• DREAMERN COVERSTORE

    I AM BACK!!!
    Wauw! Mijn vorige coverstore was gewoon alweer vier jaar geleden! :O
    In die vier jaar is er veel gebeurd, maar één ding is niet veranderd. Mensen hebben nog steeds boekcovers nodig voor hun verhalen en ik vind het nog steeds leuk om ze te maken. Heck, ik heb niet voor niets een diploma mediavormgeving behaald.

    Wil je een cover aanvragen, Post dan deze info in het topic :

    • Titel*
    • Beknopte Samenvatting/Blurb*
    • Afbeeldingen of steekwoorden die erin moeten*
    • Sfeer/aesthetic die het weer moet geven*
    • Commercieel of Personal Use?*
    • Heeft het haast?
    • Eventuele Extra's
    * is verplicht
    Ik werk met een kleurenoverzicht:

    Bezig met Concept
    Concept klaar
    Mee bezig
    Wachten op antwoord
    Aanpassen
    Aan het puzzelen


    Als er na 7 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af. Na dag 4 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.
    Vanuit mij kan het soms ook wat langer duren voor een cover af is, het ligt er geheel aan hoe moe ik bepaalde dagen thuis kom van werk.


    Namenlijst met aanvragen!:

    01. Catmint - Aan het puzzelen
    02. KaIeidoscope - Wachten op antwoord
    03. Linkle - Mee bezig
    04. Marisha - Bezig met Concept

    Done
    312. SonOfGondor
    313. IrishNialler
    314. Frodo
    315. Ringwraith
    316. Cayline
    Shop window Misschien herkenen jullie er nog een paar?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2023 - 15:17 ]


    Credendo Vides

    Oké, ik ben weer een tijdje terug van weggeweest. (: En ik heb direct een dilemma. Net zoals vele anderen ben ik deze maand ook van de partij met NaNoWriMo en heb daar ook een cover voor gemaakt. (Die heb ik nu als een soort placeholder.) Maar ik ben ook bezig geweest met andere versies.
    Dit zijn de drie.

    1e versie + Placeholder

    Versie 2

    Versie 3


    Nu heb ik als vraag, welke zal ik doen? En misschien ga ik zelfs bezig aan een vierde versie.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2023 - 18:54 ]


    Credendo Vides

    Hoewel ik gek ben op schepen, vind ik de derde wel echt heeel tof

    [ bericht aangepast op 4 nov 2023 - 20:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Hoewel ik gek ben op schepen, vind ik de derde wel echt heeel tof


    Jij? Gek op schepen, nooooit :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind ze trouwens allemaal mooi, waarbij 2 en 3 mijn favoriet zijn (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    1 & 2 :Y)


    [ heaven knows ]

    • Titel: Verval (ik ben nog niet heel zeker over de titel, mag ik ook eentje zonder?)
    • Beknopte Samenvatting/Blurb:
    (I'm sorry, m'n MC heeft niet echt een gender en geen naam dus ik gebruik die/hun voornaamwoorden maar i can imagine dat het daardoor verwarrend is)

    Tijdens een schijnbaar zorgeloos uitstapje met vrienden valt de hoofdpersoon uit elkaar in twee stukken. Met de hulp van een vage entiteit wordt die terug in elkaar gezet, met het gevoel dat diens vrienden die hebben achtergelaten op het moment dat die hen het meest nodig had. Hoofdpersoon gaat terug naar het dorpje waar die vandaan komt, aanvankelijk met het idee om hun zogezegde vrienden even op hun plek te zetten, maar verliest zichzelf al snel als die zich realiseert dat hun vrienden niets meer van die willen weten, met het excuus dat die 'veranderd' is. Ondertussen merkt de hoofdpersoon dat diens lichaam steeds verder komt in het ontbindingsproces, terwijl die ook last heeft van een intense honger, die die enkel kan stillen door dingen te eten die bedorven zijn - een honger zo intens dat die ook begint te eten aan diens eigen, ontbindende lichaam.

    • Afbeeldingen of steekwoorden die erin moeten:
    - Ik had zelf een beeld in mijn hoofd van een zwarte achtergrond en dan wat bedorven fruit op de voorgrond, een heel sobere cover. Een beetje dezelfde sfeer als deze cover:


    - Mocht je zelf nog een ander idee hebben voor een cover, ben ik ook wel benieuwd. (Mijn MC heeft geen gender en wordt intentioneel niet beschreven in het boek, dus liefst geen persoon op de cover)
    • Sfeer/aesthetic die het weer moet geven: Zie hierboven haha.
    • Commercieel of Personal Use? Personal use
    • Heeft het haast? Nee.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ringwraith schreef:
    Hoewel ik gek ben op schepen, vind ik de derde wel echt heeel tof


    +1 :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ringwraith schreef:
    Hoewel ik gek ben op schepen, vind ik de derde wel echt heeel tof

    Yes, nummer 3 is zo mooi!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    @Zoldyck, dit is wat ik op dit moment heb.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    @Zoldyck, dit is wat ik op dit moment heb.


    Hij is wel mooi, maar niet helemaal wat ik zoek. Ik vind de achtergrond wat te druk en de appel die de focus heeft, is ook een beetje zielig (en ook niet zo rot naar mijn gevoel).
    Ik heb wat fotootjes van fruit dat de vibe waarvoor ik ga iets meer weergeeft:





    Sorry dat ik zo moeilijk doe, ik had misschien ook iets specifieker moeten zijn in de originele coveraanvraag


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zoldyck schreef:
    (...)
    Hij is wel mooi, maar niet helemaal wat ik zoek. Ik vind de achtergrond wat te druk en de appel die de focus heeft, is ook een beetje zielig (en ook niet zo rot naar mijn gevoel).
    Ik heb wat fotootjes van fruit dat de vibe waarvoor ik ga iets meer weergeeft:





    Sorry dat ik zo moeilijk doe, ik had misschien ook iets specifieker moeten zijn in de originele coveraanvraag

    Hoe heb ik hier ooit overheen kunnen lezen! O: Zal er zo snel mogelijk nog iets proberen, als je het nog nodig bent. (Waarschijnlijk ook als je hem niet meer nodig bent, though.)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Hoe heb ik hier ooit overheen kunnen lezen! O: Zal er zo snel mogelijk nog iets proberen, als je het nog nodig bent. (Waarschijnlijk ook als je hem niet meer nodig bent, though.)

    No worries! Ik wil hem nog steeds wel ja :)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik zag je covers hier en ik was vergeten hoe ontzettend -echt absurd- mooi die ook al weer waren! Ik wil voor aank. Nano in April een gooi wagen en ik zou het heel gaaf vinden als jij mij wilt helpen aan een mooie cover.

    • Titel
    The Veil of Magic
    • Beknopte Samenvatting/Blurb*
    Het is een Fantasy YA die zich afspeelt in een MMO achtige fantasy wereld, met spawnende monsters en quests etc.
    Reyan is een 16 jarige Adventurer (die naam wordt nog aangepast) die met zijn Party het continent over trekt om Quests uit te voeren om zo in de ranken bij hun Guild te stijgen. Hij is wat ze noemen een “Assist”, dit is een Adventurers Class wat inhoud dat hij monsters vecht met een mechanische gauntlet, forcefields en kan healen. Een van zijn Partyleden wint tijdens een gokspel een hoge Quest, wat voor de groep betekent dat wanneer ze deze halen, ze in de ranken zullen stijgen. Onderweg naar deze Quest worden ze aangevallen door monsters die normaal gesproken nooit uit zichzelf zouden aanvallen. De Party besluit de Quest te laten varen om uit te zoeken wat er aan de hand is.

    • Afbeeldingen of steekwoorden die erin moeten*
    Heel eerlijk heb ik dus geen idee. Ik heb een inspiratie doc in google staan waar je zeker een blik op mag werpen. Daar staan wat sfeer gerelateerde afbeeldingen in, maar ik heb dus geen idee wat mooi zou staan op de cover. Wellicht is een beetje een soort actiebeeld wel stoer.
    • Sfeer/aesthetic die het weer moet geven*
    Fantasy is bovenal echt belangrijk. Het is een YA, dus dat is wellicht iets om rekening mee te houden. Een beetje looming darkness mag ook wel.
    • Commercieel of Personal Use?*
    Ik gebruik de cover echt alleen voor Quizlet of Wattpad.
    • Heeft het haast?
    Not as much. Ik begin gewoon sws al met schrijven, maar in een span van 2 maanden sowieso wel?
    • Eventuele Extra's
    Ik ga meedoen aan SOTY hiermee. Wil mijn Q-naam niet op de cover.



    [ bericht aangepast op 11 feb 2024 - 12:09 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.