• • LITTLE PINK LADIES •

    • FAMILY MATTERS •



    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!



    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 13:50 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik zou graag nog verder gaan ofcourse ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mirabel schreef:
    Ik zou graag nog verder gaan ofcourse ^^

    Ja maar van jou krijgen we wel nog gewoon telkens heerlijke (spicy) posts he :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    Ik heb inmiddels een berichtje gehad van Paesano, die heeft laten weten zich graag uit te schrijven, om redenen die ik volledig begrijp en respecteer.
    We hebben het er even over gehad en haar personages mogen wel nog als NPC vermeld worden; Gia werd uitgenodigd op uitwisselingsproject en is daar op in gegaan, Mars heeft een — niet zo grappige — prank uit gehaald en is van school afgegooid en naar een internaat gestuurd, als laatste kans op verbetering.

    Ook Iotte heeft laten weten niet meer mee te doen, vanwege gelijkaardige redenen.
    Zij heeft beslist aan ons over te laten of haar personages als NPC een rol krijgen, of eerder nooit bestaan hebben.
    Inbreng en voorkeuren hierover zijn dus welkom.


    repost want eind vorige pagina


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    Hi allemaal. Ik merk op dat we sommige spelers al een tijdje niet meer gelezen hebben.
    Willen diegenen graag nog meedoen, of liever niet meer? In beide gevallen zou een berichtje hierover wel fijn zijn (flower)


    deze ook repost


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik doe ook graag nog mee (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Super :3

    Weet allemaal ook dat ik bezig ben met mogelijke oplossingen voor de weggevallen personages te bedenken, vooral met oog op het spel.
    Ik laat snel meer weten.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mirabel schreef:
    Ik zou graag nog verder gaan ofcourse ^^

    Jaaa ik ook 😎


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Jaaa ik ook 😎


    Same for me!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    That being said, zou ik wel graag van partner wisselen, moest dat kunnen. Mijn love interest is weg (en heeft überhaupt nooit gereageerd).


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    That being said, zou ik wel graag van partner wisselen, moest dat kunnen. Mijn love interest is weg (en heeft überhaupt nooit gereageerd).


    Ja, dat bedoelde ik ook toen ik zei op zoek te zijn naar oplossingen.
    Het probleem is dat de jongen die nu vrijgekomen is, Joey is. Maar het lijkt me sterk dat Olivia haar ex' broer zou gekozen hebben voor het spel, toch?

    So far heb ik dus twee ideeën/voorstellen:
    1. Iemand ander schuift door naar Olivia, waardoor Joey bij een meisje komt die momenteel wel nog een partner heeft.
    2. Ik zet twee rollen open (1 jongen voor Olivia, en 1 meisje voor Joey) die per uitzondering iemand's derde rol mogen zijn, mocht iemand dat willen.

    Als iemand anders een idee of voorstel heeft, stuur me gerust een berichtje.
    Ondertussen hoor ik graag welk voorgesteld idee meest aanspreekt.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    (...)

    Ja, dat bedoelde ik ook toen ik zei op zoek te zijn naar oplossingen.
    Het probleem is dat de jongen die nu vrijgekomen is, Joey is. Maar het lijkt me sterk dat Olivia haar ex' broer zou gekozen hebben voor het spel, toch?

    So far heb ik dus twee ideeën/voorstellen:
    1. Iemand ander schuift door naar Olivia, waardoor Joey bij een meisje komt die momenteel wel nog een partner heeft.
    2. Ik zet twee rollen open (1 jongen voor Olivia, en 1 meisje voor Joey) die per uitzondering iemand's derde rol mogen zijn, mocht iemand dat willen.

    Als iemand anders een idee of voorstel heeft, stuur me gerust een berichtje.
    Ondertussen hoor ik graag welk voorgesteld idee meest aanspreekt.


    True, Olivia heeft nog steeds gevoelens voor Theo dus dat zou een beetje vreemd zijn.
    Ik denk dat optie 2 makkelijker is dan 1? Misschien hebben sommige users al een idee in hun hoofd hoe de relaties eruit gaan zien en daar wil ik niet tussenkomen c:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jaaa ik zou ook graag nog mee willen blijven doen!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Bedankt allen, voor de reacties tot nu toe (flower)

    Ik heb beslist om inderdaad 2 nieuwe rollen open te zetten:
    - een "match" voor Olivia
    - en een "match" voor Joey

    Als nieuwe mensen zich graag nog willen aanmelden is dat zeker welkom,
    maar zoals eerder vermeld wil ik in dit geval ook best een uitzondering maken op de "maximum 2 rollen per persoon regel", mochten er spelers zijn die deze rollen graag willen opnemen maar al aan het huidige maximum zitten.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    Bedankt allen, voor de reacties tot nu toe (flower)

    Ik heb beslist om inderdaad 2 nieuwe rollen open te zetten:
    - een "match" voor Olivia
    - en een "match" voor Joey

    Als nieuwe mensen zich graag nog willen aanmelden is dat zeker welkom,
    maar zoals eerder vermeld wil ik in dit geval ook best een uitzondering maken op de "maximum 2 rollen per persoon regel", mochten er spelers zijn die deze rollen graag willen opnemen maar al aan het huidige maximum zitten.



    Ik zou nog wel een mannelijke rol op me willen nemen! Denk wel dat het tot het weekend duurt voordat ik hem zou kunnen uitwerken!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Oh, top! Dat mag je zeker.
    Het rpg loopt geen vaart dus er zit zeker geen haast achter wat mij betreft. Dan komt hij maar fashionably late toe op het bal :p

    Edit: hopsaflats, hier is het nieuwe praattopic

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 30 maart 2023 - 12:36 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.