• Hi allemaal!

    Het is alweer een tijdje geleden sinds ik op Q actief ben geweest maar het is echt bij mij aan het kriebelen om weer met RPG'en te beginnen.

    Afgelopen weekend ben ik door wat oude RPG ideeën gegaan en ik heb er een gevonden die wellicht meerderen hier wel aanspreekt.

    "Eeuwen geleden werden er offers gemaakt aan de goden die onze wereld hadden gecreëerd. Er werd gebeden tot Freya, tot Apollo, tot Mercurius en tot Eriu. Maar in de loop der jaren zwakte het geloof in Goden af en begonnen mensen hun eigen theorieën te ontwikkelen om het ontstaan van het heelal te verklaren.

    Vandaag is het jaar 2025 en heeft het merendeel van de mens zich geschaard achter de evolutie theorie van Darwin. In dit jaar treedt Jack Wilson aan als de President van de Verenigde Staten nadat hij de verkiezingen het voorgaande jaar heeft gewonnen. Is zijn eerste speech als President laat hij direct zijn ware aard zien; hij is een half-god en hij verklaard de mens tot oorlog.

    Hoewel op het eerste ogenblik lachend wordt gereageerd, blijkt al snel dat er meerdere half-goden zich onder de mensen bevinden. De stervelingen besluiten niet zonder slag of stoot hun wereld af te staan en tegenstand te bieden.

    De oorlog begint. De winnaar? Degene die het andere ras uitroeit.
    "

    De bedoeling was om een mix van goden toe te staan (Noors, Grieks, Romeins, Keltisch etc.)

    Ik zie zelf aardig wat gaten in mijn beschrijving, maar misschien met wat hulp en enthousiasme van anderen dat we hier iets leuks van kunnen maken?

    Laat maar weten wat jullie denken :')

    Heb je interesse?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    You know me, ik zou hier zeker interesse in hebben! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oeh, klinkt heel erg interessant! 😊


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik zou er wel wat interesse in hebben. Heb je misschien ook een idee om de wereld van de demonen er aan toe te voegen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klinkt niet echt als mijn cup of tea.


    [ heaven knows ]

    Oh god, I really really shouldn't but I'm more than lowkey invested oops


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.