• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    ✒ Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2023 - 8:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik houd van mijn vriend, hij is de enige die echt steun geeft in deze tijden. Niemand neemt vaker contact op in deze eenzame tijden. Misschien moet ik gewoon stoppen met proberen, er is niet eens interesse richting mij.

    [ bericht aangepast op 6 april 2023 - 12:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iemand komt net nog aan met het feit dat ze perse naar een bloemenwinkel wil met mij, lieve persoon. Ik heb autisme, denk je nu echt dat ik mijn planning voor vandaag ineens kan omgooien zonder stress?? Ik doe het wel voor je, maar snap je niet dat dit me uren van recovery bezorgt. YES, I PLAY THE FUCKING AUTISM CARD BECAUSE ITS NECESSARY. AAAAAA.

    Deep breaths, DEEP BREATHS.


    ''With all due respect, which is none...''

    Ik heb echt nood aan dit weekend, maar het is ook heel druk en ugh *cries in social life*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hightower schreef:
    Iemand komt net nog aan met het feit dat ze perse naar een bloemenwinkel wil met mij, lieve persoon. Ik heb autisme, denk je nu echt dat ik mijn planning voor vandaag ineens kan omgooien zonder stress?? Ik doe het wel voor je, maar snap je niet dat dit me uren van recovery bezorgt. YES, I PLAY THE FUCKING AUTISM CARD BECAUSE ITS NECESSARY. AAAAAA.

    Deep breaths, DEEP BREATHS.


    Is geen probleem dat je die kaart speelt. Het is nou eenmaal wie je bent en ik herken het. Mensen moeten daar rekening mee houden. Het is juist goed dat je het kenbaar maakt, want anders kan het voor jou alleen maar negatief uitpakken en dat is ook niet goed. Ik zeg ook vaak genoeg dat ik ASS heb zodra er dingen gebeuren die onverwacht zijn of als mensen weer eens roepen dat ik niet zo snel gestresst of boos moet zijn. Kan er niets aan doen 🤷🏽‍♀️


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hnnngg. Ik wil heel graag gedichten delen, maar zodra ik dat doe zijn ze niet meer alleen van mij. Dan stopt mijn ADHD-brein de dopamine die ik ervan krijg, want dan weten andere mensen ervan. I reeeeaaaally wanna keep this hobby. Please. (cat)

    LovingReaper schreef:
    Hnnngg. Ik wil heel graag gedichten delen, maar zodra ik dat doe zijn ze niet meer alleen van mij. Dan stopt mijn ADHD-brein de dopamine die ik ervan krijg, want dan weten andere mensen ervan. I reeeeaaaally wanna keep this hobby. Please. (cat)


    Mijn opa heeft al zijn gedichten gebundeld in een boek voor zichzelf en laat deze alleen zien aan mensen waarvan hij het wil. Is dat een idee? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkle schreef:
    (...)

    Mijn opa heeft al zijn gedichten gebundeld in een boek voor zichzelf en laat deze alleen zien aan mensen waarvan hij het wil. Is dat een idee? ^^


    omg hey Kelly, lang geleden!
    Ik wil heel graag uiteindelijk mijn gedichten laten drukken, ofwel alleen voor mezelf ofwel voor een uitgever. Dat is een van de grootste en daadwerkelijk haalbare dromen die ik heb, maar ik weet ook van mezelf dat hobbies heel vaak bevliegingen zijn en dat de dopamine na een paar weken gewoon ophoudt. Het voelt echt als een race tegen een klok waarop ik niet kan zien hoeveel tijd er nog is. (fish)

    LovingReaper schreef:
    (...)

    omg hey Kelly, lang geleden!
    Ik wil heel graag uiteindelijk mijn gedichten laten drukken, ofwel alleen voor mezelf ofwel voor een uitgever. Dat is een van de grootste en daadwerkelijk haalbare dromen die ik heb, maar ik weet ook van mezelf dat hobbies heel vaak bevliegingen zijn en dat de dopamine na een paar weken gewoon ophoudt. Het voelt echt als een race tegen een klok waarop ik niet kan zien hoeveel tijd er nog is. (fish)


    Hey hey!!

    Ik herken het maar al te goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goede Vrijdag is letterlijk de enige dag in het jaar waarop ik bewust geen vlees eet en terwijl ik 99 op de 100x sowieso al vegetarisch (of überhaupt niets) eet is het toch wel heel erg moeilijk vandaag


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wanneer mijn ene vriendin voor LSD dingen noemt als groepskostuum waarvan ze weet dat ik die niet leuk ga vinden.


    ''With all due respect, which is none...''

    i am sad and i would like to know why


    help

    Wat een kutbedrijf is ExpressVPN. Nog nooit een bedrijf gezien met zo'n misleidend systeem voor het cancellen van subscriptions. Fuucckkk them.


    Caution first, always.

    What have I done to deserve this?


    [ heaven knows ]

    Ik weet niet eens hoe ik van de AH thuis ben gekomen maar ik heb blijkbaar bloemkool gekocht en ik heb daar dus echt geen zin in. Ik smeer wel een broodje (cat)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben lowkey angry dat niemand deze serie kijkt en dat ik in mijn eentje moet hypen ;-;