. Al is Coercion zeker ook tof geweest en vind ik de orpg die ik nu schrijf ook tof.
    Aan welke hypes deed je vol overgave mee? Die van Hp en Twilight.
    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q? Squares Perciver verhalen en een paar Les Mis verhalen zijn me altijd bij gebleven.
    Wat zijn je leukste Q-herinneringen? De mensen die ik heb leren kennen en de kerstkaarten swaps als ik er twee moet kiezen.
    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt? Een lijstje met musicals.
    Welke van je usernames is je favoriet? GrandR
    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder? Ik heb hier een van mijn beste vrienden en nieuwe pairings leren kennen. En het voelt erg vertrouwd hier.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    wat een leuk idee voor een topic :)

    hoe lang geleden kwam je hier en hoe oud was je toen? ik heb mijn account gemaakt op 18-08-2009, toen was ik bijna twee weken dertien. ik heb dus al meer dan mijn halve leven een account
    wat was je eerste username? mijn eerste username was ojdeez
    wat was de eerste creatie die je postte? waarschijnlijk een jonas brothers fanfic. maar ik kan het je niet zeker zeggen, want ik heb in het kader van "13 jaar oude Dee is cringe en alles wat hen geschreven heeft moet van het internet af" alles verwijderd.
    op welke creatie ben je het meest trots? ik ben nog altijd wel tevreden over de enige creatie op mijn account.
    aan welke hypes deed je vol overgave mee? jonas brothers hypeeee <3 en twilight
    wat zijn jou favoriete verhlen op q? ik ben heel lang niet actief geweest, dus ik kan je niet heel veel vertellen :$ maar alle verhalen zijn goed <3
    wat zijn je leukste q-herinneringen? hm ik vond die periode vet leuk waar je niet wist of een 'JB' fic over de jonas brothers, justin bieber, of jacob black ging. oh, en toen ik een vriendinnetje leerde kennen via q, die toen uiteindelijk op mijn school bleek te zitten :)))
    wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt? een verhaal dat nog op non-actief staat, genaamd 'schaakmat'. nee het gaat niet over schaken. ja de titel is logisch in mijn hoofd <3 ik moet er alleen nog even aan beginnen :$
    welke van je usernames is je favoriet? areumdawo (koreaans voor mooi), seanchai (gaelic voor verteller), of SPICA (een hemellichaam).
    wat maakt(e) q voor jou zo bijzonder? ik heb een hele tijd niet op q gezeten, en ben recentelijk teruggekomen omdat ik het schrijven weer wilde oppakken, dus ik vind deze vraag stiekem best moeilijk ;A; here's to new happy memories? i guess? c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Oeehh, ik wist al dat je dit topic van plan was, maar superleuk om te zien! MT, ehehehee :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik zal hem zelf ook even doen :Y)

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Even bij mijn statistieken spieken... Ik maakte op 19 september 2012 een account aan dus toen was ik 22.

    Wat was je eerste username?
    Prologue

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Een best wel fantasierijke maar toch best wat minder geloofwaardige HP-fanfic, Gezworen vijanden?

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Eigenlijk wel op al mijn verhalen, ze zijn allemaal met toewijding geschreven. :Y)
    Maar ik vind het extra tof dat Leviathan is uitgegeven en dat Runaway en Ghosts in een herschreven versie binnenkort uitkomen, met Rivals als spin-off. c;

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Alleen de Midden-Aarde hype, wat denk ik niet écht een hype was want zóveel mensen deden er ook weer niet aan mee.
    Oh, en ik was begonnen aan een horror One Direction verhaal als een soort parodie haha zonder de band te kennen.

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Ik verslond in elk geval alles van SonOfGondor en Ghafa.

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Zo. Veel. In elk geval de LOTR/Hobbit marathons, de mega Utrecht-meeting, de Midden Aarde hype, mijn periode als Bèta reader... oh en het winnen van FOTY. Oh en mijn boekpresentatie waar zoveel Q'ers lieve dingen voor deden.<3
    En iets recenter de Experium-RPG waar ik veel te veel tranen om vergoten heb en waar we met z'n drieën gewoon meer dan twee miljoen woorden hebben geschreven in 2,5 jaar. :'D

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Een beginnende one-shot verzameling van één van mijn favo ships: Of Princes and Thieves • Six of Crows [Wesper short stories & one-shots]

    Welke van je usernames is je favoriet?
    Ik denk toch wel OakenshieId (met hoofdletter i haha) omdat ik die zo lang geweest ben. En daarnaast vind ik Ringwraith, Peredhel en Lothbrok ook wel heel tof. (En eigenlijk al mijn usernames wel op SYNxGATES en xPeredihil en Q-foutje Rumpelstilts na xD)

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Misschien is het een beetje triest maar zonder Q had ik denk ik op dit moment maar één vriendin gehad. Dus Q was vooral de plaats waar ik heel veel mensen heb gevonden met gedeelde interesses die ik in het dagelijks leven gewoon niet zo snel tegenkom. Een echte bron voor (langdurige) vriendschappen dus. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2022 - 7:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wilde dit gaan invullen en toen kwam ik erachter dat ik op de helft geen antwoord heb xD Wel leuk om dit van anderen te lezen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Nanor schreef:
    Ik wilde dit gaan invullen en toen kwam ik erachter dat ik op de helft geen antwoord heb xD Wel leuk om dit van anderen te lezen

    Hahaha dan sla je die over? ;P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omg, niiice!!!

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Zo'n 10/10,5 jaar geleden. 2 februari 2012 voor het eerst aangemeld. Ik was toen 12 en zat in de brugklas! Echt lang geleden al als ik nu kijk naar waar ik in het leven sta ook.

    Wat was je eerste username?
    Officieel silver1999, dat was mijn standaard username overal, maar heb ik vrij snel naar DevilWings veranderd. Omdat ik silver1999 niet heel speciaal vond tussen alle coole namen hier, haha.

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Een quiz 'Wie ben jij uit Twilight?' . Lekker cringy.

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Defender of the Crown, mijn enige story van een redelijke kwaliteit die ik ooit heb afgerond. Bloed, zweet, tranen en een hoop liefde zijn hier in gegaan en ik hoop deze ooit nog eens te herschrijven en misschien uit te geven zelfs. Thunderstruck || Draco Malfoy heeft ook een speciaal plekje in mijn hart, omdat dit mijn beste fanfiction is denk ik. Betere schrijfstijl, geen mary sue main character die gelijk head over heels voor Draco valt, of Draco voor haar, en geen perfecte situatie.

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    One Direction. De hoeveelheid fanfics die ik daarmee geschreven heb is echt absurd. Samen met vrienden, solo, roleplay in de topics. Roleplay, ook zo'n goeie hype waar ik graag aan meedeed!

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Pfoe, goeie vraag. Of Snakes and Pearls, een Harry Potter universe fanfic, die zo cliché en cheesy was, dat ik het verslond.

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    De vrienden die ik heb gemaakt, de gezelligheid, de SOTY wedstrijden (toen er nog veel mensen aan meededen en je van die word wars kon doen met elkaar), het samen verhalen schrijven. Ondanks dat ik nog met weinig mensen die ik hier heb leren kennen contact heb, heb ik toch een paar van mijn beste vrienden die ik nog wel heb hier leren kennen.

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Ik denk een inactieve story die ik voor SOTY 2019 wilde gaan schrijven, maar waar ik nooit verder dan hoofdstuk 1 ben gekomen, omdat ik niet wist wat ik aan het doen was. Qua actieve dingen denk ik dat het Thunderstruck en Defender of the Crown zijn.

    Welke van je usernames is je favoriet?
    Catmint. Al mijn usernames hebben een speciaal plekje, maar Catmint voelt gewoon rustig aan. Yoru en Raisei waren ook favorieten, maar voelen inmiddels niet meer echt als een username die ik zou kiezen.

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Toen ik deze website tegen kwam, zat ik een halfjaar in de brugklas met 0 vrienden en heel veel gepest richting mij. Q werd mijn safe haven met mensen die mij amper kenden, maar wel vriendelijk waren, en mensen die mij wilden leren kennen. Urenlang chatten, MSN uitwisselen en MSN'en, verhalen schrijven samen. En ondanks dat mensen komen en gaan heb ik nog steeds contact met 3 mensen die ik hier heb leren kennen, waarvan ik met 2 het contact terug heb verbeterd de afgelopen 2-3 jaar.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    11 jaar en 9 maanden geleden :') ik was dus 12 à 13 jaar oud.

    Wat was je eerste username?
    O God, MoonShadows hahaha

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Een story, genaamd Oorlogsbrieven.

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Mijn SOTY, Haar laatste dans, aangezien dat uiteindelijk een gepubliceerd boek werd (:

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Harry Potter en Twilight

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Goh, dat is een heel goede vraag... Het is al zo lang geleden dat ik hier iets gelezen heb. Tijd om daar verandering in te brengen!

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Het ontstaan van de Q-writers. Na NaNoWriMo vond ik het erg jammer om niet meer elke dag te schrijven en enkele andere Q'ers waren het daar mee eens. En daar kwamen dus de Q-writers uit! Super leuk om samen te schrijven.
    Daarnaast ook het kibbelen op het forum en de spelletjes hier.

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    *gaat even spieken*
    Uit Balans, een poging tot een SOTY-verhaal dat ik nooit heb afgemaakt.

    Welke van je usernames is je favoriet?
    Frodo en Chip (:

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Zonder Q was ik nooit begonnen met schrijven en had ik nu geen 4 gepubliceerde boeken. Ik heb zo ontzettend veel te danken aan deze site.
    + de mensen. Q'ers zijn mensen naar mijn hart.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik word echt heel vrolijk van al jullie antwoorden (blush)


    because i knew you, i have been changed for good


    Wat een superleuke vragen! Een soort virtueel vriendenboekje van Quizlet eigenlijk :Y)

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Volgens de statistieken maakte ik mijn account aan op 2 augustus 2012 om 16:37. Ik was toen 13 jaar oud.
    Quizlet bezocht ik al wel langer om quizzen te maken en verhalen te lezen, maar ik vond een account altijd zo'n gedoe (en het moest stiekem, want ik mocht geen accounts op internet aanmaken). Dus ja, m'n account op Quizlet was wel stiekem, maar ik heb er nooit spijt van gehad!

    Wat was je eerste username?
    Mijn eerste username was xVixncxiex en ik heb echt geen idee waarom 😂 Ik denk dat ik inspiratieloos was.

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Dat was deze quiz: Ben jij verliefd?
    HAHAHAHA: Test hier of je verliefd bent! Er zijn heel veel verliefdheidstest, ik weet het, maar deze is serieus! Dit is real!

    Het is ook gewoon zo géén inclusieve quiz, alle vragen zijn alleen maar gericht op 'hem' 🥲😅. Alsof er niets anders bestaat dan jongens waar je verliefd op kunt worden. Ach ja, tiener-ik was gewoon nog niet op de hoogte van alle mogelijkheden denk ik.

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Dat is een creatie die niet meer online staat. Op 15 november 2013 (wajow, dat is dinsdag alweer 9 jaar geleden :o ) kwam mijn boek uit, en dat heeft puur kunnen gebeuren doordat ik het verhaal hier op Quizlet gedeeld had en daar elke keer weer reacties op kreeg die ervoor gezorgd hebben dat ik dát verhaal wel heb afgeschreven.

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Ik weet niet zozeer of ik echt een hype-persoon was. Ik was wel groot One Direction-fan, dus daar heb ik ongetwijfeld aan meegedaan. En toen FlightRising op het forum enorm groot was, dat heb ik ook wel veel gedaan! Toen zat ik echt elk vrije moment van de dag op het forum in het FlightRising-topic en op FlightRising, haha!

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Het is echt minstens 5 jaar terug dat ik nog verhalen op Quizlet heb gevolgd, want sinds ik ooit een hersenschudding heb gehad lees ik niet zo graag meer op schermpjes (alleen korte dingen lukken, zoals fora of nieuwsartikeltjes, lange dingen lukken helaas niet meer). Ik weet wel dat er een hoop 'Larry Stylinson'-fanfics waren die ik graag las, onder andere van Quinty.

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    De Kerstkaartenswap (komt er dit jaar weer één????) , FlightRising, Quizlet Radio, de leuke mensen die er hier zitten, het forum waar ik altijd mijn hart heb kunnen luchten (en eens een mooi topic met een spatie als topictitel heb aangemaakt waardoor deze niet te openen was :Y) ).

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Dat is dit 'imperfecte' gedicht waarvan ik zelf vergeten was dat het bestond, haha. Lang leve Quizlet.

    Welke van je usernames is je favoriet?
    Absoluut Derks! Dat is denk ik van de 10 jaar dat ik hier met een account rondzwerf ook de username geweest die ik het langst heb gehad en waarnaar ik elke keer ook weer terugkeer, eigenlijk. M'n favoriete cabaretier blijft ook gewoon voor altijd m'n favoriete cabaretier - denk ik.

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Het is een plek waar ik me voor het eerst niet alleen voelde, het is een veilige plek (vol onbekende mensen) waar je jezelf kunt zijn. Hoe verschillend iedereen ook is, toch voelt het alsof op Quizlet iedereen "hetzelfde" is omdat er over het algemeen veel geaccepteerd wordt, je jezelf mag zijn, ook al heeft iedereen een andere achtergrond en een andere mening/visie. Ik heb me hier altijd thuis gevoeld. M'n ouders en vele anderen zaten altijd van: "NEE JE MAG NIET OP HET INTERNET ZITTEN WANT DAAR ZITTEN RARE MENSEN", terwijl voor mijn gevoel op Quizlet alle mensen normaler waren dan de mensen in het echte leven (cat).


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Phlegethon schreef:
    Wat een leuk idee!

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen? Meer dan 10 jaar geleden in elk geval, dus ik was onder de 16.
    Wat was je eerste username? Rambogirl..
    Wat was de eerste creatie die je postte? Een poll geloof ik.
    Op welke creatie ben je het meest trots? Turning Tide. Een van mijn weinige afgemaakte verhalen en ik vind de plot nog steeds wat hebben. Al is Coercion zeker ook tof geweest en vind ik de orpg die ik nu schrijf ook tof.
    Aan welke hypes deed je vol overgave mee? Die van Hp en Twilight.
    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q? Squares Perciver verhalen en een paar Les Mis verhalen zijn me altijd bij gebleven.
    Wat zijn je leukste Q-herinneringen? De mensen die ik heb leren kennen en de kerstkaarten swaps als ik er twee moet kiezen.
    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt? Een lijstje met musicals.
    Welke van je usernames is je favoriet? GrandR
    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder? Ik heb hier een van mijn beste vrienden en nieuwe pairings leren kennen. En het voelt erg vertrouwd hier.


    Omg, er zijn Les Mis verhalen? *gaat op zoek*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    22 december 2010, maar dat was nadat ik maanden zonder account vanalles had gelezen. Ik was toen 12/13 en helemaal dol op lezen lezen en nog eens lezen.

    Wat was je eerste username?
    Thewiseowl... iets met uilen en wijsheid, vraag me niet waarom.

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Blijkbaar een Divergent fanfiction die ik had geschreven voor NaNoWriMo 7 jaar geleden.

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Poeh. Ik denk mijn original story The Paper Girl maar ik zag ook dat ik jaren gelee een 20-weken challenge heb gedaan met iedere week een standalone schrijven voor 20 weken, wel commitment dat ik dat heb gehaald zeg.

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Hunger Games, Harry Potter, Divergent, Twilight... Band dingen was ik als enige niet zo'n fan van.

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Ik heb al eeuwen niks echt meer gelezen op Q maar er waren in de dagen dat Q nog druk was ook ontzettend veel goede original stories die ik zeer graag las.

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    De vriendschappen die zich consolideerden door Q, daar ben ik nog altijd heel dankbaar voor ookal heb ik niet met iedereen meer contact.

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Een verhaal waar ik nooit meer dan 2 hoofdstukken voor heb geschreven... Misschien maar weer eens oppakken.

    Welke van je usernames is je favoriet?
    Ik heb stiekem echt ontzettend veel leuke usernames gehad en kan dus niet echt kiezen. Ik denk dat Lannister mijn meest bekende is, die heb ik ook het langst en meest gebruikt.

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?

    Q was een veilige plek waar ik door best wel veel tienerproblemen heen kon werken. Er zijn in die periode hele heftige dingen gebeurd en Q was er altijd als uitlaatklep. Als ik nu zo hier en daar de dingen terug lees schaam ik me aan de ene kant voor hoe ik me toen voelde en gedroeg maar aan de andere kant was Q de plek waar ik ook door die dingen heen kon werken. Eigenlijk moet ik dus juist trots zijn op die periode!


    The truth is out there.

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    9 jaar en een paar maanden geleden ongeveer, ik was toen 13 jaar.

    Wat was je eerste username?
    xHermelien, de naam die ik ook had op HarryPotterForum. xD Ik denk dat ik via die site ook hier terecht ben gekomen.

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Een poll over welke nieuwe username ik moest kiezen, haha.

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Dan ga ik maar voor de enige creatie die ik nog heb, mijn gedicht 'Nostalgia'.

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Harry Potter!

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Ik heb echt al jaren geen verhalen meer gelezen hier, dus daar zou ik geen antwoord op kunnen geven.

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Het Kletscafé en de Tinychat die we hadden. Daar hebben we ooit een tijd gehad waarbij we allemaal lepels aan onze neus gingen hangen en ik plakte mijn lepel stiekem vast met plakband. 'Wauw, wat blijft die lang hangen!' werd er gereageerd. :Y)

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Dat is ook mijn gedicht 'Nostalgia'.

    Welke van je usernames is je favoriet?
    Mijn huidige username Strahovski.

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Ondanks dat ik zelf nooit echt veel creaties heb gemaakt, heb ik hier altijd een erg fijne tijd beleefd, vooral op het forum dus. Ik heb hier vele mensen mogen ontmoeten en heb enorm leuke gesprekken gehad.


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    In september 2007 maakte ik hier dit account, dat is 15 jaar geleden. Ik was toen 13 jaar. Dat is écht lang geleden.
    Wat was je eerste username?
    krullebol, zonder hoofdletter.
    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Dat weet ik niet meer, maar ik zie nog een quiz online staan die voor het laatst is bewerkt op 7 oktober 2007; Wat voor fan ben jij?
    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Ik was nooit echt zo van het vol overgave creaties maken, maar ééntje die ik me wel herinner is de poll 'Ben jij fan van Tokio Hotel?' Hier is 712 keer op gestemd. En het grappige is; het percentage is bijna 50% / 50 %. Deze poll is van 2009.
    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Tokio Hotel quiz-verhalen schrijven en die van andere doen/lezen, door die hype kwam ik hier terecht. En alles in het teken stellen van vissen op de Fishlet dag was ook erg leuk. (fish)
    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Ik las geen verhalen, sorry D:
    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Wat een moeilijke vraag over een periode van een jaar of tien. Sowieso de meetings.
    En op de site zelf.. alle momenten waarop ik mee heb kunnen helpen om iets leuks aan de site toe te voegen. Zoals de momenten dat mensen helemaal uitzinnig waren als hun creatie in de nieuwsbrief stond. En de leuke gesprekken met leuke mensen hier ^^
    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Ik zou het niet weten.
    Welke van je usernames is je favoriet?
    2Krull4U
    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    De leuke community waarin de meest actieve users elkaar allemaal kende en iedereen enthousiast was voor/over anderen. En de meetings die daarbij hoorden natuurlijk!