• Lucht je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Kan ik gewoon even ophouden met mezelf de vraag stellen of alles beter zou worden moest ik gewoon één verontschuldiging krijgen? Waarom kan ik niet gewoon geloven dat ik mijn best gedaan heb? Waarom moet ik me blijven afvragen of ik een slecht mens ben gewoon omdat de mensen die me het zwaarst gekwetst hebben zich nooit verontschuldigd hebben? Na het zesde middelbaar heb ik dat ook alleen kunnen doen, is er ook geen verontschuldiging geweest, heb ik mezelf uit de put gehaald en geloofde ik in mezelf. Waarom is dat allemaal weer in elkaar gestort? Waarom geloof ik nu niet meer dat ik weer op zo'n punt kan geraken?

    Ik krijg er zoveel stress door, mijn levenslust mindert en ik haat het om mezelf er zo onder te zien lijden - maar dan is er die andere kant van me die zich afvraagt of ik dat niet gewoon verdiend heb, of het niet gewoon fair is dat ik me zo kak voel. Het voelt niet eerlijk. En als ik dat hardop zeg, dan voel ik me een aansteller, want het leven is voor zoveel mensen niet eerlijk en zoveel mensen hebben het erger en eigenlijk wil ik gewoon dat de stress weggaat want ik voel me bekeken, alsof iedereen een mening over me klaar heeft, alsof iedereen me stiekem een slecht mens vindt en me liever niet in de buurt heeft. Want waarom heb ik hetzelfde zo vaak meegemaakt als het niet aan mij ligt? Welke andere verklaring is er?

    Ik ben moe.


    help

    I fucking hate my hormones.. Sorry boyfriend xD :X


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    I fucking hate my hormones.. Sorry boyfriend xD :X

    *High five*
    Bij mij is het nu pms cramps etc waardoor ik amper wat kan doen. En ik heb nog werk vanavond.. pff. Hopelijk breekt het snel door.

    Mijn goede vriend snapte gisteren mijn 'I like most eggs' grap tenminste xD (we aten choco eieren)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    (...)
    *High five*
    Bij mij is het nu pms cramps etc waardoor ik amper wat kan doen. En ik heb nog werk vanavond.. pff. Hopelijk breekt het snel door.

    Mijn goede vriend snapte gisteren mijn 'I like most eggs' grap tenminste xD (we aten choco eieren)


    Hahaha aaahw good luck tho! Pms is a bitch.. ik ben vooral een erg depressieve leah vandaag :') en een clingy bitch HAHA
    (Ik zat te schrijven, vriendje sneaked up on me en geeft me ineens een knuffel waardoor ik zo hard schrok dat ik moest huilen xD like who DOES that! Echt labiel als een mfk)(hoera)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahaha aaahw good luck tho! Pms is a bitch.. ik ben vooral een erg depressieve leah vandaag :') en een clingy bitch HAHA
    (Ik zat te schrijven, vriendje sneaked up on me en geeft me ineens een knuffel waardoor ik zo hard schrok dat ik moest huilen xD like who DOES that! Echt labiel als een mfk)(hoera)

    But tbf, iemand die je laat (per ongeluk) schrikken omdat je geconcentreerd bezig ben is echt the worst!

    maybe i should go lie on the bed and cry a little


    help

    WHY

    Lekker onnodig lang wachten op de trein terwijl lopen sneller had geweest maar ik ben te lui om te lopen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahaha aaahw good luck tho! Pms is a bitch.. ik ben vooral een erg depressieve leah vandaag :') en een clingy bitch HAHA
    (Ik zat te schrijven, vriendje sneaked up on me en geeft me ineens een knuffel waardoor ik zo hard schrok dat ik moest huilen xD like who DOES that! Echt labiel als een mfk)(hoera)

    Pms really sucks yes.
    En die moods zijnnhelaas ook herkenbaar. Hopelijk gaat het snel beter bij je! En nawwh. Ik snap de schrikreactie wel hoor, maar natuurlijk niet helemaal wat je vriends zijn bedoeling was.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Being confronted with people who are way better at being social than I currently am does wonders for my confidence

    why do i hate myself so much lately


    help

    Look who comes crawling back … 🫣


    So art deco

    Oude LJH topics doorlezen en:
    1. Jongens wat waren we dramatisch. 😂
    2. Ik ben 95% van m’n slechte dagen volledig vergeten.
    3. RED. FLAGS. GALORE.


    Light it up.

    Another ghostbusters, another slayyyyy🥰

    Fendyr schreef:
    Oude LJH topics doorlezen en:
    1. Jongens wat waren we dramatisch. 😂
    2. Ik ben 95% van m’n slechte dagen volledig vergeten.
    3. RED. FLAGS. GALORE.


    Hehe, ik ben eens door mijn MT geschiedenis gegaan en wat was ik een irritant kutkind in mijn begintijd hier.

    En also schattig dat ik in 2013 nog optelde in het topic Homo's en Bi's boemen, hetero's tellen op.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Fendyr schreef:
    Oude LJH topics doorlezen en:
    1. Jongens wat waren we dramatisch. 😂
    2. Ik ben 95% van m’n slechte dagen volledig vergeten.
    3. RED. FLAGS. GALORE.


    IK WAS ZO IRRITANT TOEN HAHAHA HELP en strugglede ook daadwerkelijk echt wel want ik heb nu dus complexe ptss ervan maar laat het aan een dertienjarige over om ook dat te verwoorden op de irritantste manier mogelijk


    obsessive rage