• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik vind mezelf heel eng, wat ik in m'n dagboek schrijf lijkt niet eens alsof het over mij gaat maar ondertussen voel ik alleen maar angst, angst, angst, angst en nog eens angst.

    Ik voel verdriet maar het wordt overkomen door angst.

    Ik word gek van elke stomme reel die via instagram wordt doorgestuurd en waar ik dan zeshonderd bliepjes voor krijg.

    Niet-storen modus maar aan dan.
    Ik weet gewoon even niet wat ik met mezelf aan moet.

    Boekje lezen dan maar.
    Pfffffff.
    Rustig in en uit blijven ademen.
    Al zou het ook een goed idee zijn als ik zou stoppen met ademen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Can i stop stressing and be chill for one day


    help

    het is die tijd weer waar ik chronisch denk dat mensen me alleen maar tolereren en niet mogen, i guess :Y)


    because i knew you, i have been changed for good

    Een vrije minor samenstellen die ook nog aan specifieke voorwaarden moet voldoen omdat ik een extra certificaat wil halen is zo intens stressvol maar zoals het nu lijkt kan ik al mijn eerste keuzes gewoon volgen zonder dubbelvakken. Helaas moet ik wel iedere dag naar de uni met dit rooster maar acht dat overleef ik dan ook wel weer.


    The truth is out there.

    Oh hier hou ik van tien minuten geleden bedenken dat we uit eten gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hehehehehehehehe op de producten in de Verspil-mij-niet kast van de Jumbo zit géén plastictoeslag hehehehehehe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    i wanna die

    i feel like i am dying

    im gonna fail this stupid thing

    i hate this

    i wanna quit


    help

    fuck de gevelverlichting van de nieuwe sportschool tegenover mijn ouders. zo veel licht... ik wil gewoon slapen


    because i knew you, i have been changed for good

    Blijkbaar is die storm toch best heftig en m'n raam kan niet dicht 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    i miss the days of hyping with friends


    help

    Why did I join RPs again I should just stick to my solo writing 🫠🫠🫠


    help

    En wederom is m'n fiets naar de knoppen. Ketting doorgebroken.

    In welke normale winkel kun je een fietsketting kopen? Action en HEMA geven nul resultaat op hun website in ieder geval.

    Bouwmarkten zitten op een uur lopen enkele reis dus die vermijd ik liever.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Why can't I love myself the way I used to. Why do I have to hate myself this much. Who does that to themselves.


    help

    Please laat hem straks nog opengaan I don’t want to have ruined the entire project 😂🙈

    Bookbinding adventures~


    Dramatic

    i want to be music


    help