• Lucht je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    My head is stuffed and slowly killing me


    help

    Je zou denken dat ik na 2,5 jaar Journalistiek wel oké zou zijn met interviewen, maar vier jaar later maakt het me nog steeds zo. fucking. anxious. (cat)

    Blijkbaar is het tegenwoordig normaal dat iemand anders bepaald wanneer iets jouw grenzen overschrijdt? Als ik nou aangeef dat ik iets niet als grensoverschrijdend gedrag ervaar, en niet omdat ik "bang" ben er wat van te zeggen, dan moet je toch niet alsnog naar HR stappen omdat je vindt dat dat jouw taak is? Of denk ik nou zo anders?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Well, that was dumb


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Altijd leuk als je familie en vrienden weten dat je wel enigszins skilled bent met het bewerken van plaatjes en dus daarmee alle vragen over dat onderwerp krijgt ^^"

    Je psycholoog een traantje laten wegpinken bij het voorlezen van je brief aan je 16-jarige zelf voelt toch ergens als een win hahahahahah


    Dramatic

    Mannen hebben me zo erg teleurgesteld dat het fysiek pijn doet.

    Waarom stress ik zo erg.. it will be fine.. maar academic validation is een bitch 🙂


    You could rattle the stars.

    The best I can do is woefully shortcoming :')

    Zo fijn dat ik in ieder geval nog een jaar kan blijven (2e tijdelijk contract). Hoeveel uur is nog niet bekend, maar goed, dan komt volgende maand. Nu nog even knallen om dat diploma binnen te halen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    You can do it girl! *O*

    Thanks voor je support. En beter laat dan niet, maar I did it!

    Nog steeds erg spannend, maar dit lucht ook wel op. Al zag ik bij een paar mails een typo in mijn achternaam te laat helaas. Te gefocust op de rest van de e-mail goed hebben om dat dubbel te checken I guess? Smooth.. (In mijn cv staat het wel goed at least, maar het is stom..)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Shit shit shit, fuck, shit. ARGH


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik wil eigenlijk gewoon... verdwijnen.


    because i knew you, i have been changed for good