• wat vinden jullie zelf van de feestdaen?

    Wat vindt je van kerst?


    Let's drink Jasmin tea!

    Ik hou wel van alle nostalgie, de muziek en de lichtjes in de boom, en kerstontbijt met mijn familie in onze netste kleren. Daar ga ik echt heel goed op, maarr verder vind ik het ook wel makkelijk een veel te groot iets worden—zeker als je ook nog een SO hebt en dan twee families tevreden moet stellen😂


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vind het wel leuk dat ze nu doordeweeks zijn omdat ik dan meer gebruik kan maken van m'n NS Weekend Vrij abonnement :Y)

    Maar verder. Tja. Supermarkten dicht. Van te voren bedenken wat ik ga eten die dagen (of zonder eten zitten). En iedereen die vindt dat je zielig bent als je met kerst alleen bent. Dude, ik ben het hele jaar alleen, en nou ineens hebben mensen er wat over te vinden.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ProngsPotter schreef:
    Ik hou wel van alle nostalgie, de muziek en de lichtjes in de boom, en kerstontbijt met mijn familie in onze netste kleren. Daar ga ik echt heel goed op, maarr verder vind ik het ook wel makkelijk een veel te groot iets worden—zeker als je ook nog een SO hebt en dan twee families tevreden moet stellen😂


    Wat is SO?


    Let's drink Jasmin tea!

    P3rfectSunshine schreef:
    (...)

    Wat is SO?


    Significant Other / partner!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik hou van kerst. Van de muziek, decoraties, lampjes, gezelligheid, lekker eten, vrij. Maaaaaar bij mijn schoonfamilie vind ik het altijd een beetje té dat ik daar nooit zin in heb en vooral omdat mijn lieftallige schoonmamma erg van luxe houdt en met allerlei dingen komt aanzetten wat je nooit eet, totaal niet kent en gewoon simpelweg niet te (vr)eren is terwijl bij mijn ouders het gewoon lekker simpel is, wel een ‘3-gangen-menu’ maar met simpele dingen dat iedereen gewoon lekker vind c:
    En ik kijk altijd wel weer uit naar 1 januari als alle zooi weer naar zolder mag en we weer gewoon doen 😂

    Ik ben neutraal :')
    Ik vind het wel gezellig, maar mijn man heeft er een hekel aan dus we doen er weinig/niks aan. Alleen eerste kerstdag bij mijn ouders thuis voelt het kersterig. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is altijd wel leuk met alle lampjes en versiering, maar in ons huis hebben we weinig hangen. Bij m'n ouders ziet het er altijd wel leuk uit. Daar doen we een iets luxer kerst diner met een paar cadeautjes, niet heel spannend maar wel leuk en rustig. Bij m'n schoonfamilie komt de halve familie voor een groot diner buffet, dat vind ik eigenlijk wel te druk en minder leuk, maar och, het is maar voor 1 dag. Wel irritant dat je bijna heel nederland door moet omdat ouders en schoonouders niet echt bij elkaar in de buurt wonen.

    Oh en ik moet wel zeggen, kerstkaartjes leef ik echt voor hahahaha
    Het idee van brieven schrijven is een beetje gestorven dezer dagen, maar kerstkaartjes sturen doen veel mensen toch nog wel :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik vind het altijd leuk om het huis te versieren met lampjes, op het werk met advent met de kindjes kaarsjes branden, maar die verplichtingen vind ik vreselijk. Ik spreek m'n oma's en opa amper en dan ineens zoveel verplicht samen zijn blegh.

    Dit jaar voor het eerst zonder de verplichting en ik kijk er naar uit! Lekker eten, spelletjes spelen, films kijken en gewoon lekker doen waar ik zin in heb.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb geregeld dat ik in het huis van een vriendin mag logeren dus ik ga een heerlijke Kerst hebben :Y)

    Even drie daagjes weg uit de stress die m'n huis is


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly