• Misschien weten sommige van jullie het al, maar Rutgers en de WOKE-propaganda's willen dat kinderen al op heel jong leeftijd seksuele voorlichtingen krijgen. En ze gaan de kinderen al
    vol bombarderen met transgender gedoe en orale seks.

    Het gaan om jonge kinderen rond de leeftijd 4, waarvan de volwassenen hun seksuele handelingen willen leren, zoals pijpen, vingeren en dat soort nonsens. Het zijn wel kinderen die seksueel niet rijp of in ontwikkeling zijn. En zoiets (nog) niet zouden moeten weten. Op 4-jarige leeftijd hoor je tot tien te tellen, samen dingen te delen, met blokken te spelen, Dora kijken, in het zandbak spelen, enz. Geen seksuele voorlichting. Het is ook erg gevaarlijk, want hierdoor grijpen pedofielen juist de kans en dat vergoot juist seksuele misbruik.

    En verder willen ze ook kinderen vroeg in aanmerking laten komen voor geslacht veranderen, chemische sterilisatie. Dat vind ik echt nergens op slaan. Geslacht veranderen op heel jong leeftijd zou niet kunnen, want het kan ook een fase zijn voor een kind. Dat bepaalde meisjes (De Tomboy meisjes) een jongen willen zijn, maar dat het maar een fase is van een half jaar of een jaar, maar na hun pubertijd zich vrouw voelen. Ik ken zo iemand rond mij leeftijd. Een collega van mijn oude werk. Ze vertelde me dat ze alleen opgroeide met broers en dat ze in haar kindertijd een jongen wilde zijn, maar voor haar was het een fase, want ze is vrouw gebleven en voelt zich op haar gemak in een vrouwenlichaam.

    Jezelf aan je lichaam sleutelen kan je het beste doen vanaf je 18e. Het belangrijkste is om ook heel goed over na te denken voordat je iets veranderd. Het zal echt belachelijk zijn om net als de VS kinderen vanaf 8 jaar hun geslacht te laten veranderen. Dat is echt belachelijk, maar de VS begon al met die onzin een paar jaar eerder op scholen.

    Nu willen ze ook dat er op scholen zoiets gaan doen, gelukkig hebben we nog mensen in de overheid met een gezond verstand die daar zwaar op tegen zijn, zoals Therry Baudet. De meeste zijn er ook tegen en worden er misselijk van.

    Het is verder geen haat naar transgenders of andere mensen in het algemeen. Ik vind het alleen belachelijk wat ze nu doen naar de jonge kinderen. Wat vinden jullie? Laat maar een mening achter wat jullie zelf vinden. (Excuses voor spelling fouten!)

    [ bericht aangepast op 22 maart 2023 - 18:42 ]

    Slotje op aanvraag


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn