• DREAMERN COVERSTORE

    I AM BACK!!!
    Wauw! Mijn vorige coverstore was gewoon alweer vier jaar geleden! :O
    In die vier jaar is er veel gebeurd, maar één ding is niet veranderd. Mensen hebben nog steeds boekcovers nodig voor hun verhalen en ik vind het nog steeds leuk om ze te maken. Heck, ik heb niet voor niets een diploma mediavormgeving behaald.

    Wil je een cover aanvragen, Post dan deze info in het topic :

    • Titel*
    • Beknopte Samenvatting/Blurb*
    • Afbeeldingen of steekwoorden die erin moeten*
    • Sfeer/aesthetic die het weer moet geven*
    • Commercieel of Personal Use?*
    • Vind je het goed als ik AI gegenereerde afbeeldingen gebruik?*
    • Heeft het haast?
    • Eventuele Extra's
    * is verplicht
    Ik werk met een kleurenoverzicht:

    Bezig met Concept
    Concept klaar
    Mee bezig
    Wachten op antwoord
    Aanpassen
    Aan het puzzelen


    Als er na 7 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af. Na dag 4 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.
    Vanuit mij kan het soms ook wat langer duren voor een cover af is, het ligt er geheel aan hoe moe ik bepaalde dagen thuis kom van werk.


    Namenlijst met aanvragen!:

    01. Catmint - Aan het puzzelen
    02. KaIeidoscope - Wachten op antwoord
    03. Linkle - Mee bezig
    04. Marisha - Bezig met Concept

    Done
    312. SonOfGondor
    313. IrishNialler
    314. Frodo
    315. Ringwraith
    316. Cayline
    Shop window Misschien herkenen jullie er nog een paar?

    [ bericht aangepast op 12 mei 2024 - 16:23 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oké.. Vanwege mentale dingen ben ik weer een tijdje weer weggeweest. Maar ik ben er weer *trompetgetetter*
    Wie heeft diens oude coveraanvraag nog nodig? En nieuwe zijn natuurlijk meer dan welkom! :D


    Welkom terug. Fijn om je te zien *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    DreamerN schreef:
    Oké.. Vanwege mentale dingen ben ik weer een tijdje weer weggeweest. Maar ik ben er weer *trompetgetetter*
    Wie heeft diens oude coveraanvraag nog nodig? En nieuwe zijn natuurlijk meer dan welkom! :D


    Welkom terug!!! Wat leeeuuukkkkk ^^

    Mocht je mental space hebben om nog eens aan de mijne te puzzelen mag dat zeker. Ben sowieso al een stuk verder nu in het verhaal ook (niet dat ik een beter idee heb voor de cover, maar kan je wel meer info geven nu), dus als je vragen wilt stellen mag dat natuurlijk ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oké, ik ga nog een invul-ding toevoegen bij mijn aanvragenlijstje, namelijk;


    Vind je het goed als ik AI gegenereerde afbeeldingen gebruik?


    Dit namelijk omdat ik op die manier mijn resources kan verbreden. Al snap ik ook geheel als mensen hier op tegen zijn.
    Daarom voeg ik die toe zodat zowel ik, als diegene waarvoor ik de cover maak, het weet en we er een duidelijke afspraak over hebben gemaakt.
    Bij een nee, blijf ik bij mijn eigen vergaarde resources en de commercial free sites die ik normaal veel gebruik (zoals unsplash, Pixabay, etc.) Maar jammer genoeg kan ik hier niet altijd even goed filteren wat met AI gedaan is en wat niet.
    Al vraag ik me soms sowieso af hoe het kan dat sommige foto's daarop vrij commercieel gebruikt mogen worden aangezien er bijv. ook best veel Efteling en Disneyland / World foto's op te vinden zijn. Ik probeer ook steeds meer uit mijn eigen foto's te tappen, maar dit is voornamelijk dan voor achtergrond / lichtfilters / Bokehs / lucht werk / etc. xD

    [ bericht aangepast op 12 mei 2024 - 16:37 ]


    Credendo Vides