• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Minor afgesloten met een 8 voor onderzoek naar ADHD, een 9 voor gedragsbeïnvloeding en nog een 9 voor mediapsychologie. Kinda proud (fish)

    WaywardSon schreef:
    Minor afgesloten met een 8 voor onderzoek naar ADHD, een 9 voor gedragsbeïnvloeding en nog een 9 voor mediapsychologie. Kinda proud (fish)


    WOW! Wat een prachtige cijfers, damn! Goed bezig!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wanneer je zegt er voor een vriend te zijn, en per ongeluk buddy gebruikt, want dat gebruik ik zo vaak, en ik meteen het probleem ben. Thanks for making me cry, you fucking asshole.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    WaywardSon schreef:
    Minor afgesloten met een 8 voor onderzoek naar ADHD, een 9 voor gedragsbeïnvloeding en nog een 9 voor mediapsychologie. Kinda proud (fish)

    Gefeliciteerd!! Proud of you 👏🏻💛


    [ heaven knows ]

    WaywardSon schreef:
    Minor afgesloten met een 8 voor onderzoek naar ADHD, een 9 voor gedragsbeïnvloeding en nog een 9 voor mediapsychologie. Kinda proud (fish)

    Yeee gefeliciteerd, friend! *O*


    Caution first, always.

    I wish I was normal


    Mhm?

    ik wil eigenlijk heel veel huilen door vtm


    because i knew you, i have been changed for good

    Frisk schreef:
    I wish I was normal


    Then we wouldnt be friends and that would be sad 💛


    help

    Ik voel me de titelsong van Spangas.

    Soms weet ik niet wat ik voel, wat ik wil, wie ik ben ♪♪♪


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zie overal terrordingen over plastic toeslag voorbij komen, ik durf echt niet meer naar de supermarkt...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb zoveel spierpijn, van m'n benen tot m'n rug en tot zelfs m'n keel, w h a t the fuck doet m'n lichaam?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Toch wel een beetje zenuwachtig om dat ik mn studio morgen een maand lang onbewoond achterlaat. Ik ga echt 10 rondjes door het huis lopen om te checken of alles echt ready is voor die maand.


    Stenenlikker

    Emoties, wat zijn emoties, waarom voel ik me als een opgesloten stuiterbal in een bak die heen en weer geschud wordt?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    WOW! Wat een prachtige cijfers, damn! Goed bezig!


    Yeobo schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd!! Proud of you 👏🏻💛


    Clive schreef:
    (...)
    Yeee gefeliciteerd, friend! *O*


    You guys :$

    [ bericht aangepast op 2 juli 2023 - 15:13 ]

    Fijne realiteit.tijd en energie steken in mensen,vragen hoe het gaat en het nooit terug krijgen. Im over it! Bekijk t allemaal maar ik trek m'n eigen plan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan