• Hii.
    Er zijn best wat mensen die hier al een tijdje rondhangen of die onlangs weer eens kijkje zijn gaan nemen, dus ik dacht, ik maak een leuk vragenlijstje. :Y)

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Wat was je eerste username?
    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Welke van je usernames is je favoriet?
    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    Op mijn profiel staat inmiddels al een tijdje "een decennium geleden" dus dat zegt wel genoeg. Ik geloof dat ik op de basisschool zat toen ik voor het eerst op Quizlet kwam, maar dit huidige profiel aanmaakte op de middelbare school. Dat zal dus give or take 15 jaar geleden zijn geweest (Jesus Christ).

    Wat was je eerste username?
    Ik ga deze vraag heel casually skippen. :')

    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Op dit account de quiz: "Op wie van De Lama's lijk jij het meest?" lmao. Dat was een comedyshow die destijds op de Nederlandse televisie te zien was (te vergelijken met "Whose Line Is It Anyway?")

    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Qua creatie nergens op, maar ik weet dat ik een voetbalverhaal schreef ("Second Best") wat heel wat abonnees had, dus ik denk dat?

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    De voetbalhypes tijdens WK's en EK's (WK 2010 en EK 2012 als ik me niet vergis) , en die shit ging diep. We hadden toen hier iets genaamd "The Footie Club" waar we elke keer nieuwe topics voor maakten. Dan gaven we onszelf achternamen van voetballers, veranderden we onze usernames ook in die namen en schreven we verhalen waarin we elkaar dan ook benoemden. Zieke middelbare school cringe, maar het was destijds heel leuk weet ik nog. Volgens mij wilden we op een dag nog met elkaar meeten, maar dat is nooit meer gebeurd hahaha.

    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Op deze website is mijn favoriete verhaal "Blood Moon", een soort ORPG die ik samen schreef met een user die niet meer actief is. Het was een spin-off van een toffe RPG waaraan we beide meededen.

    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    De cringe Footieclub, de achterlijke discussies op het forum die soms helemaal nergens over gingen, het trollen maar vooral het handjevol mensen die ik met RPG'en heb leren kennen en die vriendinnen zijn geworden irl. <3

    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    "HP ORPG: the Dog, the Raven and the Love Potion". Een Harry Potter ORPG die ik op Quiddle schrijf met @calice, maar die we hier ook uploaden (wanneer we eraan denken, oops.)

    Welke van je usernames is je favoriet?
    Apocalyptic. Ik denk dat de meeste mensen me ook onder die naam herkennen, want die heb ik het meest gebruikt en keerde ik vaak weer naar terug.

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Dat er geen enkele website is waarop ik al sinds mijn kindertijd tot diep in mijn twenties op rondstruin. Dat alleen al maakt dit bizarre maar gezellige hoekje van het internet ontzettend bijzonder voor mij.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2022 - 20:41 ]


    ars moriendi

    Uh. MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mt. Straks ga ik hem even invullen Natas 😊


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
    11 jaar 10 maanden 3 weken 2 dagen - 31 Januari 2011
    Ik was toen 15 jaar oud.

    Wat was je eerste username?
    Dracy. Dit was de naam die ik had gegeven aan mijn eigen draak die ik die tijd veel tekende,
    Wat was de eerste creatie die je postte?
    Een quiz genaamd "vind hij jou leuk?" ;')
    Op welke creatie ben je het meest trots?
    Een gedicht dat ik ooit gemaakt heb met de titel " De afgrond".
    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
    Pfoeh.. de Harry Potter hype denk ik dan toch wel.
    Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
    Op dit moment lees ik het verhaal Affaire ~ Draco Malfoy [16+], maar ik ben aan het wachten tot de schrijver een nieuw hoofdstuk plaatst van de vernieuwde versie. Verder lees ik nog niets anders.
    Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
    Dat Quizlet levendig was en dat er veel leuke mensen waren, waarvan er vele helaas niet meer zijn. Zelf ben ik ook een hele tijd weg geweest omdat Quizlet dood aan het bloeden was, maar nu probeer ik het weer op te pakken. RPG vond ik ook altijd erg leuk en daar heb ik wel het grootsste deel van mijn tijd aan gespendeerd.
    Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
    Een story genaamd test ;'D
    Welke van je usernames is je favoriet?
    Om heel eerlijk te zijn is dat mijn huidige username!
    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
    Dat niemand moeilijk deed en je gewoon kon doen wat je wilde. Natuurlijk met mate, maar men was niet zo negatief! Ook heb ik vriendschappen aan Q overgehouden waar ik tot op heden nog steeds dankbaar voor ben!

    [ bericht aangepast op 1 jan 1970 - 1:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 1970 - 1:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?       Ik heb even gekeken, en blijkbaar kwam ik op 12 augustus 2012 om 19:43 hier op Quizlet, op zestienjarige leeftijd! Ik zat eerst op een ander spel (een paardenspel genaamd horse-nation), maar die ging uit de lucht. Rip.

    Wat was je eerste username?      xxBambi. Vraag me niet waarom.

    Wat was de eerste creatie die je postte?      Geen idee meer :')

    Op welke creatie ben je het meest trots?       Geen. D:

    Aan welke hypes deed je vol overgave mee?       One Direction en Harry Potter. Halleluja.

    Welke van je usernames is je favoriet?      Ik vind Edelweiss nu heel leuk, maar ik ben ook zeer blij met Hopps. Maar eigenlijk superveel die niet aan het begin van mijn Q-carrière zaten, vooral gebaseerd op films/series (Imelda, Plunkett, Isak, Millay, Dowager, Chidi, Tahani etc.). :Y)

    Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?      De vriendschappen die ik eraan over heb gehouden!

    [ bericht aangepast op 1 jan 1970 - 1:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 1970 - 1:00 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.