• Kerstkaartenswap 2023


    11 november is de dag, dat.. Kuch...
    Sinterklaas is nog niet eens aangekomen in het land. Maar langzaamaan hoor je toch al steeds meer sleebelletjes rinkelen op de radio en komen er lichtjes in de huiskamers en tuinen. Dus ik dacht, laat ik alvast een topic aanmaken voor de jaarlijkse kerstkaartenswap! Dit is alweer de ELFDE EDITIE!!!

    Wat is een kaartenswap?
    De naam verklapt het al. Je verstuurd zelf kaarten naar anderen en je krijgt er ook weer hetzelfde aantal kaarten voor terug (tenzij je meer kaarten wilt versturen dan ontvangen, dat is ook een optie). Dit mogen zowel gekochte als zelfgemaakte kaarten zijn, dus je mag je creativiteit er helemaal in kwijt. (:

    Hoe kan ik meedoen?
    Je kan meedoen door dat simpelweg in dit topic aan te geven. Graag zou ik dan voor 26 november de gegevens hebben. Dit kan door mij een privé berichtje te sturen hier op Q. Vermeld hierin;

    Naam: Username en echte voornaam
    Adres:
    Hoeveel kaarten wil je verzenden?:
    Waar je heen wilt verzenden: Alleen NL, of bijv. ook België.

    LET OP! Je moet dus je echte naam en adres doorgeven.

    Deelnemers Als je gebruikersnaam groen aangegeven staat, dan heb ik alle gegevens ontvangen.

    Username
    - DreamerN
    - Cid
    - Derks
    - syllie1992
    - Girlicious
    - ProngsPotter
    - Ringwraith
    - SPECS
    - DeroGoi
    Aantal
    - 5
    - Max 10
    -
    - 3
    - 5
    -
    - 6/7
    - 5
    - 5
    Waarheen
    - NL, eventueel buitenland
    - Alleen NL
    -
    - Alleen NL
    - Alleen NL
    -
    - NL + Eventueel 1 a 2 België
    -
    - Verzend vanuit België, ook NL


    Opgeven kan tot zondag 26 november 20:00. De adressen zullen daarna zo spoedig mogelijk verdeeld worden.
    De uiterlijke verzenddatum van de kaarten is zaterdag 16 december.

    Tipje voor de Nederlanders, via Postzegels met Korting krijg je 10% extra korting op je postzegels, dus ook op Decemberzegels! Je kan ook oude zegels gebruiken. Bijv. van 2021 of 2020 (die nu ook gewoon nog geldig zijn, dit loopt tot iets van 2010).


    Ik hoop dat er ook dit jaar weer mensen mee willen doen. Want zeg het nou zelf, wie wilt er geen gelukwensen op diens deurmat ontvangen? :D

    Have yourself, a merry, jolly Holidays! <3

    [ bericht aangepast op 20 nov 2023 - 22:37 ]


    Credendo Vides

    Weet iemand toevallig het adres van SPECS? Heb namelijk totaal over het hoofd gezien dat ik die (nog) niet ontvangen heb dit jaar en ik weet niet of er een verhuizing plaats heeft gevonden.


    Credendo Vides

    Ik heb al contact gehad met Nathalie (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben sip dat ik dit heb gemist maar ik wilde wel even zeggen dat het ontzettend leuk is dat jullie dit nog steeds organiseren! (blush) Happy writing!

    [ bericht aangepast op 6 dec 2023 - 20:35 ]

    Frey_ schreef:
    Ik ben sip dat ik dit heb gemist maar ik wilde wel even zeggen dat het ontzettend leuk is dat jullie dit nog steeds organiseren! (blush) Happy writing!


    Als je een kaartje wil, stuur me dan even je adres, krijg je van mij gewoon een kaartje :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oké! Na het uitvallen van SPECS nog even moeten her-puzzelen, maar het schema is eindelijk goed en eerlijk verdeeld! Morgen ontvangt iedereen een mooi PB'tje met alle adressen. (:


    Credendo Vides

    Als het goed is heeft iedereen nu een PB'tje ontvangen. (:
    Hoop echt dat ik net alles goed verstuurd heb.. Ik kan wel het gehele schema sturen, maar dan weet iedereen direct van wie die een kaartje krijgt. :X


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Als het goed is heeft iedereen nu een PB'tje ontvangen. (:
    Hoop echt dat ik net alles goed verstuurd heb.. Ik kan wel het gehele schema sturen, maar dan weet iedereen direct van wie die een kaartje krijgt. :X


    En in een random spurt van opportunity; al mijn kaartjes geschreven en op de bus gedaan :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Derks schreef:
    (...)

    Als je een kaartje wil, stuur me dan even je adres, krijg je van mij gewoon een kaartje :Y)


    Dat vind ik echt een heel cute aanbod, dank je wel c: Als je je oké voelt met je adres via pb delen stuur ik graag een kaartje terug! :Y)


    Nou, ik heb post met een supersonische snelle Decemberzegel gekregen, want mijn eerste kaartje lag net al in de brievenbus toen ik thuis kwam!




    Dankjewel Froukje :Y) en bedankt voor de groene toevoeging (cool) mocht je een uit elkaar vallende groene Lief-fiets spotten dan kun je mij daar ook aan herkennen. Mocht ik geen huppelend wild in de supert spotten dan :P dan zijn de stalkrollen eens omgedraaid.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Frey_ schreef:
    (...)

    Dat vind ik echt een heel cute aanbod, dank je wel c: Als je je oké voelt met je adres via pb delen stuur ik graag een kaartje terug! :Y)


    Ja hoor, dat is prima! Ik moet al m'n kaartjes nog maken, maar het lukt elk jaar weer dus ik ga ervan uit nu ook. Heb nog een week voor ze op de post moeten :Y) Leuk!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:

    Nou, ik heb post met een supersonische snelle Decemberzegel gekregen, want mijn eerste kaartje lag net al in de brievenbus toen ik thuis kwam!


    Dankjewel Froukje :Y) en bedankt voor de groene toevoeging (cool) mocht je een uit elkaar vallende groene Lief-fiets spotten dan kun je mij daar ook aan herkennen. Mocht ik geen huppelend wild in de supert spotten dan :P dan zijn de stalkrollen eens omgedraaid.


    Ehehehhee i'll keep an eye out (wbw)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vandaag mijn eerste kaartje ontvangen! Dankjewel Froukje voor je leuke, lieve kaart (flower)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    You're welcomeee <33


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb net mijn eerste kaartje binnengekregen! Bedankt syllie1992, hij is superleuk! :Y)
    Ik doe mijn kaartjes morgen of anders overmorgen op de bus. Heb helaas een superdrukke week achter de rug dus ben er nog niet aan toegekomen :c


    Caution first, always.

    @Froukje, ik heb ook mijn 1e kaartje binnen gehad (van jou) en loooove it!!! Dankjewel! <3


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen