• EVERY MOURNING
    I know I lost you last night...


    I wake up every morning,
    only to realize you are gone all over again


    Voor sommigen in Oakton, Illinois, is elke ochtend een opgave. Al twee jaar lang moeten ze hun dochters, hun zussen, hun vriendinnen missen. Al twee jaar lang weten ze niet helemaal zeker wat er met hen gebeurd is. Al twee jaar lang is het verlies nog groot, de wond nog rauw...
    Het kleine stadje viert de gruwelijke verjaardag van de verdwijning van Senna Faulkner en de moord op drie andere meisjes. Hoewel Ash Doe toen voor één moord werd veroordeeld, wachten de anderen nog op gerechtigheid. Nog elke dag zijn de onopgeloste vragen voelbaar. Wat is er toen gebeurd? Wie is er verantwoordelijk?

    En vooral: hoe ga je morgen weer verder?

    INFO
    Oakton
    Omgeving:
    -      midden van Illinois:
          >      30 minuten van Springfield
          >      3 à 4 uur van Chicago
    -      koude winters, hete zomers
    -      aan een relatief groot meer: veel toeristen in de zomer
    -      Veel bossen in en rond Oakton

    Bijzonderheden:
    -      Suzie's Diner: populaire ontmoetingsplaats sinds de jaren '80
    -      Een luxe woonwijk aan het meer
    -      Een trailerpark aan de rand van de stad, richting de bossen
    Misdaden triggers: moord - mishandeling - seksueel geweld
    Senna
    -      begin maart
    -      verdwenen na een lacrossetraining, laatst gezien op de parking van de high school
    -      werd snel een cold case
    -      Ash zou gezien zijn op de parking, maar door wie is onduidelijk. Heeft een alibi voor de rest van de dag (hij was thuis)

    Valerie
    -      eind maart
    -      vermoord teruggevonden op een van de strandjes aan het meer
    -      verwondingen: hoofdwonde, steekwonde (maag), verkracht & uiteindelijk verdronken. De dader zou verschillende keren teruggekeerd zijn en leek moeite te hebben om haar effectief te doden.
    -      Ash is hiervoor veroordeeld: DNA (sperma & onder vingernagels) & onduidelijk alibi waren de grootste bewijzen. Zijn verdediging was dat hij vrijwillig seks met haar had, maar dat ze ruzie kregen en hij haar achtergelaten heeft, zonder dat er verder iets gebeurd was.
    -      Ash ging die avond naar een feestje, maar zijn vrienden trokken hun verklaring uiteindelijk in omdat ze niet wisten wanneer ze hem nu precies gezien hebben.

    Brianna & Lori
    -      begin april
    -      vermoord in de slaapkamer van Brianna tijdens een sleepover
    -      verwondingen: beiden zéér ernstig toegetakeld, uiteindelijke doodsoorzaak niet helemaal duidelijk, eventueel seksueel geweld ook niet.
    -      cold case: geen forensisch bewijs
    Senna Faulkner
    uiterlijk:
    -      Wit
    -      klein & normale lichaamsbouw
    -      vrolijke & aardige uitstraling
    -      mainstream kledingstijl

    innerlijk:
          vrolijk      -      lief      -      verlegen      -      sporter      -      jaloers      -      loyaal      -      naïef      -      harde werker      -      onopvallend      -      ...

    achtergrond:
    -      toen 15 jaar - sophomore
    -      deed lacrosse
    -      zus: Stacey (reeses)
    -      lief: (Frodo)
    -      beste vriendin: Isaura (Kaz)

    Valerie Wyatt
    uiterlijk:
    -      wit
    -      slank & iets langer dan gemiddeld
    -      verzorgde uitstraling
    -      nette, volwassen kledingstijl

    innerlijk:
          harde tante      -      veroordelend      -      kwam op voor onrecht      -      perfectionistisch      -      mondig      -      intelligent      -      welgekend      -      toegewijd      -      ambitieus      -      gedisciplineerd      -      rechtvaardig      -      gestrest      -      ...

    achtergrond:
    -      toen 18 jaar - senior
    -      leider debatteam
    -      beste vriendin: Elin (Varjak)
    -      toenmalig lief: William (Arizbeth)
    Brianna Burgess
    uiterlijk:
    -      bruin
    -      normale lengte & volslanke lichaamsbouw
    -      zelfverzekerde uitstraling
    -      trendy kledingstijl

    innerlijk:
          sportief      -      impulsief      -      durver      -      vrolijk      -      intelligent      -      avontuurlijk      -      roekeloos      -      chaotisch      -      dramatisch      -      liefdevol      -      ...

    achtergrond:
    -      toen 17 jaar - junior
    -      toenmalig lief: Mario (Kaz)

    Lori Elle Thomson
    uiterlijk:
    -      wit
    -      klein & magere lichaamsbouw
    -      muizige uitstraling
    -      mainstream kledingstijl, bril

    innerlijk:
          rustig      -      avontuurlijk      -      dromerig      -      zelfverzekerd      -      stil      -      vriendelijk      -      behulpzaam      -      doordravend      -      ...

    achtergrond:
    -      toen 16 jaar - junior
    -      schoolkrant
    -      broer: Eddie (Miyah)
    Deze info is flexibel: alles kan aangepast en/of toegevoegd worden. Laat de ideeën maar komen!
    ps. Ash komt in het rollentopic als NPC
    ROLLEN

    ♟      user – naam – leeftijd – connectie – pagina

    ♟      Frisk – Ally Collins – 17 – (pleeg)zus Ash – 3
          Reeses– Stacey Faulkner– leeftijd – zus Senna– 1
          Kaz– Isaura C. Osuna – 18 – bff Senna– 2
          Syaoran– Tessa M. Sandler – 19 – ex Ash – 2
          Varjak– Elin M. I. Lindström– 19 – bff Valerie – 1
          Toreador– naam – leeftijd – connectie – pagina
          Kaz– Mario Albricci-Hendrich – 20 – lief Brianna– 2
          Miyah– Eddie I. Thomson – 18– broer Leni – 1
          Frodo– Elliot Minnebach – 19 – lief Senna – 2
          Mirabel– Cecilio I. Cal-Os – 20 – klasgenoot Ash – 2
          Frisk– Jino Codona – 21 – vriend Ash – 4
          Arizbeth– William E. Becker – 23 – lief Valerie – 2
          Toreador– naam – leeftijd – medewerker Suzie's – pagina


    rollen      -      praat      -      speel

    LIJSTJE
    -      Naam
    -      leeftijd (15 - 60)
    -      bezigheid in het leven (beroep, studie)
    -      uiterlijk
    -      innerlijk
    -      achtergrond
    -      extra
    -      relaties, eventueel ook met NPC’s


    REGELS
    -      Naam
    -      huisregels Quizlet
    -      geen maximum aantal personages
    -      OOC in praattopic
    -      topics pas openen als ander vol is
    (maak mij coauteur)
    -      veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2022 - 14:54 ]


    Mhm?

    Varjak schreef:
    Dan haakt ze graag bij Stacy en Elliot aan, merci (:


    Je leest het waarschijnlijk al in hun posts maar Elliot en Stacey zijn madly in love with each other maar durven dat niet toe te geven, want dat zou fout zijn. Heel erg dramatisch dus :Y) en aangezien Elin en Elliot besties zijn, zal Elin daar wel van op de hoogte zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Je leest het waarschijnlijk al in hun posts maar Elliot en Stacey zijn madly in love with each other maar durven dat niet toe te geven, want dat zou fout zijn. Heel erg dramatisch dus :Y) en aangezien Elin en Elliot besties zijn, zal Elin daar wel van op de hoogte zijn.


    No problem, @Varjak.

    Hahaha prima samenvatting dit ;D Lekker ongemakkelijk tussen die twee, dus Elin kan hen gaan koppelen of doen of haar neus bloed :Y)

    Hehe, I tried (:


    Omnia mutantur, nihil interit

    Varjak schreef:
    Hehe, I tried (:


    Hij is leeeuuuk :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Is er nog een char vrij waarmee Isaura eventueel meeten kan? Of kan ze ergens bij aansluiten?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Hoi hoi!
    Mijn excuses van mijn langdurig stilzwijgen. Het was helemaal niet mijn bedoeling, maar we zijn redelijk last minute op vakantie vertrokken en dat bracht wat roet in het Quizlet eten. Vanaf nu ben ik er - derde keer, goede keer - echt volledig helemaal klaar voor!

    Dat betekent dus dat ik Ally en Jino vrij heb om in het speeltopic te gooien. Qua relaties ben ik mijn relatieblad kwijt, uiteraard, dus ik denk dat het misschien makkelijker is om snel wat over en weer te gooien, mocht dat nodig zijn voor het speeltopic, als dat ok is.

    Anyways, iemand(en) waar ik bij kan aansluiten? (:


    Mhm?

    Als het voor Saar ook goed is, dan mag iemand gerust bij Tess en Cecilio aansluiten! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Syaoran schreef:
    Als het voor Saar ook goed is, dan mag iemand gerust bij Tess en Cecilio aansluiten! ^^


    Yes hoe meer zielen hoe meer vreugd!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik probeer asap weer voor Elin te schrijven! Also, ik vind het nog steeds leuk om relaties voor haar af te spreken, dus hmu als je nog wat zoekt (:


    Omnia mutantur, nihil interit

    Hey iedereen!

    Mijn excuses dat ik niet zo actief ben geweest. Ik kan niet beloven dat dit meteen beter wordt. Ik worstel nogal met mezelf "momenteel" devoorbije13jaar en ik vrees dat het ook gewoon in mijn karakter zit om af en toe, of zelfs regelmatig uit te vallen.

    Ik wil deze RPG echter niet opgeven en ik hoop dat jullie het ook zien zitten om de RPG weer wat leven in te blazen.

    Om me wat te helpen, zoek ik dan ook iemand die hier wat mee de topics in de gaten wil houden als 'co-auteur'. Dat houdt eigenlijk niet heel veel in, gewoon dat er nog iemand is die het vuur af en toe wil aanwakkeren of nieuwe ideeën voor gebeurtenissen etc. wil opstarten. Ik geef je daarin dan ook de volledige vrijheid!

    Wat zeggen jullie?


    Mhm?

    Ik wil alleszins heel graag verder met deze RPG! Ik heb niet meteen tijd om mede-organisator te worden maar ik hoop wel dat er iemand zich aanbiedt (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil ook graag verder met dit rpg! Eventueel mede organiseren kan ook, ik ben alleen zelf ook met vlagen op en af druk waardoor ik dan wat minder tijd heb.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zou het superleuk vinden als deze RPG nog door gaat! Op zich zie ik een co-auteur wel zitten, maar, wat Syaoran ook zegt, ik heb momenteel even heel druk, straks weer even meer rust en dat kan zich nog wat afwisselen…

    Miss dan ook een idee om wat meerdere personen erbij te betrekken? c:

    Ik zou het leuk vinden als deze nog doorgaat! Misschien dan handig om even te inventariseren welke characters er nog over zijn.

    Zelf heb ik momenteel helaas geen tijd om te helpen.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Sorry verkeerd topic

    [ bericht aangepast op 2 maart 2023 - 20:53 ]


    Love yourself