• wherever you go,
    go with all your heart


         



    Hello everybody!

    Mijn vriend en ik hadden het over landen wat ons interessant leken en andere landen wat we 3 x niks vonden. Nu vroeg ik me af, welke (bekende) plaatsen of landen heb jij echt niks mee? En begrijp je niet waarom er zo'n sensatie omheen wordt gemaakt? Praat erover in dit topic.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 21:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RSK schreef:
    (...)

    Ooo, er zijn nochtans zoveel prachtplekjes in Parijs! Vind de Eiffeltoren dan de minste haha


    Hahaha, die hebben wij dan gemist 🙈 We hadden dan ook niet zoveel tijd, dus we gingen alleen voor de hoogtepunten…

    Mijita schreef:
    (...)
    Waar in Frankrijk ben je allemaal geweest?


    Ehm, alleen Parijs 😂 Als kind nog wel op vakantie in de Bordeaux geweest, maar dat is zo lang geleden dat herinner ik me niet goed meer.
    Zou nog wel graag naar Normandië en Duinkerke willen

    Reeses schreef:
    (...)

    Hahaha, die hebben wij dan gemist 🙈 We hadden dan ook niet zoveel tijd, dus we gingen alleen voor de hoogtepunten…


    Classic mistake hahaha. Ik vind het zelf altijd fijner om langs de minder bekende delen te wandelen en parken te doen enzo; die zijn wel echt de moeite.


    help

    RSK schreef:
    (...)

    Classic mistake hahaha. Ik vind het zelf altijd fijner om langs de minder bekende delen te wandelen en parken te doen enzo; die zijn wel echt de moeite.


    Jaaa precies, daar heb je wel gelijk in. Wij hadden dat weekend ook echt super mooi weer, dus achteraf waren parken miss een betere optie geweest. Maarja, je bent dan 1 keer in Parijs en eigenlijk wil je wel de ‘musts’ zien… Dus dan toch keuzes gaan maken 🙈

    Reeses schreef:
    (...)

    Jaaa precies, daar heb je wel gelijk in. Wij hadden dat weekend ook echt super mooi weer, dus achteraf waren parken miss een betere optie geweest. Maarja, je bent dan 1 keer in Parijs en eigenlijk wil je wel de ‘musts’ zien… Dus dan toch keuzes gaan maken 🙈


    Very fair! Ik heb Parijs al meerdere keren gedaan, dus ik weet ook wel welke plekken ik best vermijd hahaha


    help