• Kerstkaartenswap 2023


    11 november is de dag, dat.. Kuch...
    Sinterklaas is nog niet eens aangekomen in het land. Maar langzaamaan hoor je toch al steeds meer sleebelletjes rinkelen op de radio en komen er lichtjes in de huiskamers en tuinen. Dus ik dacht, laat ik alvast een topic aanmaken voor de jaarlijkse kerstkaartenswap! Dit is alweer de ELFDE EDITIE!!!

    Wat is een kaartenswap?
    De naam verklapt het al. Je verstuurd zelf kaarten naar anderen en je krijgt er ook weer hetzelfde aantal kaarten voor terug (tenzij je meer kaarten wilt versturen dan ontvangen, dat is ook een optie). Dit mogen zowel gekochte als zelfgemaakte kaarten zijn, dus je mag je creativiteit er helemaal in kwijt. (:

    Hoe kan ik meedoen?
    Je kan meedoen door dat simpelweg in dit topic aan te geven. Graag zou ik dan voor 26 november de gegevens hebben. Dit kan door mij een privé berichtje te sturen hier op Q. Vermeld hierin;

    Naam: Username en echte voornaam
    Adres:
    Hoeveel kaarten wil je verzenden?:
    Waar je heen wilt verzenden: Alleen NL, of bijv. ook België.

    LET OP! Je moet dus je echte naam en adres doorgeven.

    Deelnemers Als je gebruikersnaam groen aangegeven staat, dan heb ik alle gegevens ontvangen.

    Username
    - DreamerN
    - Cid
    - Derks
    - syllie1992
    - Girlicious
    - ProngsPotter
    - Ringwraith
    - SPECS
    - DeroGoi
    Aantal
    - 5
    - Max 10
    -
    - 3
    - 5
    -
    - 6/7
    - 5
    - 5
    Waarheen
    - NL, eventueel buitenland
    - Alleen NL
    -
    - Alleen NL
    - Alleen NL
    -
    - NL + Eventueel 1 a 2 België
    -
    - Verzend vanuit België, ook NL


    Opgeven kan tot zondag 26 november 20:00. De adressen zullen daarna zo spoedig mogelijk verdeeld worden.
    De uiterlijke verzenddatum van de kaarten is zaterdag 16 december.

    Tipje voor de Nederlanders, via Postzegels met Korting krijg je 10% extra korting op je postzegels, dus ook op Decemberzegels! Je kan ook oude zegels gebruiken. Bijv. van 2021 of 2020 (die nu ook gewoon nog geldig zijn, dit loopt tot iets van 2010).


    Ik hoop dat er ook dit jaar weer mensen mee willen doen. Want zeg het nou zelf, wie wilt er geen gelukwensen op diens deurmat ontvangen? :D

    Have yourself, a merry, jolly Holidays! <3

    [ bericht aangepast op 20 nov 2023 - 22:37 ]


    Credendo Vides

    Graag gedaan Cid :) Fijn dat je de kaart leuk vindt :)

    Mijn kaarten zijn vandaag op de bus gedaan! (:


    Caution first, always.

    Sorry, kwam er niet meer aan toe om vandaag nog naar de brievenbus te gaan, dus ze zullen pas maandag met de post meegaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Sorry, kwam er niet meer aan toe om vandaag nog naar de brievenbus te gaan, dus ze zullen pas maandag met de post meegaan.


    Same here, met de gedachte dat de post toch alleen van maandag t/m vrijdag uit de brievenbus gelicht wordt dus of je het nu zaterdag, zondag of maandag post maakt niet veel uit ;)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Same here, met de gedachte dat de post toch alleen van maandag t/m vrijdag uit de brievenbus gelicht wordt dus of je het nu zaterdag, zondag of maandag post maakt niet veel uit ;)


    Oh ik dacht op zaterdag ook :')
    Nou ja dan maakt het idd niks uit. Ze zitten nu in elk geval in de brievenbus.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Oh ik dacht op zaterdag ook :')
    Nou ja dan maakt het idd niks uit. Ze zitten nu in elk geval in de brievenbus.^^


    Neeee, maandag t/m vrijdag brievenbuslichting (sommige brievenbussen alleen op dinsdag en donderdag zelfs) en dinsdag t/m zaterdag bezorging😊


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bedankt Sylvia voor je leuke kaart!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Graag gedaan Derks :)

    Derks schreef:
    (...)

    Neeee, maandag t/m vrijdag brievenbuslichting (sommige brievenbussen alleen op dinsdag en donderdag zelfs) en dinsdag t/m zaterdag bezorging😊


    In december halen ze het ook in t weekend op (zip)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    In december halen ze het ook in t weekend op (zip)


    Hmm hier volgens mij niet hoor.
    Zie het ook nergens staan dat ze het wel zouden doen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    (...)

    In december halen ze het ook in t weekend op (zip)


    Vroeger was dat wel, maar dat is dit jaar niet! Bron: site PostNL, PDF'je met bezorging in 2023.

    Daar staat dat post die op zaterdag 16 december, zondag 17 december of maandag 18 december in de brievenbus wordt gedaan op donderdag 21 december bezorgt wordt. Wilde het kopiëren maar dat staat m'n telefoon niet toe. Even kijken of ik een screenshot ervan kan uploaden.

    Denk dat er gewoon een te groot tekort aan bezorgers is om dat dit jaar te kunnen bewerkstelligen, geen idee. Normaal was dat inderdaad, maar dit jaar dus (voor het eerst?) niet


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    [ bericht aangepast op 17 dec 2023 - 17:18 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga echt zó goed op m'n kaartjes voor de kerstkaartenswap hahaha, ik hoop dat jullie ze net zo leuk gaan vinden :Y) morgenochtend verzegel ik ze en dan breng ik ze in de middag naar het postpunt hehe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zo, mijn kerstkaartjes zijn vandaag allemaal op de bus gegaan, in 2 etappes, 2 verschillende brievenbussen hahaha.

    Oh, en één iemand (ze weet zelf wel wie :Y)) mag even haar brievenbus gaan checken want daar ligt post in hoorde ik net van de Kerstmanpostbode


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oeehh ik heb een heel mooi kaartje binnengekregen! Damn Vincie wat issie mooi geworden! (blush) Dankjewelll :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.