• EVERY MOURNING
    I know I lost you last night...


    I wake up every morning,
    only to realize you are gone all over again


    Voor sommigen in Oakton, Illinois, is elke ochtend een opgave. Al twee jaar lang moeten ze hun dochters, hun zussen, hun vriendinnen missen. Al twee jaar lang weten ze niet helemaal zeker wat er met hen gebeurd is. Al twee jaar lang is het verlies nog groot, de wond nog rauw...
    Het kleine stadje viert de gruwelijke verjaardag van de verdwijning van Senna Faulkner en de moord op drie andere meisjes. Hoewel Ash Doe toen voor één moord werd veroordeeld, wachten de anderen nog op gerechtigheid. Nog elke dag zijn de onopgeloste vragen voelbaar. Wat is er toen gebeurd? Wie is er verantwoordelijk?

    En vooral: hoe ga je morgen weer verder?

    INFO
    Oakton
    Omgeving:
    -      midden van Illinois:
          >      30 minuten van Springfield
          >      3 à 4 uur van Chicago
    -      koude winters, hete zomers
    -      aan een relatief groot meer: veel toeristen in de zomer
    -      Veel bossen in en rond Oakton

    Bijzonderheden:
    -      Suzie's Diner: populaire ontmoetingsplaats sinds de jaren '80
    -      Een luxe woonwijk aan het meer
    -      Een trailerpark aan de rand van de stad, richting de bossen
    Misdaden triggers: moord - mishandeling - seksueel geweld
    Senna
    -      begin maart
    -      verdwenen na een lacrossetraining, laatst gezien op de parking van de high school
    -      werd snel een cold case
    -      Ash zou gezien zijn op de parking, maar door wie is onduidelijk. Heeft een alibi voor de rest van de dag (hij was thuis)

    Valerie
    -      eind maart
    -      vermoord teruggevonden op een van de strandjes aan het meer
    -      verwondingen: hoofdwonde, steekwonde (maag), verkracht & uiteindelijk verdronken. De dader zou verschillende keren teruggekeerd zijn en leek moeite te hebben om haar effectief te doden.
    -      Ash is hiervoor veroordeeld: DNA (sperma & onder vingernagels) & onduidelijk alibi waren de grootste bewijzen. Zijn verdediging was dat hij vrijwillig seks met haar had, maar dat ze ruzie kregen en hij haar achtergelaten heeft, zonder dat er verder iets gebeurd was.
    -      Ash ging die avond naar een feestje, maar zijn vrienden trokken hun verklaring uiteindelijk in omdat ze niet wisten wanneer ze hem nu precies gezien hebben.

    Brianna & Lori
    -      begin april
    -      vermoord in de slaapkamer van Brianna tijdens een sleepover
    -      verwondingen: beiden zéér ernstig toegetakeld, uiteindelijke doodsoorzaak niet helemaal duidelijk, eventueel seksueel geweld ook niet.
    -      cold case: geen forensisch bewijs
    Senna Faulkner
    uiterlijk:
    -      Wit
    -      klein & normale lichaamsbouw
    -      vrolijke & aardige uitstraling
    -      mainstream kledingstijl

    innerlijk:
          vrolijk      -      lief      -      verlegen      -      sporter      -      jaloers      -      loyaal      -      naïef      -      harde werker      -      onopvallend      -      ...

    achtergrond:
    -      toen 15 jaar - sophomore
    -      deed lacrosse
    -      zus: Stacey (reeses)
    -      lief: (Frodo)
    -      beste vriendin: Isaura (Kaz)

    Valerie Wyatt
    uiterlijk:
    -      wit
    -      slank & iets langer dan gemiddeld
    -      verzorgde uitstraling
    -      nette, volwassen kledingstijl

    innerlijk:
          harde tante      -      veroordelend      -      kwam op voor onrecht      -      perfectionistisch      -      mondig      -      intelligent      -      welgekend      -      toegewijd      -      ambitieus      -      gedisciplineerd      -      rechtvaardig      -      gestrest      -      ...

    achtergrond:
    -      toen 18 jaar - senior
    -      leider debatteam
    -      beste vriendin: Elin (Varjak)
    -      toenmalig lief: William (Arizbeth)
    Brianna Burgess
    uiterlijk:
    -      bruin
    -      normale lengte & volslanke lichaamsbouw
    -      zelfverzekerde uitstraling
    -      trendy kledingstijl

    innerlijk:
          sportief      -      impulsief      -      durver      -      vrolijk      -      intelligent      -      avontuurlijk      -      roekeloos      -      chaotisch      -      dramatisch      -      liefdevol      -      ...

    achtergrond:
    -      toen 17 jaar - junior
    -      toenmalig lief: Mario (Kaz)

    Lori Elle Thomson
    uiterlijk:
    -      wit
    -      klein & magere lichaamsbouw
    -      muizige uitstraling
    -      mainstream kledingstijl, bril

    innerlijk:
          rustig      -      avontuurlijk      -      dromerig      -      zelfverzekerd      -      stil      -      vriendelijk      -      behulpzaam      -      doordravend      -      ...

    achtergrond:
    -      toen 16 jaar - junior
    -      schoolkrant
    -      broer: Eddie (Miyah)
    Deze info is flexibel: alles kan aangepast en/of toegevoegd worden. Laat de ideeën maar komen!
    ps. Ash komt in het rollentopic als NPC
    ROLLEN

    ♟      user – naam – leeftijd – connectie – pagina

    ♟      Frisk – Ally Collins – 17 – (pleeg)zus Ash – 3
          Reeses– Stacey Faulkner– leeftijd – zus Senna– 1
          Kaz– Isaura C. Osuna – 18 – bff Senna– 2
          Syaoran– Tessa M. Sandler – 19 – ex Ash – 2
          Varjak– Elin M. I. Lindström– 19 – bff Valerie – 1
          Toreador– naam – leeftijd – connectie – pagina
          Kaz– Mario Albricci-Hendrich – 20 – lief Brianna– 2
          Miyah– Eddie I. Thomson – 18– broer Leni – 1
          Frodo– Elliot Minnebach – 19 – lief Senna – 2
          Mirabel– Cecilio I. Cal-Os – 20 – klasgenoot Ash – 2
          Frisk– Jino Codona – 21 – vriend Ash – 4
          Arizbeth– William E. Becker – 23 – lief Valerie – 2
          Toreador– naam – leeftijd – medewerker Suzie's – pagina


    rollen      -      praat      -      speel

    LIJSTJE
    -      Naam
    -      leeftijd (15 - 60)
    -      bezigheid in het leven (beroep, studie)
    -      uiterlijk
    -      innerlijk
    -      achtergrond
    -      extra
    -      relaties, eventueel ook met NPC’s


    REGELS
    -      Naam
    -      huisregels Quizlet
    -      geen maximum aantal personages
    -      OOC in praattopic
    -      topics pas openen als ander vol is
    (maak mij coauteur)
    -      veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2022 - 14:54 ]


    Mhm?

    Ik probeer vanavond aan Cecilio te werken ik zit namelijk nog in twijfel of ik verder in de snobbish route ga voor hem of toch 180 graden ga omkeren qua rol en iets anders ga doen 😅


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ga iedereen even een berichtje doen met voorstellen, haha!

    Voor Elin zoek ik nog de volgende zaken (maar sta ook absoluut open voor andere dingen, laat dat vooral weten!):
    - Potential love interest
    - Ex met wie het niet goed is geëindigd
    - Fling(s) in het verleden
    - Nieuwe beste vriend(in)
    - Vrienden/vriendinnen
    - Iemand met wie ze regelmatig naar de schietbaan gaat
    - Iemand die een hekel aan haar heeft
    - Iemand die weet dat ze illegaal achter het stuur kruipt en dreigt hier iets mee te doen
    - Iemand met wie ze een meningsverschil heeft over Ash en de zaak
    - Iemand aan wie ze een bloedhekel heeft omwille van zijn/haar relatie tot Ash
    - Iemand over wie ze beschermend is/die ze graag wil helpen (kan van alles zijn)
    - Een vriendschap (of liefde) die eigenlijk niet helemaal "correct" is (kan op meerdere manieren zijn)
    - Iemand die ze bijles in een exact vak geeft
    - Iemand met wie ze het uren over de zaak tegen Ash kan hebben en probeert uit te zoeken of hij inderdaad met Val omging

    [ bericht aangepast op 9 dec 2022 - 21:53 ]


    Omnia mutantur, nihil interit

    Ik ga proberen om William morgen af te maken maar ben nogal druk met werk.

    MirrorbaII -> Kaz


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik heb Cecilio naast zijn geschiedenis en nog enkele extra's bijna af c:

    I made a 180 hehe, hij is nog steeds een ass- maar met een stuntelig kantje ! Moest er iets aangepast worden, laat het me weten ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb al een paar leuke relaties besproken! (:

    Eventueel zoek ik nog een paar zaken, maar andere ideeën zijn ook altijd welkom:

    - love interest;
    - een ( of meerdere) ex vriendin(nen);
    - vroegere vrienden/vriendinnen die Eddie heeft laten links liggen;
    - iemand die een hekel heeft aan Eddie;
    - Mensen die hij juist beter heeft leren kennen na Lori's dood;
    - een jeugd vriend/vriendin;
    - Drinking/smoking bud.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik kom na het weekend met mijn relatielijstje en wat ik eventueel nog zoek! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Whooops sorry, door omstandigheden was het dit weekend niet meer gelukt voor relatievoorstellen. Zal proberen er deze week aan te beginnen!

    Hierbij de relatie(voorstellen) van Elliot:
    CONFIRMED:
    Senna Faulkner
    In Senna vond Elliot zijn gelijke. Beiden waren ze verzot op 'oude' dingen, zoals muziek op cassettes en boeken met vergeeld papier. Elliot viel als een blok voor haar. Ze waren 9 maanden samen toen Senna verdween.

    Stacey Faulkner
    Na Senna's verdwijning, kwam Elliot regelmatig over de vloer bij de Faulkners thuis. Zij wisten hoe het voelde om te rouwen om iemand die niet dood was. Stacey en Elliot hebben elkaar door deze donkere periode gesteund.
    Elliot durft het niet toe te geven - niet aan anderen, maar vooral niet aan zichzelf - maar hij begint gevoelens voor Stacey te krijgen. Hij weet niet wanneer het precies begonnen is, maar wanneer ze samen zijn, gaan de vlinders in zijn maag tekeer. Elliot houdt zijn gevoelens achter slot en grendel en is niet van plan om de sleutel snel boven te halen.

    Elin M. I. Lindström
    Elin is Elliots rots in de branding. Ze sleurt Elliot geregeld uit bed om hem mee te nemen op een van haar wandelingen en pushed hem om niet in het verleden te blijven dralen. Elliot kan haar wel eens vervloeken maar hij weet ook dat Elin hem van zichzelf redt. Ze is een van zijn beste vrienden en zou niet weten wat hij zonder haar moet.

    Cecilio Isaac Caleruega-Osuna
    Cecilio heeft het tegenovergestelde karakter van Elliot. Cecilio is het leven van het feestje, een donderstorm, waar Elliot een zachte miezer is. Volgens Elliots gezond verstand zouden ze absoluut niet met elkaar overweg moeten kunnen, maar op hun eigen, bizarre manier doen ze dat wel. Misschien komt het omdat ze elkaar al van jongs af aan kennen, misschien omdat ze elkaar zo goed aanvullen. Ze zijn zoals kaas met chocopasta of salami met confituur. Het zou niet mogen mixen, maar dat doet het wel met een heerlijke sandwich tot gevolg.

    Tessa Mae Sandler
    Tessa is Elliots study buddy. Ze hebben elkaar leren kennen op de universiteit. Nadat Elliot haar verschillende keren tegenkwam in de bibliotheek, besloot hij op haar af te stappen en haar voor te stellen om samen te studeren. Zonder een tweede persoon om hem te controleren, verliest Elliot namelijk meteen zijn aandacht en gaan zijn gedachten meer dan eens naar Senna en haar verdwijning.
    Tijdens het leren praten ze niet veel, maar Elliot neemt altijd warme koffie mee voor Tessa, die op haar beurt voor de versnapering om 16u zorgt.

    TO CONFIRM:
    Isaura Caleruega-Osuna
    Als Senna's beste vriendin, was Isaura altijd wel in de buurt. Elliot leerde haar beter kennen door de sporadische double dates of feestjes waar ze in groep naartoe gingen. Nu ziet hij haar vaak in de gangen van de school, waar hij zijn stage doet. Elloit heeft Isaura sinds de verdwijning van Senna niet meer gesproken en weet ook niet goed hoe hij zich tegenover haar moet gedragen. Isaura is de kapitein van het cheerleader squad, zit bij het debatteam en de studentenraad. Van alle uiterlijke kenmerken kan Elliot alleen maar afleiden dat Isaura verder is gegaan met haar leven. Bij Elliot is dat (nog) niet gelukt en ergens benijdt hij Isaura daarom.



    Als iemand er nog bij wil, graag (:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2022 - 14:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb Tessa eventueel nog?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sorry, ik was dit weekend wat ziekjes en had even geen energie. Morgen (dinsdag) komt het speeltopic echt en ga ik ook actief op relatievoorstellen reageren!


    Mhm?




    TESSA MAE SANDLER


    RELATIONSHIPS


    The Girls.
    ↪ Ally Collins — friends, ex-boyfriends sister.
    Tessa kent Ally sowieso als het zusje van Ash. De twee dan ook totaal geen onbekenden voor elkaar gezien Tessa meerdere keren per week wel bij hun thuis te vinden was.
    Na de arrestatie op Ash heeft Tessa vrij kort daarna weer toenadering gezocht bij Ally, hopende dat er ondanks alles tussen hen in niks verandert is. Tot haar grote geluk was dit niet het geval en delen de dames onderling nog altijd een goede, positieve band samen — ondanks de persoonlijke struggles die Tessa nog ervaart.
    Tevens zal Tessa ook de eerste zijn die voor Ally opkomt, mocht deze weer eens de dupe van iets zijn waarvan de brunette getuige is.

    ↪ Elin Lindström — unexpected friends.
    Waar de twee vroeger bij elkaar in het cheerleaders team gezeten hebben, zijn ze nu inmiddels op een bijzondere manier bevriend geraakt. Echter, in de groeiende vriendschap tussen de dames rest een grote rode zone, een onderwerp waar door beide dames absoluut niet over gesproken wordt; Val en Ash.
    Tessa heeft in Elin een onverwachte vriendin gevonden, iets wat ze op geen enkele manier wil kwijtspelen. Het feit blijft echter wel dat het grote verlies van een goede vriendin voor Elin, waarvan Tessa’s ex-vriendje de oorzaak is, een groot pijnpunt is. Om elkaar hierin niet te kunnen schaden hebben de dames stilzwijgend de keuze gemaakt er niet over te praten, wetende ook dat ze hierin nooit op één lijn zullen zitten.


    The Boys.
    ↪ Eddie Thomson — Used to be friends.
    Eddie en Tessa zijn goed bevriend geweest, tot aan die bewuste dag waarop Ash gearresteerd werd. Sindsdien is de vriendschap die het twee had verloren geraakt, kijkt Eddie op een bepaalde manier toch anders naar de brunette.
    Tessa heeft hier uiteraard moeite mee, maar is zelf eveneens schuldig aan het nemen van afstand. Het contact tussen de twee nu dan ook nauwelijks te noemen, waar Tessa niet goed weet hoe ze zich tegenover Eddie op moet stellen.

    ↪ Cecilio Cal-Os — best friends.
    Cecilio zat in dezelfde vriendengroep als waarin Tessa (en zo ook Ash zat). Hun vriendschap dan ook erg hecht te noemen en godzijdank onverandert gebleven. Natuurlijk heeft Cecilio zijn vragen, welke hij zonder schaamte noch schroom aan Tessa durft te stellen — wie deze op haar beurt weer tracht te beantwoorden of welke haar tenminste aan het denken zetten. Soms mondt het uit tot een discussies, hetgeen desondanks altijd weer goed weet te komen.
    Ook is Cecilio degene waarbij Tessa zichzelf volledig kan laten gaan, woorden van verdriet en pijn zich moeiteloos hoorbaar maken in de jongen zijn aanwezigheid. Cecilio is dan ook zeker een grote steun voor Tessa en ze is hem dankbaar voor het feit dat hij nog altijd niet van haar zijde is geweken.

    ↪ Elliot Minnebach — study buddies.
    Hoewel Tessa weet dat Elliot Senna’s vriendjes was, heeft de jongen geen enkel idee over het feit dat Tessa met Ash verkering heeft gehad. Een feitje dat Tessa het liefst geheim tracht te houden nu ze voor het eerst niet te maken krijgt met de vooroordelen die haar relatie met zich mee brengen, wetende dat deze los komen op het moment dat het wel bekend is. Tessa is dan ook niet van plan om dit deel van haar leven kenbaar te maken aan Elliot, mede omdat ze het contact met de jongen niet wil verliezen zoals deze nu is, sinds ze elkaar hebben leren kennen op de Universiteit.

    Dit zijn alvast de relaties die ik besproken heb. Mocht er iets niet kloppen, lemme know! En wie nog wil bespreken, please hmu! ^^

    [ bericht aangepast op 14 dec 2022 - 14:29 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    SPEELTOPIC


    Mhm?

    Oeh, love het begin!
    Ik heb eventjes een set back gekregen van een verslag en dit moet ik eerst fixen want weer een deadline die behaald moet worden - dus ik hoop eind aankomend weekend/na het weekend mensen te benaderen voor relaties!
    Bij Mario moet ik alleen de extra's nog wat uitwerken & Isaura werk ik tussen de bedrijven door zoveel mogelijk af, haar innerlijk heb ik waarschijnlijk vanavond wel toegevoegd aan haar rol!
    Voor wie wilt, ze staan open om te meeten! c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Wie voor Cecilio? :3 ik plaats vanavond ook zijn relatie lijstje!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH