• Helloww friends! *O*

    Halloween. De laatste dag van oktober, het moment dat de sluier tussen vredige wereld en die van het bovennatuurlijke ploeteren het dunst is. De draad die de rust van de maand ervoor vastnaait aan de wilde hysterie van de maand erna.
          Klokslag middernacht gaan we de loopgraven in.
          Klokslag middernacht begint de tijd te lopen.


    Tijd, voor NaNoWrimo. Dertig dagen om (meer dan) 50.000 woorden te schrijven. Degene die de drempel halen, zijn winnaars voor het leven—althans, het komende jaar. Fanfictie of eigen werk; deze challenge is voor iedereen.Doe jij mee? :3

    Wat is NaNoWriMo?
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site:



    Hoe kan ik meedoen?
    Als je mee wilt doen aan de officiële NaNoWriMo kun je je aanmelden op nanowrimo.org en daar aangeven dat je mee gaat doen. Mocht je nog geen 18 zijn en geen 50.000 woorden willen schrijven, kun je je ook aanmelden bij de Young Writers Program waar je je eigen doel kunt stellen. Vanaf 1 november kun je op de site bijhouden hoeveel woorden je per dag hebt geschreven, ook krijg je via de site af en toe motiverende berichtjes en is er een forum vol andere enthousiaste schrijvers.

    Officiele regels
    ✍ Write a 50,000-word (or longer!) novel, between November 1 and November 30.
    ✍ Only count words written during November. None of your own previously written prose can be included in your NaNoWriMo draft (though outlines, character sketches, and research are all fine, as are citations from other people's works).
    ✍ Write a novel. We define a novel as a lengthy work of fiction. If you consider the book you're writing a novel, we consider it a novel too!
    ✍ Be the sole author of your novel. Apart from those citations mentioned two bullet-points up.
    ✍ Write more than one word repeated 50,000 times.



    Wist je dat...?

    Je in dit topic de volgende dingen allemaal kan doen?

    - Je kan... de deelnemers ontzettend hard aanmoedigen!
    - Je kan... je huidige wordcounts droppen
    - Je kan... andere deelnemers uitdagen tot een WordWar duel (extra punten voor theatraliteit)
    - Je kan... je laatst geschreven zin plaatsen
    - Je kan... klagen over het zware leven dat is schrijver zijn
    - Je kan... vragen om advies!
    - Je kan... je eigen wist-je-datjes plaatsen
    - Je kan... vast nog wel meer dingen verzinnen! Voel je welkom, maak er wat gezelligs van met zijn allen :Y)

    #zijdiegaanstervengroetenu #klammehandjes #maartochwelenthousiast

    ReisverslagNummerEen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Ik moet nog 2650 woorden dus dat moet wel lukken.^^
    Wel toch de flashback meegeteld haha, maar ga die 800 woorden nog wel extra proberen ;p


    Whoehoe!!! Super goed bezig :) dat komt helemaal goed


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    Gaan jullie het halen?

    Zit nu op 43.7K en de avond is nog niet om, dus we strijden dapper door. Ik ben heel erg vastberaden om het te halen!

    Hoe ging jouw inhaalslag vandaag?


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Zit nu op 43.7K en de avond is nog niet om, dus we strijden dapper door. Ik ben heel erg vastberaden om het te halen!

    Hoe ging jouw inhaalslag vandaag?


    Goed gedaan!!!

    Bij mij ging het ook goed, 47,791 tot nu toe. Ik heb er denk ik een goed gevoel over dat ik het ook ga halen!!


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    (...)

    Goed gedaan!!!

    Bij mij ging het ook goed, 47,791 tot nu toe. Ik heb er denk ik een goed gevoel over dat ik het ook ga halen!!


    Oh supergoed!! Ja dat moet toch wel lukken.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    xSKITT schreef:
    (...)

    Goed gedaan!!!

    Bij mij ging het ook goed, 47,791 tot nu toe. Ik heb er denk ik een goed gevoel over dat ik het ook ga halen!!

    Oeehh supergoed!! You got this :D


    Dramatic

    Dankjewel!! We gaan ervoor


    Your Butt is Mine!

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    The judgement of the ✨oratrice mecanique d'analyse cardinale✨ is er nog niet helemaal over uit. Ik zit op 43.8K atm!


    Tussentijdse update is 44.6! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    xSKITT schreef:
    Gaan jullie het halen?

    Ik zit aan 35k geloof ik, dus tenzij ik morgen en donderdag nog een plotse boost krijg (onwaarschijnlijk), niet haha. Maar heb wel mijn dagelijkse streak gehaald dus dat is wel iets om trots op te zijn 😊


    help

    Coryo schreef:
    (...)
    Ik zit aan 35k geloof ik, dus tenzij ik morgen en donderdag nog een plotse boost krijg (onwaarschijnlijk), niet haha. Maar heb wel mijn dagelijkse streak gehaald dus dat is wel iets om trots op te zijn 😊


    Oohja!!! DAs zeker iets om trots over te zijn! Goed bezig!!!


    Your Butt is Mine!

    Nog 1200 woorden. Die ga ik morgen knallen. 🎉


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    (...)

    Oohja!!! DAs zeker iets om trots over te zijn! Goed bezig!!!


    Dankje! Ik denk wel dat ik 40 000 nog haal (nog 500 woorden tot ik daar aan zit), dus ik ben eerlijk gezegd wel tevreden, want ik dacht dat het veel minder zou zijn (:


    help

    xSKITT schreef:
    Nog 1200 woorden. Die ga ik morgen knallen. 🎉


    Succes!


    help

    Ik moet nog 173 woorden *O*

    Maar wel net een nieuw hoofdstuk, haha, dus die bewaar ik voor morgen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lo and I are writing a very slow-burn, but very romantic scene atm en eens in de zoveel seconden moet ik gewoon even een klein gilletje eruit laten omdat ze gewoon ZO SCHATTIG en ZO LEUK zijn samen ieeeeeh *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ringwraith schreef:
    Ik moet nog 173 woorden *O*

    Maar wel net een nieuw hoofdstuk, haha, dus die bewaar ik voor morgen.


    Oeeehh wat heerlijk om zo dichtbij al te zijn! Ik zit op 47.3K atm, dus heb ook wel goed vertrouwen dat het gaat lukken, hahaha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.