• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    ✒ Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2023 - 8:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De concentratie is ver zoek vandaag...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fijn dat sommige mensen denken dat overleg niet nodig is en dat ik gewoon nu zit te janken hierom.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    alles doet pijn en ik wil slapen.


    because i knew you, i have been changed for good

    She's everything I'm not.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2023 - 14:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay, die plantjes zijn verzopen. Kijken of ik ze nog kan redden 🥲


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Werken is voor mij een pagina hebben openstaan om emoji's te kopiëren. Heerlijk.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zoveel doen en regelen en ik heb er zo geen energie voor 😭😭😭😭


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Waarom elke keer een week voordat ik ongesteld moet worden, krijg ik zo'n onderhuidse puist op m'n kin ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wilde vandaag m'n kwijtschelding regelen.

    Maar de hoeveelheid bestanden die ik daarvoor bij elkaar moet verzamelen, de tyfus. Daar ben ik nog wel even een paar weken mee zoet, ik heb daar geen energie meer voor vandaag.

    Je kunt ook extra bijlagen toevoegen aan het verzoek van kwijtschelding. Ik ga een plaatje van een paarse krokodil bijvoegen :@ stomme bureaucratische rompslomp


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bhfjdshjfbh ik kijk zo erg uit naar FFXVI, het is niet normaal. ;-;


    Caution first, always.

    Je zou jezelf maar zo vastzetten met je eigen boosheid. Ik gun 't mijn vijand nog niet.


    everything, in time

    Ik kan niet wachten op 1 mei.


    Life is a beautiful struggle

    Helemaal enthousiast en aardig gedaan tegen de begeleiding en nu is 'ie weg en poef, ik stort in.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    oeps... per ongeluk mijn hele volgende week volgeduwd met dingen om te doen...


    because i knew you, i have been changed for good

    Koppijn.

    Maar ook gewoon elk geluidje is teveel.
    Moet eigenlijk boodschappen gaan halen maar alles is zo duur dat ik het liefst in bed blijf en dan maar niks eet.

    Ugh. Ik wil niet leven.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly