• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    word ik ongelukkig van met arriva naar huis moeten? ja.
    ga ik dit oplossen door een pauze van twee uur in Arnhem te nemen om nog een keer barbie te kunnen kijken? zeker.


    because i knew you, i have been changed for good

    M'n antimottenvoorraadpotten zijn net binnen gekomen yeeey (hoera)

    En morgen komt de Albert Heijn langs, want kon een gratis maand AH Premium, gratis bezorging én €10,- korting op m'n boodschappen. Kan ik mooi m'n voorraad weer aanvullen, want heb nu nauwelijks eten in huis :|


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nu het erop begint te lijken dat mijn outfits niet op tijd binnenkomen begint mijn excitement voor Castlefest een beetje te verzuren naar stress (cat)

    Stap voor stap alle keukenkastjes schoonmaken en alle servies en bestek opnieuw afwassen.

    Blijkt de hele achterwand van het gootsteen kastje vol schimmel te zitten.

    Heb het gemeld bij de verhuurder maar die zal wel weer zeggen dat het m'n eigen verantwoordelijkheid is.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    heb ik na thuiskomst van mijn derde keer barbie, meteen een vierde keer barbie gepland? ja. maar deze keer ga ik ook oppenheimer kijken, dus dan is 't anders, toch?


    because i knew you, i have been changed for good

    Fucking Elfbars. Te verslavend.


    Caution first, always.

    Toreador schreef:
    heb ik na thuiskomst van mijn derde keer barbie, meteen een vierde keer barbie gepland? ja. maar deze keer ga ik ook oppenheimer kijken, dus dan is 't anders, toch?


    Iedereen zegt dat ik naar Barbie moet, zelfs m'n rijinstructeur.

    Ik heb niks met Barbie dus ik snap de hype niet zo hahaha.

    Wat is er met Barbie?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ah, The 'I'm a shitty friend'-feeling is back.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    De wasdrogers in dit pand zuigen.
    9 van de 10x blijft je was zeiknat.
    En die 10e keer? Dan maakt hij enorme takkeherrie en ruikt je was aangebrand.

    Dus heb net maar m'n was alvast preventief uit de wasdroger gehaald omdat het naar brand begon te ruiken, en nu hangen er overal dekbedhoezen in huis en ruikt m'n huis naar brand.

    Joeeeee.

    Maar vanavond slaap ik wel weer voor het eerst in 2,5 maand weer in m'n bed.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ughhhhh, misselijkheid. De hele tijd. Go away 🥴🥴🥴

    Vanochtend weer een mot gespot 🥹🥹🥹🥹

    Kan geen pepermuntolie of azijn meer ruiken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Elke keer word ik genekt door mijn darmstelsel. I hate going to the doctor bro :’)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik haat solliciteren, want er zijn bijna geen junior posities in mijn veld, rip. At least, niet zo ver ik kan vinden. Existential crisis incoming, help.


    Stenenlikker

    I need some me time. Not being social right now. En het spijt me, maar zaterdagnacht zit nog wel ergens in mijn hoofd helaas


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Godzijdank uitstel van betaling t/m november, geen idee waar ik ineens binnen 14 dagen 800 euro vandaan had moeten toveren...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly