• Gather your party, and return to the Forgotten Realms in a tale of fellowship and betrayal, sacrifice and survival, and the lure of absolute power.

    Mysterious abilities are awakening inside you, drawn from a Mind Flayer parasite planted in your brain. Resist, and turn darkness against itself. Or embrace corruption, and become ultimate evil.



    Ik ben er vrij zeker van dat ik niet de enige ben die de afgelopen 2/3 weken in de Baldur's Gate 3 val is vastgelopen, vandaar een topic voor de game!
    Laat ons je character zien, vertel ons wie je wil romancen en waarom, aan de hoeveelste playthrough je zit en welk slutty armour je gevonden hebt. Of je hebt het spel nog niet gespeeld en wil eerst iedereen uithoren of het wel de moeite is? Het kan allemaal hier!
    Gameplay spoilers, liefst onder een spoilerknop! Niet iedereen heeft de game uitgespeeld, dankjewel! c:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2023 - 21:45 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben erg benieuwd naar dit spel en naar wat anderen ervan vinden, dus ik volg dit topic graag. Ik heb alleen deze maand al Elden Ring (vooral zodat ik die samen kan spelen) en de Guild Wars expansie gekocht, dus ga nog even wachten voor ik dit spel ga kopen denk ik. xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sanji schreef:
    (...)
    Welke twee moet je nog doen? Tbf, Ik heb gewoon de combat gedaan and it worked lolol.

    Nou Gut was al op een ander moment eraan gegaan (die werd door iemand anders vermoord terwijl ik in die prison zat haha), en nu moet ik Minathra en Dror Ragzlin nog. Gister moest ik ook een paar keer wat oude saves laden omdat ik wat domme keuzes had gemaakt, dus was er even klaar mee haha. Vanmiddag maar gewoon de confrontatie aangaan, I guess :Y)


    Caution first, always.

    Sanji schreef:
    Ik maak echt te veel screenshots, maar hier een kleine peak into mijn charas c:
    Mijn drow fighter, Jahl (who is also the one I am currently playing in my d&d campaign, but he looks different in that) en zijn guardian uit mijn multiplayer campaign




    En mijn baby Zarxes, een tiefling druid (circle of the coast) and his respective guardian (I call him the edgelord) :Y) Uit de solo playthrough.



    Omg die tweede Guardian thoo (krul)
    Nice! Altijd leuk om te zien hoe andermans characters eruit zien.

    Dit is mijn Tiefling Druid Nyx:



    Caution first, always.

    Phlegethon schreef:
    Ik ben erg benieuwd naar dit spel en naar wat anderen ervan vinden, dus ik volg dit topic graag. Ik heb alleen deze maand al Elden Ring (vooral zodat ik die samen kan spelen) en de Guild Wars expansie gekocht, dus ga nog even wachten voor ik dit spel ga kopen denk ik. xD
    Well. Ik had Final Fantasy XIV on sale gekocht en daarna deze... Had beter nog even gewacht met mijn FF subscription, want dit SPEL.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cid schreef:
    (...)
    Nou Gut was al op een ander moment eraan gegaan (die werd door iemand anders vermoord terwijl ik in die prison zat haha), en nu moet ik Minathra en Dror Ragzlin nog. Gister moest ik ook een paar keer wat oude saves laden omdat ik wat domme keuzes had gemaakt, dus was er even klaar mee haha. Vanmiddag maar gewoon de confrontatie aangaan, I guess :Y)

    Ga ervoor! Komt goed. Ik moest de moeilijkere fights vaak 2 keer doen. Meestal is een andere point of entry the way to go dan.

    AlSO JE CHARA ZIET ER MEGA COOL UIT!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2023 - 17:07 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sanji schreef:
    (...)
    Ga ervoor! Komt goed. Ik moest de moeilijkere fights vaak 2 keer doen. Meestal is een andere point of entry the way to go dan.

    AlSO JE CHARA ZIET ER MEGA COOL UIT!

    Eyoo, heb Minathra verslagen. Morgen ga ik de rest doen :Y)

    Thaanks! Ik heb vgm echt 3 of 4 verschillende characters gemaakt voor ik daadwerkelijk begon omdat ik keuzestress had maar haar vibe sprak me het meest aan :Y)


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    (...)
    Eyoo, heb Minathra verslagen. Morgen ga ik de rest doen :Y)

    Thaanks! Ik heb vgm echt 3 of 4 verschillende characters gemaakt voor ik daadwerkelijk begon omdat ik keuzestress had maar haar vibe sprak me het meest aan :Y)

    Lesgooo. Good job on the fight! Ik loop echt de hele avond in hetzelfde gebouw te kutten en ik heb nog niet gevonden wat ik moet hebben. The dream :W

    [ bericht aangepast op 23 aug 2023 - 21:30 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sanji schreef:
    (...)
    Lesgooo. Good job on the fight! Ik loop echt de hele avond in hetzelfde gebouw te kutten en ik heb nog niet gevonden wat ik moet hebben. The dream :W

    Haaa, I did it :Y) De gevechten vielen idd best mee.

    Hahah, ik ben dus nog niet zo ver maar van wat ik tot nu toe heb gezien kan ik me voorstellen dat je idd wel vaker van die plekken gaat tegenkomen waar je echt uren in kan exploren en vechten. Vgm heb ik er stiekem wel een goed paar uur over gedaan om dat hele goblin camp stuk te doen.


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    (...)
    Haaa, I did it :Y) De gevechten vielen idd best mee.

    Hahah, ik ben dus nog niet zo ver maar van wat ik tot nu toe heb gezien kan ik me voorstellen dat je idd wel vaker van die plekken gaat tegenkomen waar je echt uren in kan exploren en vechten. Vgm heb ik er stiekem wel een goed paar uur over gedaan om dat hele goblin camp stuk te doen.

    Ik raakte in het begin niet eens uit de Grove like a dumbass :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sanji schreef:
    (...)
    Ik raakte in het begin niet eens uit de Grove like a dumbass :W

    Hahaha ik vind het wel erg nice dat ze je zo 'loslaten' en dat je alles in allerlei volgordes kan doen. Dat gevoel van vrijheid heb je niet zo heel vaak in games :Y) Als er zo veel narrative in zit althans.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2023 - 16:23 ]


    Caution first, always.

    Also, de core cast komt naar London Comic Con en ik ben zo excited want ik ga daarheen. ;-; Ben heel erg in de gaten aan het houden of ze authographs gaan doen, maar vooralsnog ziet het ernaar uit dat het alleen photo-ops gaan zijn, wat echt niet mijn ding is haha. + Panels, dus dat is vet :Y)


    Caution first, always.

    ahhh ik wil zo graag spelen maar ik moet nog even tot 2 september wachten, dan is pas de release op ps5 meh


    Life is a beautiful struggle

    Cid schreef:
    Also, de core cast komt naar London Comic Con en ik ben zo excited want ik ga daarheen. ;-; Ben heel erg in de gaten aan het houden of ze authographs gaan doen, maar vooralsnog ziet het ernaar uit dat het alleen photo-ops gaan zijn, wat echt niet mijn ding is haha. + Panels, dus dat is vet :Y)
    OMG, so cooool. Have fun!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Webby schreef:
    ahhh ik wil zo graag spelen maar ik moet nog even tot 2 september wachten, dan is pas de release op ps5 meh

    Nog een weekje *one of us chants in the background*

    [ bericht aangepast op 26 aug 2023 - 15:18 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Is er nog iemand die constant de foute keuzes maakt, or is that just me? :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque