• DREAMERN COVERSTORE

    I AM BACK!!!
    Wauw! Mijn vorige coverstore was gewoon alweer vier jaar geleden! :O
    In die vier jaar is er veel gebeurd, maar één ding is niet veranderd. Mensen hebben nog steeds boekcovers nodig voor hun verhalen en ik vind het nog steeds leuk om ze te maken. Heck, ik heb niet voor niets een diploma mediavormgeving behaald.

    Wil je een cover aanvragen, Post dan deze info in het topic :

    • Titel*
    • Beknopte Samenvatting/Blurb*
    • Afbeeldingen of steekwoorden die erin moeten*
    • Sfeer/aesthetic die het weer moet geven*
    • Commercieel of Personal Use?*
    • Heeft het haast?
    • Eventuele Extra's
    * is verplicht
    Ik werk met een kleurenoverzicht:

    Bezig met Concept
    Concept klaar
    Mee bezig
    Wachten op antwoord
    Aanpassen
    Aan het puzzelen


    Als er na 7 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af. Na dag 4 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.
    Vanuit mij kan het soms ook wat langer duren voor een cover af is, het ligt er geheel aan hoe moe ik bepaalde dagen thuis kom van werk.


    Namenlijst met aanvragen!:

    01. Catmint - Aan het puzzelen
    02. KaIeidoscope - Wachten op antwoord
    03. Linkle - Mee bezig
    04. Marisha - Bezig met Concept

    Done
    312. SonOfGondor
    313. IrishNialler
    314. Frodo
    315. Ringwraith
    316. Cayline
    Shop window Misschien herkenen jullie er nog een paar?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2023 - 15:17 ]


    Credendo Vides

    Afgelopen nacht en overdag bezig geweest met de covers voor Togo en Frodo.
    Voor beiden wacht ik nog op antwoord, maar dit is wat ik op dit moment heb.

    Voor Togo - Twee versies en dan heb ik ze ook nog zonder titel.


    Voor Frodo - Een simpele cover met maar 7 lagen. xD


    Credendo Vides

    Oooooh die van Frodo is zo cute


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oké, ik heb even wat toegevoegd aan mijn invul lijstje voor aanvragen namelijk;

    • Commercieel of Personal Use?
    Dit heeft voor mij namelijk een behoorlijke impact voor de aanpak van de cover. Aangezien je voor een commerciële cover niet zomaar afbeeldingen mag gebruiken die je tegenkomt op tumblr, pinterest, etc. En ik heb ik het verleden al eens een discussie met een betalende klant gehad die per se een niet bruikbare afbeelding in diens cover wilde.

    Nu probeer ik mijn covers over het algemeen al zoveel mogelijk uit "free use" afbeeldingen te maken, maar voor fanfics, historisch, etc. kan het soms wat lastiger zijn.

    Wat is het verschil tussen Commercieel en personal use?
    Eigenlijk zegt de vraag het al. Commercieel is als je het boek ook daadwerkelijk te koop aan wilt bieden, personal use is voor als je het gewoon voor jezelf of op Q / Wattpad wilt droppen zonder er iets aan te verdienen.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2023 - 0:44 ]


    Credendo Vides

    MT


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cover die ik heb gemaakt voor IrishNialler (:


    Credendo Vides

    Hmm ik ben toch wel benieuwd wat je ervan zou maken ehehe.

    • Titel*
    Phantom
    • Beknopte Samenvatting/Blurb*
    Nadat een leuke gast hem door een zenuwslopende nacht in het ziekenhuis heeft geholpen, schrikt Phantom zich wild als hij erachter komt dat diegene de broer is van de moordenaar van zijn eigen broer. Nadat hij van de schrik bekomen is, besluit hij de connectie met de man toch te gebruiken om zijn broer te wreken. Phantom moet niet alleen zijn verleden onder het ogen zien, maar ook ongewenste gevoelens die zijn eergevoel in de weg zitten.
    • Afbeeldingen of steekwoorden die erin moeten*
    Phantom zit bij een motorclub, dus iets met een Harley is wel nice. Deze foto vind ik wel tof, maar ik heb geen idee hoe je die mooi in een afbeelding kunt verwerken xD. Het thema is een beetje haat of liefde; wat sterker is, dus misschien kun je daar ook op een abstractere manier wat voor verzinnen. Verder is het een action romance dus iets met wapens past ook prima.
    • Sfeer/aesthetic die het weer moet geven*
    Beetje een ruige, donkere sfeer, maar aangezien er wel een romance is mag dat er ook wel in doorschemeren.
    • Commercieel of Personal Use?*
    Commercieel
    • Heeft het haast?
    Nee
    • Eventuele Extra's
    * is verplicht


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heb weer een versie in ongeveer dezelfde stijl gemaakt als de vorige voor Catmint's verhaal City of Twisted Fates.
    Eentje met en zonder border. Zit nog wel te twijfelen over de tekst.


    Credendo Vides

    And another one


    Credendo Vides

    Hallo!

    X Titel: Q-Podcast & Story
    x Beknopte samenvatting:
    Het is een cover die ik zal gebruiken voor de story van de Q-podcasts.
    In de podcast praten we over schrijven, uitgeven, lezen, creatieve hobbies, films séries en andere dingen die de gasten bezig houden.
    Sfeer: Elegant , Classy, sierlijk. Misschien iets met een microfoon of oortjes/koptelefoon?
    X Commercial / Personal: Persoonlijk
    x Haast : Nee
    X Extra's : idk of je ook iets van een soort hoofdstuk afbeelding kunt maken? Iets wat elk hoofdstuk in de inleiding kan?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Heyy ik ben opzoek naar een cover voor mijn nieuwe verhaal.

    The girl from an other country
    • Beknopte Samenvatting/Blurb*
    Casey is een 26-jarige jonge vrouw die had besloten om naar Amerika te verhuizen, nadat ze eindelijk het geld bij elkaar had gespaard om bij haar toxische ouders weg te gaan.
    Eenmaal in Amerika aangekomen leert ze nieuwe mensen kennen. Deze schijnen te horen tot een motorclub en al snel nemen ze haar op in de familie. Ze leert hier iemand kennen, maar weet niet goed wat de gevoelens zijn die ze voor deze jonge man begint te krijgen, omdat ze nooit liefde heeft gekend.


    • Afbeeldingen of steekwoorden die erin moeten*
    De titel
    • Sfeer/aesthetic die het weer moet geven*
    Ik zoek iets waar je wellicht duidelijk motoren op ziet, mag met mensen, en dan de stad in de achtergrond. Of een meisje/vrouw met haar met de rug naar ons toe en de motoren daarvoor. Het mag wat donkerder zijn als dat past c:







    • Commercieel of Personal Use?*
    Personal use
    • Heeft het haast?
    Nee hoor
    • Eventuele Extra's
    x

    [ bericht aangepast op 13 maart 2023 - 16:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoi, ik vroeg me af of er ondertussen vorderingen zijn :3


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Sorry, ik heb het momenteel even op een lager pitje staan. Hoop er donderdag of zaterdag nog naar te kunnen kijken.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Sorry, ik heb het momenteel even op een lager pitje staan. Hoop er donderdag of zaterdag nog naar te kunnen kijken.

    Voor iedereen?


    [ heaven knows ]

    Oké..
    De afgelopen tijd heb ik veel in mijn persoonlijke leven even op een laag pitje gezet. Mentaal was de emmer net iets te vol. (Werk, slecht slapen, geen eigen huis/appartement kunnen vinden terwijl mijn ouders me daar constant op wijzen, steeds weer achter dingen aan moeten gaan, mijn lichamelijke gezondheid, etc.)

    Het gaat nu weer wat beter, dus ik hoop het dit weekend weer wat op te kunnen pakken.


    Credendo Vides

    Nog weer een poging gedaan tot de cover voor KaIeidoscope Ik ben hier ook nog mee bezig, ben persoonlijk nog niet helemaal tevreden met de overall look.


    Credendo Vides