• Hii.
    Er zijn best wat mensen die hier al een tijdje rondhangen of die onlangs weer eens kijkje zijn gaan nemen, dus ik dacht, ik maak een leuk vragenlijstje. :Y)

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Wat was je eerste username?
    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Welke van je usernames is je favoriet?
    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Mijn account is van 4 juni 2010, dus 12 jaar en iets meer dan 5 maanden geleden. Ik was toen 14 (en een half ;) ).

    Wat was je eerste username?
    Oh god, dat was KillBunnyNL, want die gebruikte ik toendertijd ook voor mijn account op de XBOX 360.

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Een quiz genaamd "Beyoncé of Kelly Rowland?". Vraag me niet waarom, haha.

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Ik ben toch wel blij met mijn lijstjes, vooral die met mijn reviews over de MCU en met de meetings waar ik ben geweest.

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Harry Potter en One Direction!

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Ik heb nog maar 1 verhaal in mijn favorieten staan en dat is You Hit Me With Lightning. ft Draco Malfoy van siriuslyhot (toen calice).

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    De meetings, de vriendinnen die ik hier heb leren kennen, de oudejaarstopics, en zo nog wel wat meer dingen.

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    MCU film ratings

    Welke van je usernames is je favoriet?
    BULLSHIPPER en HaIe.

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Het feit dat na al die jaren en velen van ons dik in de 20 (en ouder) en nog steeds af en toe wel even terugkomen om te kijken hoe het hier is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    2008, was toen 16. Lol ben nu 30 🤣

    Wat was je eerste username?
    Aurelia dacht ik.

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Weet ik niet meer, heb veel verwijderd. Vast een Hetalia verhaal of die Madara/Hashirama slash 🤣

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Denk die verkrachter die ik schreef bij zo'n prison RPG. God wat een eikel was dat.
    Ow en sowieso Geen Weg Terug. Een van de eerste RPG's aan het begin van de hype die we ook uit schreven.

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    RPG's. Ging echt los.

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Herinner ik me niet meer. Zal vast wel smerige fanfics zijn of zo 🤤

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    De meetings, losgaan met RPG's en vol smart wachten op wat je medespelers schreven.

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Drijvend op het water (en andere ontspannen avonturen).

    Welke van je usernames is je favoriet?
    Denk toch Aurelia.

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    De onbevangenheid en vrijheid in fantasie, zonder de zorgen van nu. En de mensen die ik er heb ontmoet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ahhh echt superleuk om weer users te zien van voor mijn gevoel echt jaaren geleden (of een username die ik hier al een tijdje zie te koppelen aan oude usernames en te denken ooooh ben jij dat? XD).


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    7 December 2011, 19:34. Oh mijn god, toen was ik veertien.

    Wat was je eerste username?
    xSomewhere. Very cute.

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    De quiz Welk seizoen past het beste bij jou?.

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Ik heb tweemaal verhalenbundels gemaakt voor mensen met henzelf in de hoofdrol als Sinterklaas- of verjaardagscadeau, dat vind ik nog steeds goede cadeau-ideeën. En ik ben blij met mijn lijstje van alle dingen die zijn gebeurd toen Quizlet tien jaar werd. Het is een handige samenvatting om op terug te kijken. :Y)

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Ik was niet echt deep into the hypes, sad times. Ik deed wel graag mee aan Harry Potter RPGs.

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Veeeel. Maar ik las ook graag RPGs, die zou ik ook onder mijn favoriete verhalen scharen. Iedereen stopte daar zoveel tijd, moeite en conviction in and it showed.

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Wederom zoveeeeeel. De 1 april grappen, de acties bij speciale gebeurtenissen (waaronder het tienjarige jubileum), eindeloos RPGen, kletsen op het forum, mijn korte moderatorschap, Q-radio. Het had allemaal zo'n gevoel van saamhorigheid.

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Een Sinterklaas surprise voor Mirte en Heldloze helden.

    Welke van je usernames is je favoriet?
    Goh, shit, die is moeilijker dan ik dacht. Ze hebben allemaal zoveel sentimental value. Ik denk Dinkleberg, Sherrinford, Kaailee was een grappige actie, Puzzel, de eerste die ik had voor nostalgische redenen. Ik ben slecht in keuzes maken.

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Quizlet was, ik denk dat ik gerust is kan zeggen, iets wat echt een speciaal forum voor gelijkgestemden is. Wat ik eerder al zei, er is gewoon een sterk gevoel van saamhorigheid. Natuurlijk was er (voornamelijk vroeger) drama et al, maar dat was ook omdat iedereen hier zijn eigen plekje van had gemaakt en daarvoor op wilde komen. Het is echt een eigen gemeenschap, met een heleboel mensen die het oprecht een warm hart toedragen, dat voel je. Iedereen heeft ook een sterke gemeenschappelijke liefde, namelijk creativiteit en dingen maken. Ik denk dat dat heel veel bijdraagt aan hoe mensen Quizlet zien en wat voor plek ze het maken.


    Tijd voor koffie.


    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    In 2007 of 2008, ik zat toen in groep 8 en was dus 11/12 jaar.

    Wat was je eerste username?
    Sowithbill 😂

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Een quiz: 'Wat zeggen jouw favorieten over jou?'

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Een story: 'U Called', over Tom Kaulitz. Als ik hem teruglees issie reteslecht, maar toendertijd was ik er heel serieus mee en had hij best wat trouwe volgers.

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    De hele hype rondom Tokio Hotel. Daarvoor ben ik hier in eerste instantie gekomen. Later ook, maar in mindere mate, met de hype rondom One Direction.

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Toch wel fanfiction.

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Samen met vriendinnen, die toen ook nog op Q zaten, stories schrijven.

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Dat moet een story over One Direction zijn, maar ik heb op 2 creaties na alles een paar jaar geleden verwijderd. Nu kom ik alleen nog wel eens spieken op het forum.

    Welke van je usernames is je favoriet?
    Conaway. Motherchucker zou gaaf zijn geweest (hello Chuck Bass), maar omdat die net 1 letter te lang was en dus niet paste, werd het Mothrchucker en dat was toch een beetje jammer.

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Dat ik, en meerderen met mij, hier inmiddels al 15 jaar rondhang. Al heeft het z'n shine, zoals het toen was, al jaren geleden verloren, blijf ik toch aangetrokken worden om eens in de zoveel tijd even te komen gluren. En dat heb ik verder met geen enkele website.


    Tell me about it, stud.

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Schijnbaar geregistreerd op 12 april 2012, toen was ik... 18 jaar. Ik had daarvoor al wel een tijdje rondgedwaald op deze site, zoals waarschijnlijk zoveel anderen.

    Wat was je eerste username?
    Eerste? heb hem nooit veranderd.

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Oef, even spieken... Een gedicht genaamd 'Wind'.

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Mijn story 'The 81st Hunger Games' omdat die creatie het eerste echte lang iets was wat ik ooit af heb geschreven. Al ben ik hem -zoals vele van mijn andere verhalen- aan het herschrijven en schiet het weer niet echt lekker op.

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Harry Potter (Always). Hunger Games. Once Upon A Time. Sowieso heel veel fandoms. RPG's.

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Heb al een lange tijd niet echt meer iets gelezen op Q, maar ik kan me nog vaag een verhaal herinneren met Peter Pan erin waar ik echt enorm fan van was. Als ik mijn stats mag geloven heb ik toch wel 6384 hoofdstukken gelezen hier.

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Mensen leren kennen, RPG's die ook echt goed en lang doorliepen. Covers die ik voor anderen kon maken. Meetings. Kerstkaartenswaps. Weerwolven. En nog zo veel meer leuks.

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Voting Polls voor Eurovision. xD

    Welke van je usernames is je favoriet?
    The one and only. DreamerN

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Je kon hier altijd met alles terecht. Wat het ook maar was. De community wist je altijd wel te helpen, te steunen of gewoon superveel lol te hebben. Mensen waren nooit echt lullig over vreemde/slechte creaties. Het was echt een soort veilige haven. Zeker voor iemand met social anxiety.


    Credendo Vides

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Ondertussen zeven jaar terug: op 2 februari 2015 heb ik een account aangemaakt, maar daarvoor ook al wel even rondgezworven volgens mij. Toen was ik veertien en had ik net de Hobbit films voor het eerst gezien samen met m'n vader en vrienden van m'n ouders :3

    Wat was je eerste username?
    God, "maaaartje", want met drie a's was al bezet, haha. Ik gebruikte die username namelijk op Schrijven Online, een andere schrijverssite waar mensen stukjes van ongeveer één A1 konden uploaden en dan feedback op konden vragen. Daar heb ik echt wel twee jaar gezeten en veel geleerd ook, want de feedback was altijd mega pittig. Dus zowel het vragen om specifieke feedback als het omgaan met iemand die je precious tekst helemaal uit elkaar rukt was daar vrij normaal, dus toen ik hier begon met stories lezen postte ik vervolgens ook een heel boekwerk aan "dit zijn je fouten" in de reacties :W Vooral Laleah kon dat nou niet echt waarderen, hahahahaha. De naam komt van m'n moeder, die dat als pseudoniem gebruikte voor mij als ze columns over haar kids schreef. Zo zat ik wel met "mijn" naam online, maar niet met mijn naam online.

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Een quiz: "Welk wezen uit midden-aarde (de wereld van The Hobbit en Lord Of The Rings) ben jij?"
    i'm nothing but consistent with the lotr-nerd thing

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Mijn Lopende Panto Ffels [Afgerond]
    Fearful Silence || De Hongerspelen
    Maar het erge is dat ik van die onderste het einde ben kwijtgeraakt?? :') sip

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    LOTR, Harry Potter, The Hunger Games

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Lights all askew in the heavens || Marauders
    Death & Taxes | OP
    Courage • Thorin Oakenshield [Afgelopen]
    En sowieso de verhalen van LilsEvans/Anna, die helaas op inactief staat. Volgens mij heb ik haar zelfs nog gevraagd of ze een Jily fanfic kon opsturen in PDF ofzo, omdat ik die zo ontzettend leuk vond. Momenteel volg ik heel weinig verhalen nog actief, voornamelijk Thunderstruck|| Draco Malfoy

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Behalve het lezen van de awesome stories hierboven zijn dat toch wel de meetings op Utrecht, of bij Natas voor d'r boekrelease, of voor LOTR marathons. En ook sowieso het meeschrijven aan de QuizletGames (ondanks alle drama die er ook bij kwam kijken), die heel veel hebben betekend voor mij als schrijver in het ontwikkelen van mijn eigen stijl en het schrijven van daadwerkelijk afgemaakte verhalen, het meeschrijven aan de RPG Experium die ondertussen twee, of misschien alweer drie miljoen woorden heeft, en ook het mod worden natuurlijk :Y) Ik weet nog dat ik stijf van de adrenaline door het huis aan het stuiteren was, en het werd allemaal nog mooier toen bleek dat ik zelfs samen mod geworden was met m'n JamesPotter buddy haha

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Pfff, ik denk Coming Home | Maurauders, maar ik weet het niet zeker. En een paar polls voor mod-dingen, maar die tellen niet vind ik :3

    Welke van je usernames is je favoriet?
    Stiekem wel Gilderoy en JarnesPotter, waarmee we iedereen helemaal voor de gek hielden, hahaha

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Quizlet was een community waarin ik niet alleen leuke fanfics kon lezen binnen m'n favoriete fandoms, maar waar ik ook mijn creativiteit leerde vorm te geven als stories en fanficties. Hier kon ik kennis maken met mede-nerds net zoals ik, want zeker binnen mijn omgeving waren er maar heel weinig mensen die net zoveel van lezen hielden als ik. En op Q waren we met een heel leger, ehehe.
    Via Quizlet heb ik ontzettend goede vrienden leren kennen die ik nu bijna dagelijks spreek, ik heb er op professioneel gebied van mogen leren wie ik ben als mens en hoe ik mijn toekomst vorm wil geven, en ik heb er mijn hart kunnen luchten en vol kunnen laten lopen met nieuwe verhalen en creativiteit. En natuurlijk waren er ook mindere momenten op de site, zeker als mod zijnde, maar ook toen was er een team van mensen waar ik op kon terugvallen, en zij op mij. Quizlet heeft echt mijn hart, haha ❤️


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Haha, wat leuk zeg!!

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Bijna tien jaar geleden (in januari is het zo ver)! Was toen dus twaalf. Jezus Christus. Lijkt oprecht niet zó lang geleden.
    Wat was je eerste username?
    WritingGirl, denk ik
    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Goh, daar vraag je me wat. Ik denk dat het Hunger Games fanfic was. De oudste die ik kan vinden is "The Capitol Hunger Games" (ging uiteraard over die allerlaatste Hongerspelen), maar het kan zijn dat er ergens een oudere staat die ik vewijderd heb.
    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Goh, ik denk mijn gedicht Verloren? Het is nu niet dat dat mijn beste gedicht is (of zelfs überhaupt goed), maar ik ben er nog steeds trots op dat ik dat geschreven heb toen ik dertien was, ahah. Om dezelfde redenen ook De zon staat op in het oosten—niet mijn beste werk, maar ik was toen zestien, dus in die zin ben ik er wel heel tróts op. Ik zie hierdoor trouwens net dat ik mijn favoriete creatie nooit op Q gezet heb, ahah. Moet daar misschien eens verandering in brengen. Ben overigens ook best trots op het flakkert aan.
    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Harry Potter en Hunger Games RPGs en fanfic ahahahah.
    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?l
    Goh, ik weet nog dat ik een fanfic over Annie Cresta van m'n destijds Quizlet-bff enorm leuk vond om te lezen ahah. Dus dat. Denk dat het "Lost" heette, heb mijn ouders nog speciaal doen stoppen langs de snelweg naar Frankrijk zodat ik snel het nieuwe hoofdstuk kon laden en lezen!
    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Oh echt een hele hoop! De meetings, toen ik (tweemaal) bèta werd (heb dat jammer genoeg wel niet altijd even serieus gepakt en voel me daar nog steeds enorm kut over—Q verdiende echt stukken beter), bepaalde RPGs waaraan ik deelnam hebben me echt enorm veel plezier bezorgd (toen ik een dramatische doch heroïsche doodscène mocht schrijven voor mijn slecht opgebouwd karakter in een Hunger Games RPG, bijvoorbeeld, ahah).
    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Een random ongetiteld verhaal waarin ik een RPG-rol die ik ooit gemaakt heb gekopieerd heb, zodat ik er gemakkelijker een screenshot van zou kunnen nemen en doorsturen naar iemand (we waren aan het lachen met het soort rollen dat ik vroeger maakte). Laatste oprechte creatie was "het flakkert aan", als ik het me goed herinner (hierboven gelinkt).
    Welke van je usernames is je favoriet?
    Klaar, denk ik? Al hecht ik ook wel bijzonder nostalgische waarde aan Ahavah, Peperbol, Eilandrum, en Aravis
    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Was oprecht een tweede thuis. Heeft heel wat eenzamen avonden gevuld en heb me hier altijd gehoord gevoeld doen ik—puberaal genoeg—vond dat niemand in mijn dagelijkse leven mij kon luchten of naar mij wilde luisteren. Heb hier leren schrijven, en mezelf leren kennen op manieren die ik anders niet had gekunnen. Het heeft zeker ook negatievere effecten gehad op mijn mentale gezondheid, maar al bij al was het een netto zeer positieve ervaring waardoor ik mezelf echt heb kunnen ontplooien!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat onwijs leuk om zo alle nostalgische dingen en users weer terug te zien/lezen! :Y)

    Ik wist niet dat ik Q zo gemist had zeg.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Wat onwijs leuk om zo alle nostalgische dingen en users weer terug te zien/lezen! :Y)

    Ik wist niet dat ik Q zo gemist had zeg.

    Omg saaame (banana)


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    14 December 2010 kwam ik hier. Ik was toen 12 jaar oud en mijn hobby was toen der tijd quizzen maken. Ik was al eerder op de site geweest maar toen besloot ik ook een account aan te maken.

    Wat was je eerste username?
    Trolly.... dit was mijn bijnaam van vrienden. Ik weet eigenlijk nog altijd niet hoe ik daar aangekomen ben.

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Mijn allereerste creatie was een Twilight gerelateerde Poll over team Edward en team Jacob.

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Dat zijn er eigenlijk twee. Ik ben erg trots op mijn blog 'Een leven vol Teken'. Deze werken voor mij heel helend. Ze gaan namelijk over mijn leven en de ellende die een tekenbeet en Lyme je geven. Het stelt niet veel voor maar het is voor mij een manier van mij afschrijven en het loslaten gezien er al zo weinig bekend is over Lyme en zijn beloop en ik daar best moeite mee heb.

    Ook ben ik enorm trots op mijn laatste story genaamd "Touring'. Het is een fanfiction over Niall die zich best eenzaam voelt en struggles heeft. Hij is niet af maar na een enorme lastige periode in mijn leven ben ik gestopt met schrijven. Pas na trauma verwerking en heel veel therapie was dit het eerste wat ik weer schreef en heb ik mijn gevoel volledig ingelegd.

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Oh welke niet ;). Ik begon met Twilight, heb mee gedaan aan die van Glee , toen kwam Hungergames en ben nog altijd bezig met de One Direction hype en vrees dat ik er nooit meer vanaf kom.

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Ik vind het verhaal Rated H for Horan zo mooi! Helaas is hij van Quizlet eraf. Ik heb de schrijven nog gemaild maar helaas komt hij niet meer terug. Ook was er een vervolg van waar ik de naam van kwijt ben. Het was gewoon een enorm mooie gevoelig verhaal om te lezen.

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Oh de nachten doorhalen en school verslonzen om te rpg'en. Dat je gewoon tijd en vingers te kort kwam om het bij te houden. Ik wilde ook nooit dat mensen op mij moesten wachten dus dan nog even wakker blijven.

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Het verhaal Touring

    Welke van je usernames is je favoriet?
    Nog steeds IrishNialler, die heb ik al zo lang.

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Quizlet is en was een plek waar ik mijzelf mocht zijn, mijn ellende op tafel kon gooien en er altijd wel iemand met lieve tips of woorden komt. Ik kan hier alles kwijt en dat werkt enorm fijn. Door best veel ellende hield ik naar de buitenwereld een mooie masker op, hier kon hij af. Inmiddels is het mij enkel dierbaarder geworden omdat Quizlet mij ook enorm heeft geholpen tijdens mijn therapie en trauma verwerking. Quizlet was dan een fijne, veilige plek maar soms na een paniekaanval ook een fijne afleiding waarin ik in andermans fantasie kon kruipen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Volgens mijn stats een decennium geleden, jezus :o. Ik denk dat ik 14 was.
    Wat was je eerste username?
    Dat herinner ik me niet meer haha, ik denk Jove ofzo. Don't ask me why.
    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Een prachtige lees het sarcasme The Hunger Games fanfic uit de ogen van Rue.
    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Op een of andere manier Darkness Beckons, hij is een beetje shite maar het is wel een van de enige verhalen die ik in één ruk af heb geschreven.
    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Hoofdzakelijk Middle Earth, haha. En in mindere mate The Hunger Games, die heeft me naar de site gebracht.
    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Pfoe, da's al lang geleden. Square had altijd heel leuke verhalen, en ik las ook veel van Ringwraith. En dan heb ik nog wel een hele resem faves die nooit af zijn geschreven.
    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Ik vond de Middle Earth hype echt heel leuk, en alle topics errond haha. Lekker veel chaos.
    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    The Nameless denk ik? Ik zou eens moeten nakijken.
    Welke van je usernames is je favoriet?
    Ik ben het meest gehecht aan Faelain, maar Meraxes vond ik ook een leuke.
    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Vooral de community, en hoe uplifting iedereen altijd was. Niets leuker dan met een groepje hoofdstukken van je favoriete verhaal ophypen, of Quizlet te openen en een hele hoop mooie reacties te zien op je laatst geposte hoofdstuk.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Volgens mijn stats een decennium geleden, jezus :o. Ik denk dat ik 14 was.
    Wat was je eerste username?
    Dat herinner ik me niet meer haha, ik denk Jove ofzo. Don't ask me why.
    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Een prachtige lees het sarcasme The Hunger Games fanfic uit de ogen van Rue.
    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Op een of andere manier Darkness Beckons, hij is een beetje shite maar het is wel een van de enige verhalen die ik in één ruk af heb geschreven.
    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Hoofdzakelijk Middle Earth, haha. En in mindere mate The Hunger Games, die heeft me naar de site gebracht.
    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Pfoe, da's al lang geleden. Square had altijd heel leuke verhalen, en ik las ook veel van Ringwraith. En dan heb ik nog wel een hele resem faves die nooit af zijn geschreven.
    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Ik vond de Middle Earth hype echt heel leuk, en alle topics errond haha. Lekker veel chaos.
    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    The Nameless denk ik? Ik zou eens moeten nakijken.
    Welke van je usernames is je favoriet?
    Ik ben het meest gehecht aan Faelain, maar Meraxes vond ik ook een leuke.
    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Vooral de community, en hoe uplifting iedereen altijd was. Niets leuker dan met een groepje hoofdstukken van je favoriete verhaal ophypen, of Quizlet te openen en een hele hoop mooie reacties te zien op je laatst geposte hoofdstuk.


    Woah alleen deze username terugzien voelt al suuuper nostalgisch haha


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Volgens de stats ben ik hier alweer bijna 12 jaar. Like, begin december is mijn twaalfjarig jubileum. Ik voel me oud worden :') Ik zal dan 12 geweest zijn.

    Wat was je eerste username?
    A very good question haha. Het is al vrij snel naar xBoobear veranderd.

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Een story over Harry Potter waar ik de naam niet meer van weet. Ik weet alleen dat die zooooo slecht was haha. Maar trots dat ik erop was.

    Op welke creatie ben je het meest trots?

    Levenslied. Mijn story waarmee ik SOTY gewonnen heb. Momenteel staat die niet online omdat ik een dappere (zeer falende) poging aan het doen ben deze uit te geven, maar Levenslied heeft toch wel mijn hart gestolen.
    Lunatic is toch ook wel een van mijn baby's

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Harry potter, met name wolfstar en perciver.

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Poeh, er zijn zoveel goede verhalen hier. Maar de verhalen van Square, vooral Heart of gold, hebben toch wel een speciaal plekje, aangezien die me geintroduceerd hebben tot de wondere wereld van Perciver.

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    De vele uren dat ik me hier op de site heb mogen vermaken, hoe deze site me het schrijven heeft laten ontdekken. En natuurlijk de rps en de fantastische mensen die ik op die manier ontmoet heb.

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Dat was een rpg die zeer achter de schermen staat. En over een paar dagen, als nanowrimo afgelopen is, zal ik mijn nieuwe creatie ook hier plaatsen ^^

    Welke van je usernames is je favoriet?
    Necessity, en de nickname Nessie die daarbij ontstaan heb. Dat is toch een beetje mijn online persoon geworden.

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Je kan er zo jezelf zijn. In een tijd dat ik niet lekker in vriendengroepen lag en in real life best eenzaam was , was Q er altijd om me te verwelkomen, en waren er altijd mensen die me welkom lieten voelen. Sommige zijn uit mijn leven en vraag ik me soms nog van af hoe het met ze gaat. En sommigen met wie ik nog dagelijks contact heb en die tot mijn beste vrienden zijn gaan behoren.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Woah alleen deze username terugzien voelt al suuuper nostalgisch haha


    Haha, toen ik op de username-vraag aan het antwoorden was voelde ik echt de onweerstaanbare drang om hem terug te nemen :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."