• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ding ding het is 12/12/22 wat betekent dat ik gewoon 6 jaar samen ben met de liefste vriend die ik mij kan bedenken 😁


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    (...)

    Ik vond het echt heel lekker 🙈🙈
    Maar ik had die met bessensmaak. Heb jij ook een smaakje?


    Sinaasappel geloof ik.
    Maar ik moest een tijdje terug van die vezelzakjes nemen (movicolon) en die nam ik met sinaasappel siroop 🥲🥲🥲.

    Dus misschien is het gewoon de associatie.
    Vitamine C bruistabletten vind ik dan weer wel enorm lekker hahahaha. Ik heb dat liever dan Fanta of zoiets.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Er zit een puist op m'n voorhoofd maar hij is niet uitknijpbaar.

    ARGHGHGHGHGHGHGH wat irritant en pijnlijk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Sinaasappel geloof ik.
    Maar ik moest een tijdje terug van die vezelzakjes nemen (movicolon) en die nam ik met sinaasappel siroop 🥲🥲🥲.

    Dus misschien is het gewoon de associatie.
    Vitamine C bruistabletten vind ik dan weer wel enorm lekker hahahaha. Ik heb dat liever dan Fanta of zoiets.


    Ohh blehh ik lust geen sinaasappel haha. Was blij dat je meerdere keuzes kwa smaak hebt haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik ben ups helemaal zat. "je was niet thuis" bitch ik zat uit het raam te kijken en er is geen bezorger in de straat geweest. "sorry we kunnen vandaag geen tweede poging doen" daAR VRAAG IK NIET OM IK WIL EEN KLACHT INDIENEN NANCY KUN JE LEZEN


    because i knew you, i have been changed for good

    Ja, ik wil erg graag rondreizen na deze bachelor, maar het kriebelt ergens ook voor een studie waar ik meer passie bij voel. Dus misschien ga ik dat doen naast werk zoeken na mijn Bachelor halen in plaats van reizen.
    Eerst maar eens meer studeren de komende week though xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Kut lijf waarom deze vage shit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil gewoon RPG’en maar mensen zijn niet meer zo snel als vroeger(logisch want leven) en er zijn geen rollentopics van nu :c

    [ bericht aangepast op 12 dec 2022 - 20:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Me: I should write Zarxes
    Also me: *plays league*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waarom is de Tosefta Berakhot tien keer moeilijker te begrijpen dan de Mishnah Berakhot? En waarom moet ik dit doen terwijl ik ziek ben en mijn brein niet eens de Mishnah begrijpt.


    The truth is out there.

    Mijn vreselijke week al een beetje beter want kaarten voor suzan en freek in ziggo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah yes. The shit feeling is back :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waarom. is. het. overal. zo. fucking. koud.


    ars moriendi

    Sev schreef:
    Waarom. is. het. overal. zo. fucking. koud.


    This. (huil)


    Tell me about it, stud.

    Hoe krijgen wij het voor elkaar dat van mijn fiets de rem stuk is en de fiets van m’n vriend de ketting er af ligt 😒
    En er hebben beiden de fiets nodig voor werk. Gg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.