• • LITTLE PINK LADIES •

    • FAMILY MATTERS •



    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!



    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 13:50 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Frodo schreef:
    (...)

    Van mij mag het zeker in het Montana huis, ik denk alleen dat Olivia niet echt gaat omkijken naar de organisatie :Y)


    Tssss, moet Gigi dit nu helemaal alleen doen? 😢


    That is a perfect copy of reality.

    Bonusopdrachtje voor degenen met een tienermeid: wie wil mag een masker zoeken dat hun dame voor hun mannelijk slachtoffer gekozen heeft.
    Mij lijkt het het leukst als het matcht met hun eigen masker, maar daar ga ik geen verplichting van maken :Y)

    Wie van de dames gaan het erop wagen?


    [ heaven knows ]

    Paesano schreef:
    (...)

    Tssss, moet Gigi dit nu helemaal alleen doen? 😢


    Oeeeh wordt haar naam Gigi?
    Ja, ik vrees dat Olivia al plannen heeft met Blue en wat druggies. Ze kan Gigi wel ondersteunen aan het begin van het feestje but then she’s awol :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ThestraI schreef:
    (...)

    Zio better sleep w/his eyes open. He ain't safe no more.


    OH lawd


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Luun & Addie om mee te meeten voor degene die wilt ✨


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Frodo schreef:
    (...)

    Oeeeh wordt haar naam Gigi?
    Ja, ik vrees dat Olivia al plannen heeft met Blue en wat druggies. Ze kan Gigi wel ondersteunen aan het begin van het feestje but then she’s awol :Y)


    Giana! Maar haar bijnaam wordt wel Gigi ^^
    Ik zal haar binnen een uur posten, denk ik, maar ik moet even wat symbolen aanpassen die nu niet meer zichtbaar zijn 👽

    [ bericht aangepast op 7 dec 2022 - 19:28 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Zijn er meiden die een masker voor hun mannelijk slachtoffer kiezen?


    [ heaven knows ]

    ThestraI schreef:
    Zijn er meiden die een masker voor hun mannelijk slachtoffer kiezen?


    Chickie wel, ik ben er alleen nog niet over uit welke x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ThestraI schreef:
    Zijn er meiden die een masker voor hun mannelijk slachtoffer kiezen?


    Ik denk Luun! Maar moet nog kiezen welke haha


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik heb Mikey voor wie wil meeten!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Leuk idee. Ik ga eens opzoek.

    Als iemand met Casey wil meeten, roep maar. Ik denk dat ik begin dat ze in de badkamer staat om zich op te frissen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Syaoran schreef:
    (...)

    Chickie wel, ik ben er alleen nog niet over uit welke x'D


    Same!

    En oeh, ik ben heel benieuwd naar Gigi :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zoek overigens nog relaties voor Case, dus als iemand nog ideeën heeft, pb mij maar. Ik sta overal voor open.
    Ik zoek nog:
    - Iemand die van haar geheim weet omtrent het alcohol en feesten.. Tevens misschien beste vriendin/vriend
    - Iemand die ze totaal niet kan luchten en het liefst uit de weg gaat
    - Goede vrienden (kunnen meerdere zijn)
    - Minder goede vrienden maar wel vriendelijk tegenover elkaar
    - Studie maatje
    - Eigen ingeving

    [ bericht aangepast op 7 dec 2022 - 19:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frodo schreef:
    (...)

    Oh helemaal over gelezen maar ik vind het prima! Ik zal het ook aanpassen in mijn relaties-bericht.


    Ik gooi jouw stukje van Olivia x Jolene ook gauw in mijn relatieberichtje nog!

    En mijn lijstje van Oonah komt ook nog als ik het niet vergeet. Mochten mensen nog relaties zoeken en of willen bespreken, hmu! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Frodo schreef:
    (...)

    Oh helemaal over gelezen maar ik vind het prima! Ik zal het ook aanpassen in mijn relaties-bericht.


    Oh top, wenste dat het altijd zo makkelijk ging haha.
    Heb je zelf nog toevoegingen? Of hoe zie jij de band tussen hen nu?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.