• DREAMERN COVERSTORE

    I AM BACK!!!
    Wauw! Mijn vorige coverstore was gewoon alweer vier jaar geleden! :O
    In die vier jaar is er veel gebeurd, maar één ding is niet veranderd. Mensen hebben nog steeds boekcovers nodig voor hun verhalen en ik vind het nog steeds leuk om ze te maken. Heck, ik heb niet voor niets een diploma mediavormgeving behaald.

    Wil je een cover aanvragen, Post dan deze info in het topic :

    • Titel*
    • Beknopte Samenvatting/Blurb*
    • Afbeeldingen of steekwoorden die erin moeten*
    • Sfeer/aesthetic die het weer moet geven*
    • Commercieel of Personal Use?*
    • Heeft het haast?
    • Eventuele Extra's
    * is verplicht
    Ik werk met een kleurenoverzicht:

    Bezig met Concept
    Concept klaar
    Mee bezig
    Wachten op antwoord
    Aanpassen
    Aan het puzzelen


    Als er na 7 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af. Na dag 4 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.
    Vanuit mij kan het soms ook wat langer duren voor een cover af is, het ligt er geheel aan hoe moe ik bepaalde dagen thuis kom van werk.


    Namenlijst met aanvragen!:

    01. Catmint - Aan het puzzelen
    02. KaIeidoscope - Wachten op antwoord
    03. Linkle - Mee bezig
    04. Marisha - Bezig met Concept

    Done
    312. SonOfGondor
    313. IrishNialler
    314. Frodo
    315. Ringwraith
    316. Cayline
    Shop window Misschien herkenen jullie er nog een paar?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2023 - 15:17 ]


    Credendo Vides

    Cover(s) voor Cayline Een storycover en een vierkante iconcover. Ga waarschijnlijk ook nog een banner maken. De cover heb ik qua kleuren wat meer binnen het Q kleurschema gehouden.




    Credendo Vides

    Hooi!

    Superfijn dat je tijd hebt gemaakt om naar mijn aanvraag te kijken!
    Het is een supergaaf logo, maar het matcht niet helemaal met wat ik zelf in gedachten had
    Komt door mezelf natuurlijk, ik had duidelijker moeten zijn.
    Mag ik een Pinterest board maken en met je delen?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Hooi!

    Superfijn dat je tijd hebt gemaakt om naar mijn aanvraag te kijken!
    Het is een supergaaf logo, maar het matcht niet helemaal met wat ik zelf in gedachten had
    Komt door mezelf natuurlijk, ik had duidelijker moeten zijn.
    Mag ik een Pinterest board maken en met je delen?


    Tuurlijk (:


    Credendo Vides

    Nog weer versies die ik gemaakt heb voor Frodo

    Versie 3

    Versie 4


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Tuurlijk (:


    Ik heb je een pb gestuurd :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    DreamerN schreef:
    Nog weer versies die ik gemaakt heb voor Frodo
    Versie 3

    Versie 4



    ohhh deze zijn zo cuuutee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Omgggg I love them :3 dankjewel!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind jouw covers altijd zo gaaf!
    Er komt nog een aanvraag vanuit mijn kant aan maar ik heb nog geen tijd gehad om er goed voor te gaan zitten haha (en ben misschien bezig met een deel twee, dus even wachten wat de aesthetic van die gaat worden om matchende covers te krijgen is misschien ook slim bedenk ik me nu)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Voor Ringwraith, ik heb even iets geprobeerd. Ik heb geen idee of ik de afbeelding mag gebruiken (copyright) die je me gestuurd had in je aanvraag. Dus ik heb voor nu even andere afbeeldingen gezocht en dit is daaruit gekomen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Voor Ringwraith, ik heb even iets geprobeerd. Ik heb geen idee of ik de afbeelding mag gebruiken (copyright) die je me gestuurd had in je aanvraag. Dus ik heb voor nu even andere afbeeldingen gezocht en dit is daaruit gekomen.



    Oehh heel gaaf! Thanks :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoi hoi,

    Ik was even benieuwd of alles in orde was ontvangen en of je misschien tijd hebt gehad :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Zoals sommigen het misschien al weten zit ik de laatste tijd niet echt lekker in mijn vel. Ik ben mentaal en fysiek op en elke kleine druppel doet me in huilen uitbarsten momenteel. Daarnaast heb ik net te horen gekregen dat mijn moeder is opgenomen in een ziekenhuis in Oostenrijk vanwege een vermoedelijke blaas of nierbekkenontsteking. Ik weet dus niet of ik de komende tijd toekom aan iets creatiefs, of dat het me misschien juist zal helpen met alles. Maar ik zou graag willen vragen voor begrip dat alles veel langer duurt dan normaal.


    Credendo Vides

    Hoi,

    Wat vervelend ! Dat is een heleboel narigheid zo op je bordje, heel veel sterkte in deze periode.
    Alle begrip voor.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline, ik heb weer wat geprobeerd. (: Is dit meer hoe je het voor ogen had?



    Credendo Vides

    Jaaaa wat prachtig!


    SIC | PARVIS | MAGNA