• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]

SIC | PARVIS | MAGNA

voel me toch een beetje beledigd of zo door deze hele situatie...

because i knew you, i have been changed for good

i feel so lonely man ):

i wanna talk to people

i also wanna cry

help

Heeft iemand al taart gehaald omdat Rutte stopt?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Heeft iemand al taart gehaald omdat Rutte stopt?
    ja! red velvet cake voor mijn zusje en mij 😋
    of ja, gratis van mn werk gekregen, maar ik zie het als taart voor feest. Red voor de communisten /j

Can you please stop stressing me out. I've been depressed, I've been busy. Stressing me out is only gonna make me less likely to be productive.

help

Nog een weekje en dan vakantieeeeee!!

Tell me about it, stud.

asdfghjkl; what are them ruuuuuules??? idk and it's giving me a crisis lol

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Toreador schreef:
    (...)ja! red velvet cake voor mijn zusje en mij 😋
    of ja, gratis van mn werk gekregen, maar ik zie het als taart voor feest. Red voor de communisten /j

Heel goed, heel goed!

Ik vind het wel jammer dat er niet toch een motie van wantrouwen gekomen is, want dan had hij direct uit het torentje gemoeten... Maar goed, geen kans op Rutte-V is ook al feestwaardig (en misschien een minder grote chaos)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

ohmygod i am *so* autistic. how did no one notice this before cos i am a bloody menace :W :W

no they're just some lill quirks--STOP YOU'RE COOKING THE ONION WRONG
    ohmygod

[ bericht aangepast op 11 juli 2023 - 15:07 ]

vanuit het niets 20xp krijgen om te gebruiken voor je vampire karakter is stressvol c': ik weet niet wat ik haar moet geven... dan maar een slechte slowburn fic plannen voor in de sessies i guess

ProngsPotter schreef:
    ohmygod i am *so* autistic. how did no one notice this before cos i am a bloody menace :W :W

no they're just some lill quirks--STOP YOU'RE COOKING THE UNION WRONG
    ohmygod

You're not a menace, you are not a burden, and even if people don't understand why you need certain things, your needs still matter (flower)
    Also wtf did you do to that poor unicorn

WaywardSon schreef:
    (...)

You're not a menace, you are not a burden, and even if people don't understand why you need certain things, your needs still matter (flower)
    Also wtf did you do to that poor unicorn

(heart2)(heart2)(heart2)

Nee ik kan er gelukkig met een goede dosis humor naar kijken hoor😂 Dingen vallen nu om de zoveel tijd ineens op hun plek en zijn met terugwerkende kracht zo obvious lol. They deffo were not some little quirks, but it's very funny to me how i innocently convinced myself that they were and then had the audacity to go :o when my therapist suggested autism for the first time XD

also, my best friend went like "oh he said that? tbh, yeah that tracks, I've been thinking it for a while. I actually mentioned it to you last year, remember?"
    and I was like " :o "

PS: I misspelled onion🤦🏼‍♀️😂

[ bericht aangepast op 11 juli 2023 - 15:18 ]

Waarom schreef ik ook al weer een tijdreisverhaal? Het wordt nu zo ingewikkeld dat ik het zelf amper nog snap.

Every villain is a hero in his own mind.

ProngsPotter schreef:
    also, my best friend went like "oh he said that? tbh, yeah that tracks, I've been thinking it for a while. I actually mentioned it to you last year, remember?"
    and I was like " :o "

Your best friend is hella smart wow

On topic: feeling like I'm slowly going insane what's going on is it the heat is it the--
    Ah. Hormones. It's the hormones.

Dramatic

Pfffff ik dacht dat ik na 4 jaar kitten mezelf wel had uitgevonden maar jeez wat zit ik laag op dit moment

Change is for weirdos ~ Niall Horan