• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    IrishNialler schreef:
    Gelukkigste mens hier op aarde. Eindelijk een medicijn gevonden die tegen mijn ziekte van Lyme werkt. Eindelijk klaar na 4 jaar onderzoeken en proberen in België


    Wat onwijs fijn!!! Moet je dat dan de rest van je leven blijven slikken of is het een tijdje tot het weg is? Zooooo fijn dat er iets is dat werkt!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Wat onwijs fijn!!! Moet je dat dan de rest van je leven blijven slikken of is het een tijdje tot het weg is? Zooooo fijn dat er iets is dat werkt!
    ja onwijs blij! Ik vermoed de rest van m'n leven. Dus nu bezig met verzekeringen of ik het vergoed ga krijgen. Maar dat na4 jaar testen en doen eindelijk iets werkt en ik weer dingen kan doen is zo fijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    I'm such a shitty human being

    I wish my psychologist would react


    Mhm?

    Frisk schreef:
    I'm such a shitty human being

    I wish my psychologist would react


    You are not a shitty human being. I love you.


    help

    Kut, ik heb net schoenen besteld.

    Heb al 3 jaar geen schoenen meer gekocht dus op zich had ik het recht om schoenen te bestellen, maar het kost wel geld.

    Ze zijn alleen zo tof (blush) sneakers gebaseerd op De Sterrennacht van Vincent van Gogh (yeah)

    Kan niet wachten tot ik ze binnen heb.
    En dan ga ik met die schoenen en m'n "Van Gogh, Van Going, Van Gone" shirt eens naar het Van Gogh-museum 😉


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Kut, ik heb net schoenen besteld.

    Heb al 3 jaar geen schoenen meer gekocht dus op zich had ik het recht om schoenen te bestellen, maar het kost wel geld.

    Ze zijn alleen zo tof (blush) sneakers gebaseerd op De Sterrennacht van Vincent van Gogh (yeah)

    Kan niet wachten tot ik ze binnen heb.
    En dan ga ik met die schoenen en m'n "Van Gogh, Van Going, Van Gone" shirt eens naar het Van Gogh-museum 😉
    .Heb je een foto? ben nieuwsgierig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah niets zo goed als meer dan een uur aan muziek toevoegen aan de playlist van je character.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    WINDOWS WHY WOULD YOU DO THIS TO ME XKAKWJZJXJEJXJ


    help

    fixed

    [ bericht aangepast op 29 juni 2023 - 11:15 ]

    Aaah. Ik wil het ergens toch wel erg graag hier over hebben met iemand, maar de enige die hier uberhaubt van af weet heeft morgen een operatie en voelt zich minder nu. Dus behalve succes wensen heeft hij er niet verder naar gevraagd. (Hij vroeg wat hij kon doen, maar hij gaf amper antwoord op een appje dat ik erna stuurde) Erg logisch, maar ik denk niet dat hij beseft welke inpact dit op mij heeft. Ik haat dat dit op het moment de enige optie is voor dit, en kenden we elkaar maar niet..

    EN ik moet nog fancy kleding vinden voor morgenavond. Ik ben zenuwachtig!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    het is zo fijn om na een sessie van een ttrpg gewoon nog anderhalf uur te praten over helemaal niets... ik houd zo intens veel van deze mensen, echt raar om te denken dat we elkaar pas twee jaar en vier dagen kennen, want het voelde twee jaar geleden al als oude vrienden


    because i knew you, i have been changed for good

    IrishNialler schreef:
    (...).Heb je een foto? ben nieuwsgierig



    Het was even puzzelen hoe ik dit moest gaan doen vanaf m'n telefoon, maar 't is gelukt!




    Nu wachten tot ze er zijn (yeah) zou 3 tot 14 werkdagen kunnen duren.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sterven van de buikpijn. Ga weg buik, ik moet boodschappen doen...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)


    Het was even puzzelen hoe ik dit moest gaan doen vanaf m'n telefoon, maar 't is gelukt!




    Nu wachten tot ze er zijn (yeah) zou 3 tot 14 werkdagen kunnen duren.
    die zijn gaaf!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    why do i hate myself


    help