• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Derks schreef:
    (...)

    Ja, heb ik ook proberen uit te zoeken maar for some reason lukt dat niet met het montuur van m'n bril. Net als van die opklik zonneglazen, lukt helaas ook niet 😪 en met fietsen enzo is op zich een "echte" zonnebril niet enorm verkeerd.

    Bij m'n opticien heb ik een hele leuke voor €99,- en bij Charlie Temple hebben ze goedkopere (minder leuke) modellen maar de goedkoopste zijn steeds uitverkocht als ik kijk. Vind het zo stom want ben altijd bang dat m'n sterkte verandert...en dat ik dan voor niks een zonnebril heb gekocht you know.


    Oh, dat is wel echt ruk :/ En begrijpelijk, al zal het vast wel voor een paar jaar mee kunnen gaan!


    Stenenlikker

    Liek, je hebt mensen overtuigd om hun huis ver onder het hoogste bod aan jou te verkopen, je kan vast deze Manchester-based Comic Con organisatie wel overtuigen dat ze jou als stagiaire willen :Y)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2023 - 11:35 ]

    Ah ja, vreselijk foute fanfics schrijven terwijl je moet opruimen en inpakken. Mijn brein en mijn motivatie zijn volgens mij beiden acuut met vakantie nu ik al mijn tentamens heb gehaald. En, hoewel ik dacht dat cum laude afgeschaft was lijkt het alsof mijn faculteit het nu nog wel doet. Toch nog ruime kans om cum laude af te studeren volgend jaar. Nu weet ik dat het een beetje farfetched is en het niemand uitmaakt of je een 6 of een 9 haalt maar toch. Zulke cijfers zijn toch een testament van mijn harde werk en dedication en het voelt als een bevestiging dat ik de juiste keuze heb gemaakt met deze richting. Op het HBO haalde ik lagere cijfers dan nu whahaah, maarja nu doe ik ook iets waar ik echt dol op ben. Iedereen noemt me echt een nerd en misschien is dat ook wel terecht maar ik denk dat het alles te maken heeft met dat ik op de juiste plek zit. Misschien steek ik nu een veer in mijn eigen reet maar ik ben gewoon knetter trots op mezelf. Geen idee wat ik hier later mee ga doen maar wie weet kan ik toch nog wel de academische wereld ingaan ondanks dat ik tegen iederen zei NO GO. Nou dit is weer een lang brabbelverhaal geworden dus ik ga maar snel weer wat nuttigs doen voordat mijn vriend thuiskomt in een puinhoop inclusief een vriendin die hysterisch lacht over zeer dubieuze fanfic content.

    Edit: Crisis, mijn schrijfstijl is ook wel acuut achteruit gegaan sinds mijn brein uit staat. Er is geen touw vast te knopen aan deze post. Naja, de wereld doet het er maar mee. (typing)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2023 - 13:45 ]


    The truth is out there.

    WaywardSon schreef:
    Liek, je hebt mensen overtuigd om hun huis ver onder het hoogste bod aan jou te verkopen, je kan vast deze Manchester-based Comic Con organisatie wel overtuigen dat ze jou als stagiaire willen :Y)


    Ohh maar iedereen wil jou als stagiaire man, dat wordt een fluitje van een cent! Succes!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ohh maar iedereen wil jou als stagiaire man, dat wordt een fluitje van een cent! Succes!!


    Awww
    Ze zoeken eigenlijk geen stagiaire's dus ik moet ze er óók even van overtuigen dat ze dat nodig hebben (krul)

    Well that's enough of this fandom for today. Ik was vergeten wat voor assholes onderdeel zijn van dit fandom op deze site whahaha.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2023 - 16:40 ]


    The truth is out there.

    NOHHHHHHHHHHH Goodreads ligt eruit en ik heb net een biebboek uit... Die morgen terug moet... Ik wilde een recensie schrijven nu 'ie nog vers in m'n geheugen zit zodat ik later ook nog weet wat ik ervan vond (huil)

    De foutmelding van Goodreads zegt: "Use this time to read a book!" maar uh, ja, die heb ik al net uit...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    NOHHHHHHHHHHH Goodreads ligt eruit en ik heb net een biebboek uit... Die morgen terug moet... Ik wilde een recensie schrijven nu 'ie nog vers in m'n geheugen zit zodat ik later ook nog weet wat ik ervan vond (huil)

    De foutmelding van Goodreads zegt: "Use this time to read a book!" maar uh, ja, die heb ik al net uit...
    gewoon in word/google docs schrijven en dan kopiëren wanneer goodreads weer werkt :)

    ot: aaaah love dit nieuwe idee


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    (...)gewoon in word/google docs schrijven en dan kopiëren wanneer goodreads weer werkt :)

    ot: aaaah love dit nieuwe idee


    Ja, klopt, heb je gelijk in!

    Het voelt dan alleen niet in m'n hoofd afgesloten (zip) en straks is het de verkeerde dag dat ik hem uit heb en moet ik de datum ook nog aanpassen.

    Maar ja, dat laatste boek moet ook morgen uit...

    Let's go in notities (typing)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Meh :c


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Zo. Moe.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gelukkigste mens hier op aarde. Eindelijk een medicijn gevonden die tegen mijn ziekte van Lyme werkt. Eindelijk klaar na 4 jaar onderzoeken en proberen in België


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blijkbaar ben ik niet belangrijk genoeg om zelfs maar op de berichtjes te beantwoorden of gewoon te berichten. Ik kan net zo goed verdwijnen van deze wereld.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1 jaar geleden zat ik in Amerika, om mijn toenmalige vriend voor het eerst te zien. Ondertussen is het alweer ruim 5 maanden uit. Vandaag is kut en loop alleen maar te janken.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb een notitieboekje gekocht terwijl ik alleen toiletpapier nodig had bij de Action (zip)

    Niet alsof ik nog niet een hele kast met notitieboekjes heb... Maar okay, deze is handig mee te nemen, heeft een harde kaft maar tegelijkertijd is het een ringband waardoor het fijn open blijft liggen en ik altijd een pen bij me kan hebben zonder dat m'n hele tas meteen onder de inkt zit.

    Met oog op het behandelplan is het misschien ook wel slim om even een dagboek of zoiets bij te gaan houden.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly