• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen
    •Robin • The pine Tree -> The Alder • Boogschieten
    • Kassander • The Alder • Telepathie

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2023 - 15:21 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zaterdagochtend

    Jester Madcap



    Jester grijnsde naar zijn vriend. 'Deal.' Hij draaide zich weer naar Fox en wreef zich enthousiast in zijn handen. 'Shit man, ik ben zo blij voor jullie. En wat zijn de plannen, mag ik een bachelorparty gaan voorbereiden?' Hij keek nog eens naar de ring en voegde er nog wat zachter aan toen, 'En heeft hij die zelf gemaakt?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Woensdagmiddag

    Fayr



    Fayr stak haar tong uit. 'Pas op hoor, anders gooi ik hem.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    DINSDAGAVOND


    Onyx


    Onyx grinnikte. ‘Jouw gave heb ik echt nog nooit creepy gevonden. Al komt dat misschien ook wel omdat jij een hele degelijke jongen bent.’ Hij gaf hem een knipoog. ‘Maar ik zou het wel doen, ja. We hebben diegene nodig om te weten wat Zebediah uitvreet en dit is een goede manier waarop hij of zij zogenaamd kan bewijzen helemaal aan Zebediahs kant te staan.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    Vienna schudde niet wetend met haar hoofd. "Geen idee. Ik zou mezelf eerder een kattenmens vinden denk ik, maar zelfs dat weet ik niet zeker." Vienna grinnikte, al was het ook wel ietwat bitter. Ze zou het op zich wel willen weten, hoe het was om een huisdier te hebben. Zouden ze er ooit een thuis hebben gehad? Nieuwsgierig keek ze naar Darian. "Vraag jij... vraag jij je ook wel eens af... hoe.. hoe je leven geweest zou zijn voor Experium?"
          Vienna zelf fantaseerde er wel eens over. Dat ze in een prachtig mooi groot huis hadden gewoond en dat ze dan naar een gewone school was gegaan, net als in die films. Misschien had ze zich dan wel bij een dansclubje gevoegd, of een echt hockeyteam. Het meisje had er Merrin wel eens naar gevraagd, sinds hij zijn herinneringen terug had. Maar Merrin bleef er gek genoeg behoorlijk vaag over. Hij deelde maar een selectie van herinneringen, vaak plekken waar ze samen gespeeld hadden. En ze wist dat haar vader was overleden. Gek genoeg sprak Merrin nooit over hun moeder. Was die dan ook niet in de picture? Misschien moest ze het Merrin eens specifiek naar vragen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    ‘Ja.’ Fox streek met zijn duim over de steentjes. ‘Hij heeft er ook één. Ze stoppen met stralen als we te ver bij elkaar vandaan zijn.’ Hij beet op zijn lip en zocht Jesters blik. ‘Omdat ik steeds doodsbang ben dat hij weer weg is als ik terugkom uit de lessen. Nu weet ik dat hij nog op het terrein is.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    DINSDAGAVOND

    Merrin


    Merrin zuchtte, keek nog eens peilend naar Onyx en stroopte toen zijn mouw op. "Doe het dan maar. Ik neem aan dat je hier niet zou zitten als het echt gevaarlijk was of zoiets." Hoewel hij niet heel erg van bloedprikken hield, was het nu ook weer niet nieuw voor hem. Met al die onderzoeken hier werd het soms haast wekelijks gedaan. "Laat me alleen alsjeblieft niet het fijne ervan weten wat ermee uitgespookt wordt. Als je dat al te weten komt."

    [ bericht aangepast op 24 mei 2023 - 21:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Zaterdagochtend

    Jester Madcap



    Jester sloeg een arm om hem heen. 'Wat een softie is het stiekem toch.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    WOENSDAGMIDDAG


    Kris


    'Nee bedankt. Fox komt zo terug en dan kan ik wel leukere smurrie bedenken om op te ruimen dan uit elkaar gespatte banaan.' Hij schonk haar een schalkse grijns.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    'Uhu... Ik zou zeggen one of a kind, maar...' Zijn blik dwaalde even naar Onyx af en hij vervolgde zacht: 'Dat is niet helemaal waar.' Hij leunde even tegen zijn beste vriend aan en veerde toen overeind. 'Maar een bachelor party! Dat mag inderdaad niet ontbreken! Nou heeft Kris uh, niet echt vrienden ofzo, dus ik dacht misschien een deel van de dag een echte bachelorparty met mijn besties en dan in de avond een feestje voor iedereen in het Panther-house? Dan heeft hij... ook nog een beetje feest.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Woensdagmiddag

    Fayr



    'Ohmygod.' En daarmee liet ze Kris resoluut maar weer met zijn steentjes achter in de kamer. Ze kon hem nog horen lachen, en dat gaf toch wel een goed gevoel, waardoor ze met nog iets meer zelfvertrouwen naar de kamer van Yrla liep en op de openstaande deur klopte.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zaterdagochtend

    Jester Madcap



    'Sure! Waar jullie het vrolijkst van worden, daar gaat het allemaal om.' Jester blikte naar Onyx. 'Kunnen jij en Kris niet in de middag iets in een droom gaan doen ofzo? Het is nu wel oké tussen jullie, toch?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Darian


    ‘Vroeger dacht ik er veel over na,’ gaf Darian toe. ‘Maar al jaren niet meer. Aan antwoorden kom ik toch niet. Maar het frustreert soms wel ja,’ gaf hij toe. ‘Om niet te weten wat mijn echte naam is. Of ik broers en zussen heb. Of zij überhaupt weten waar ik ben.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    Vienna voelde een blos naar haar wangen stijgen. Voor een moment aarzelde ze wat ze hem zou vertellen, zo lang kende ze Darian nog niet. Aan de andere kant, hij was haar vriend. En zeker haar vriend moest ze met dit soort dingen kunnen vertrouwen toch. "I-i-ik ken mijn echte naam," zei ze zacht. "Ik heet eigenlijk Marise." De naam voelde vreemd aan op haar tong, nu ze zo erg aan de naam Vienna gewend was geraakt. "E-en ik heb een broertje."


    It's never gonna happen, Guys.

    DINSDAGAVOND


    Onyx


    Onyx wachtte tot Merrin een vuist balde en zocht toen naar de ader in de elleboogholte. Zelf had hij dit al zo vaak ondergaan dat het een fluitje van een cent was om het uit te voeren.
          ‘Nee,’ bevestigde hij. ‘Ik zou je niet in gevaar brengen. En is goed, ik zal je verder niet op de hoogte houden. Dan kun je gewoon doen alsof het nooit gebeurd is.’
          Hij wachtte tot het buisje vol was, trok de naald eruit en draaide de dop erop.
          ‘Hou je het verder nog een beetje vol? Je zal wel prima slapen met die melodie die ik je gegeven heb, maar als je Adam nou echt zo erg mist dat je het niet meer ziet zitten kan ik je altijd over hem laten dromen.’ Hij keek de jongen kort aan. ‘Al maakt dat het misschien alleen maar erger, ik weet het niet. Ik zou het er wel op wagen, denk ik.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    Nish was even verrast om Fayr in de deuropening te zien staan, tot hij besefte dat ze waarschijnlijk een check-up kwam doen bij Yrla. Een paar dagen geleden bloedde die tenslotte nog bijna dood. ‘Ylra is er niet.' Goh, wat een fantastische opmerking. 'Maar dat kun je zelf ook zien, natuurlijk.'

    [ bericht aangepast op 24 mei 2023 - 21:51 ]


    Every villain is a hero in his own mind.