• • LITTLE PINK LADIES •

    • FAMILY MATTERS •



    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!



    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 13:50 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik ga heel erg mijn best doen om iedereen 1 van zijn keuzes te geven, maar ik kan dit niet beloven.
    Ik ga hoe dan ook alles op alles zetten om iedereen tevreden te kunnen maken.
    Maar een concreet antwoord over hoe ik dit ga doen heb ik hier nog niet op.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2022 - 12:16 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    GOOD MORNING LITTLE PINK WRITERS

    Alle tiener jongens staan er - sommige nog niet helemaal als ik het goed heb, maar wel met voldoende info om een keuze op te baseren.
    Daarom zou ik graag tegen morgenavond van iedereen met (een) tiener dame(s) de definitieve voorkeuren via persoonlijk bericht doorkrijgen. Dat geeft mij wat extra tijd om de puzzel te maken voor we woensdag van start gaan.
    Willen degenen die dit al gedaan hebben, en bij hun keuzes blijven ook dit ook nog even bevestigen, alsjeblieft? Kwestie van misverstanden te voorkomen (flower)


    Even quote zodat het op deze pagina ook staat.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oké, dank je wel voor het antwoorden. :Y)
    Misschien degenen opnieuw laten kiezen, moest dat nodig zijn?
    En blijkbaar staat er een bingokaart die ik niet kan zien op mobiel, maar leuk gedaan! Wellicht ook een meidenversie? :3


    [ heaven knows ]

    Ik ben opties aan het afwegen, en die zit er vaagjes tussen haha.

    Oh je kan 'm aantikken en dan zie je 'm groter! Heeft ik aan gedacht :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.



    Relatielijstje Benjamin


    Familie Smith:
    Oonah Anderson-Smith – His equal, his everything- Benjamin mag zich meer dan gelukkig prijzen met een vrouw als Oonah aan zijn zijde. Wat ooit begon als een hobbelige tienerliefde, groeide met wat moeite uit tot iets prachtigs. Dat Oonah uberhaupt nog iets met Ben te maken wilde na al zijn stunten is hem soms een raadsel. Maar zonder haar zou hij maar half de man zijn die hij nu is.
    Af en toe hebben ze nog hun ups en downs, maar als puntje bij paaltje komt staat Benji altijd achter zijn vrouwtje en probeert hij haar de wereld te geven.
    • Luna Anderson – His little prinses- met veel moeite en proberen kwam dan toch hun kleine mirakel. Luna. Haar naam te danken aan de Maan waar Ben en Oonah al hun wensen voor een kindje naartoe hadden gefluisterd voor ze daar eindelijk was. Benjamin heeft het vaderschap echt moeten aanleren met zo’n kleine actieveling als Luna, maar hij wilt geen ander leven dan dit wensen. Hij is dol op zijn kleine meid al moet hij ook strikt en streng wezen met momenten… Al zal Luna rapper een Ja krijgen bij paps dan mams.
    • Mars Anderson – Little milkeyway- Benji ziet veel te veel van zichzelf in Mars en dit baart hem toch lichtelijk zorgen, wetende wat voorn' monster puber hij was geweest. Voor nu houd Mars zich echter voor als een braaf jochie naar zijn ouders toe… Hij doet dan ook zijn best om interesse te tonen in de dingen die Mars doet of verteld hem graag verhalen uit zijn jeugd.


    Familie Montana:
    Samuel Montana – Benjamin mag de Montana niet echt. Niet sinds zijn jeugd, nu ook nog niet. De Montana's zijn in Bens ogen maar een stelletje rijke stinkerds die het allemaal voor het zeggen willen. Als hij ook maar iets over de man hoort gaat hij overdreven met zijn ogen rollen.

    Gianna Montana -

    • Guillermo "Guilty" Montana-Chamberlain – Met een bijnaam als deze en de montana achternaam vertrouwt Benjamin de tweeling voor geen meter. Ze mogen dan misschien familie van Oonah zijn, maar hij hoeft hen niet in de buurt.
    • Innocenzio "Zio" Montana Smith-Chamberlain - Met een bijnaam als deze en de montana achternaam vertrouwt Benjamin de tweeling voor geen meter. Ze mogen dan misschien familie van Oonah zijn, maar hij hoeft hen niet in de buurt.

    Olivia Montana - -

    Lilith - -

    Familie Anderson:
    • Matthew "Matt" Anderson – Brother- Matthew is een speciale soort man die een erg ingewikkelde gebruikerhandleiding heeft. Maar hij is Bens broertje en erg belangrijk voor hem is. Af en toe spreken ze dan ook af om een avond te kaarten en te drinken en het dan wat over 'vaderschap' dingen te hebben, gezien ze nu beiden pubers in huis hebben.
    • Alastair – Odd man but he’s family- Alastair is de partner van Matt en hierdoor dus Benjamins schoonboer. Er zijn weinig gemeenschappelijke dingen aan de twee, naast dat ze kunnen genieten van een biertje en een pak friet. Conversaties aanslaan maakt hen allebei wat sociaal ongemakkelijk, dus gaat het enkel als ze drinken.

    • Mikey Anderson – Ondanks dat Mikey onlangs maar ‘officieel’ zijn neefje is, mag Benjamin deze jongen wel. Ze delen enkele interesses en met Mikey kan Ben eens pronken met zijn ouwe brommer. Hij nodigt Mikey dan ook af en toe uit om samen te sleutelen aan het ding en zo kan hij eens polsen hoe het met het joch gaat.

    Familie Scott:
    • Richard "Rick" Scott – Best bud in like forever. Dat Benji en Dickie elkaar goed kennen is nogal klein uitgedrukt. De heren hadden in hun jonge jaren een toxische lust relatie waarbij hun voorgaande vriendschap bijna onderuit ging. Waar ze hun wilde avonden stopzettigen ze beiden een stapje achteruit hadden gezet, bleek de ademruimte net wat ze nodig hadden. Dat Richard dan ook Ben en Oonah wist te koppelen is iets waar Ben de man nogsteeds dankbaar voor is. Dickie is zijn beste maatje, waar Ben mee kan lachen, drinken, huilen en zogen mee kan delen. Ze zijn er voor elkaar in dik en dun en Ben is hier erg gratefull voor. Wetende dat hij in zijn jonge jaren nogal een slechte invleod heeft gehad op Richard.
    De twee heren hebben nu een mutual platonische relatie al kan ben na een glaasje te veel toch wat aanhankelijk worden. Gelukkig weet Dickie de man dan veilig thuis bij zijn vrouwtje te brengen
    • Jolene "Chickie" Scott - Chickie is een schat van een meid en net als haar vader een enorme bol energie. De meid is haast kind aan huis en nu nogsteeds weet ze haar tijd te verdoen in Ben’s bloemenzaak. In ruil voor een kopje thee en een plantje naar keuze komt Chickie dan ook met veel plezier helpen in de zaak.

    Familie Leighton:
    Jack Leighton – Good buds- Benjamin en Jack zijn erg goede vrienden al hadden ze elkaar leren kennen op het politie kantoor. Jack was een nieuwe deputy onder Ben's vader Valentine en hielp Ben af en toe door hem een waarschuwing te geven. De twee heren maakten praatjes en hun contact verbeterde eens Ben ook het criminele padje wat achter zich liet.
    Nu zijn de twee heren ook nogsteeds erg goed bevriend met elkaar en gaan regelmatig een biertje drinken in de lokale pub.

    Adelaide Leighton-Sloan- Ben vind de vrouw een knappe en zeer vriendelijke verschijning. Ze kunnen het goed vinden samen

    Theo Leighton
    Joey Leighton -
    Emmerson leighton -

    Familie Vanderwaal /b]

    Kars "Blue" VanderWaal -


    Familie Adler:

    Asheton Adler -
    Casey Gioia Adler




















    Relationship Inocenzio


    Familie Montana:

    Guillermo "Guilty" Montana-Chamberlain – Inno zijn evenbeeld, soulmate, beste maatje zijn grootste onzekerheid. No is dol op zijn broertje, kan amper zonder hem. Hoe kan het ook anders als je dag in dag uit aan elkaar hangt. Aan hun oduers hadden ze niets en hun kleine zusje, tja die hobbelde altijd er vrolijk achteraan tot ze meer meisjesstuff ging doen.
    No kijkt zo erg op naar zijn broer dat hij zichzelf een stuk lager heeft gezet en hier dus enorm mee is gaan struggelen. Zonder zijn broer aan zijn zijde is hij maar een angstig klein joh die om zichzelf te beschermen een enorme bully is geworden. Guilty merkt dit gelukkig niet.

    Olivia Montana - Zijn kleine zussie is de belangrijkste meid in No zijn leven at the moment. Ze is de derde musketier van de Montana-Smiths en hij springt door vuur voor haar. Soms komt hij wel eens zijn hart luchten bij haar al is dit de laatste maanden stukken minder.

    Samuel Montana – Zijn Oom en vaderfiguur of sorts. No zie tzijn oom als zijn 'bonus' pa waar hij even mee kan chillen, kan mee lachen of stiekem een biertje mee kan sneaken.

    Gianna Montana - - Zijn nichtje (one of the many) maar sorta zijn beste maatje van de bunch. Zio doet erg veel voor zijn nichtje en staat altijd voor der paraat

    Lilith -Freak - Lilith is nog maar een kleine maand te gast bij de Montana's maar van Zio mag ze gauw haar biezen weer nemen en 'em smeren. De duistere meid heeft hem maar de kriebels en nadat ze hem publiekelijk de les probeerde te spellen op school staat ze niet echt op zijn 'not to judge' lijst. Hij noemt haar degelijk namen in de school hallen en moet zijn best doen om in 1 huis met haar te overleven.

    Familie Anderson-Smith:
    Oonah Anderson-Smith – Vroeger ging Zio vaker op bezoek voor een cola'tje bij de dame waar hij even zijn hart kon luchten. Dit heeft hij helaas laten verwateren nu. Ook omdat hij niet veel zin heeft in de harde waarheid.
    • Luna Anderson – Sorta friends or somthin Luun is de beste vriendin van zijn twin dus zie hij de dame vaker dan gemiddeld. Hoewel hij met haar nog door één deur kan hadden haar 'drama club' vriendjes minder zo'n luxe. Na 'gesnapt' te zijn door de docente drama moest No nu verplicht zich bij de drama club joinen. Iets waar Lune hem maar al te graag bij betrekt.

    • Mars Anderson – Best budd- Zio heeft in Mars een beste maatje gevonden waar hij vaak naartoe trekt als Guilty zijn eigen bussiness heeft met dames... Inno is graag bij Mars en de twee heren kunnen hun frustraties uiten bij elkaar in vorm van dingen kapot slaan. Oude bloempotten, vazen en andere troep word met veel liefde aandiggelen geslagen op hun geheime hang plek en soms worden groene stokjes aangestoken om dan weer tot rust te komen. Zio kan even gewoon zijn onozele zelf zijn bij Mars zonder zijn muur echt op te halen.

    Familie Anderson:
    • Matthew "Matt" Anderson –
    • Alastair –

    • Mikey Anderson – Mikey is één van die kerels die Zio kwaad maakt. Want Mikey is zo'n heerlijk 'gewone' kerel en dat vind Zio maar lulkoek. Dus als Mikey eens in de weg staat schuift Zio hem met alle liefde tegen een loker of drie aan.

    Familie Scott:
    • Richard "Rick" Scott –
    • Jolene "Chickie" Scott - she crazy

    Familie Leighton:
    Jack Leighton –-
    Adelaide Leighton-Sloan-

    Theo Leighton Doestn't like him- blames him for chicken fear
    Joey Leighton -
    Emmerson leighton -

    Familie Vanderwaal /b]

    Kars "Blue" VanderWaal - Old friends but pretends he doesn't know blue - Zio en Kars kennen elkaar al sinds de zandbak en waren vroeger erg goede maatjes. Echter wanneer Zio hem het meest nodig had was Kars plots van de aardbodem verdwenen en moest Zio het maar alleen zien te redden. En dat deed hij ook, zorder hem. TOen hij met zijn nieuwe naam 'Blue' en nieuwe look op kwam draven kon Zio het niet goed slikken en deed hij alsof deze kerel als lucht voor 'em was. Ze spreken niet meer.

    Familie Adler:

    Asheton Adler -
    Casey Gioia Adler - Good friend- Inno en Casey kennen elkaar al een klein eind en ze is één van de weinige meiden waarbij Zio even kalm doet. Waar ze elkaar vonden in de studie boeken- vond Zio is Casey ook een vertrouwenspersoon waar hij even heen kan als er iets hem echt van het hart moet. HEt gebeurd niet vaak, maar die enkele keren dat ze er was voor hem waren meer dan genoeg. Casey staat dan ook onder Zio's protectie en ze feesten wel eens samen.




    eventjes deze hier droppen, word aan gewerkt :'D

    [ bericht aangepast op 11 dec 2022 - 21:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ulfa schreef:
    Ik ben opties aan het afwegen, en die zit er vaagjes tussen haha.

    Oh je kan 'm aantikken en dan zie je 'm groter! Heeft ik aan gedacht :Y)

    Ik bedoel, misschien ook eentje over de meiden?


    [ heaven knows ]

    Maar het zijn de meiden die bingo spelen O_o


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hi. Ik ben bezig met mijn rollen


    Bowties were never Cooler

    Ulfa schreef:
    Maar het zijn de meiden die bingo spelen O_o

    Ik volg het niet meer?


    [ heaven knows ]

    Ik heb Matt en Joey voor wie wil.
    Joey is dom en lief en populair
    Matt is slim en rechtvaardig en een klootzak


    Bowties were never Cooler

    ThestraI schreef:
    (...)
    Ik volg het niet meer?


    In de rol van Chickie staat dat zij graag "bingo" speelt (dus dat ze graag jongens van haar denkbeeldig lijstje afvinkt).
    Dus ik heb voor de hele groep meiden een bingo kaart gemaakt met voor elke jongen één vakje, zodat alle meiden lekker mee bingo kunnen spelen met Chickie en er wat meer aan het spel/rpg is.
    Maar omdat het dus alleen de meiden zijn die van het spel afweten en dus ook bingo spelen, is het niet logisch om een bingo met meidennamen te gaan maken.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    KIaus schreef:
    Ik heb Matt en Joey voor wie wil.
    Joey is dom en lief en populair
    Matt is slim en rechtvaardig en een klootzak


    Ik denk dat Matt en Olivia heel goed overeen zouden komen :Y) (tot ergernis van haar broers)
    Ik zou ook graag nog een girl bestie willen, moest iemand zich geroepen voelen *O*

    [ bericht aangepast op 6 dec 2022 - 15:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik denk dat Matt en Olivia heel goed overeen zouden komen :Y) (tot ergernis van haar broers)
    Ik zou ook graag nog een girl bestie willen, moest iemand zich geroepen voelen *O*


    Ik heb Jolene eventueel, mocht je dat zien zitten?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Syaoran schreef:
    (...)

    Ik heb Jolene eventueel, mocht je dat zien zitten?


    Die 2 zouden een héél gevaarlijk duo zijn. I'm in :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien




    Relaties van Olivia:

    • Guillermo "Guilty" Montana-Chamberlain
    Olivia is het kleine zusje van Guilty. Hun ouders hebben nooit echt naar de tweeling of Olivia gekeken, waardoor de drie erg hecht zijn. Ze hebben op elkaar moeten steunen toen ze niemand hadden en daardoor is hun band onbreekbaar. Guilty is ook degene die Olivia heeft geholpen, toen ze nog een onzeker tienermeisje was. Dankzij zijn stripperverleden, had hij heel wat nuttige tips voor Olivia, die ze langzaam naar haar eigen hand zette.
    Olivia weet dat Guilty nogal een verleiderstype is maar wordt toch geïrriteerd als haar grote broer een meisje mee naar huis neemt. Guilty's sloeries horen in een motel thuis, niet onder Olivia's dak.


    • Innocenzio "Zio" Montana Smith-Chamberlain

    Zio is de grote broer van Oliva en, zoals hierboven beschreven, is hij deel van de drie musketiers. Zio kan een koud kantje hebben, waar Olivia niet goed mee overweg kan. Soms ziet ze er recht doorheen, maar er zijn ook dagen waarop ze Zio helemaal niet kan lezen. Olivia ziet haar broer het liefst wanneer hij al zijn muren laat zakken. Dat komt helaas weinig voor, maar dat weerhoudt Olivia er niet van om met een mentale sloophamer aan de slag te gaan en een poging te doen om de muren alsnog te breken. Desondanks zal ze voor Zio door het vuur gaan en heeft ze maar één sms'je nodig om er voor hem te staan.

    • Jolene "Chickie" Scott
    Jolene - of Joly, zoals Olivia haar noemt - is de wildebras waarin Olivia haar gelijke vond. De twee maken vaak wilde plannen, waarvan de helft niet eens het daglicht ziet. Hun koppige kantjes kunnen soms botsen, maar er is niemand waar Olivia liever mee optrekt. Of het nu naaktzwemmen of slapen onder de sterren is; Joly is de perfecte partner in crime.

    • Theo Leighton

    Theo blijft voor Olivia altijd "the one that got away". Door haar verleden en de complexe relatie met haar ouders, heeft Olivia het moeilijk om mensen te vertrouwen. Bij Theo ligt dat anders. Hun korte relatie is enkel stukgelopen omdat Olivia te hard van stapel liep en dat neemt ze zichzelf soms nog kwalijk. Ze had dan ook verwacht dat Theo, na het breken van de relatie, haar meteen zou verlaten. Gelukkig deed hij dat niet en toonde zo aan Olivia dat het ook anders kan. Theo en Olivia zijn nog steeds erg hecht.

    • Kars "Blue" VanderWaal
    Blue en Olivia zijn het over één ding eens: hun ouders zijn compleet overbodig. Beiden verzetten ze zich tegen enige ouderlijke autoriteit en uiten ze dat ook op dezelfde manier. Hiernaast hebben ze elkaar gevonden in het consumeren van wat Blue en Olivia "vloeibaar goud" noemen. Of dat nu alcohol of drugs is, laten ze in het midden.


    -







    Als er nog iemand bij wil, graag!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2022 - 19:07 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien