• Lucht je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Oi, no passion no passion no passion, no energy no energy no energy

    AAAH. morgenavond krijgen we wss te zien hoe de musical vorm gaat krijgen. Ik ben benieuwd!
    En vraag me af of de verdeling van dit nummer hetzelfde blijft, maar we zullen dat ook nog wel zien. Eerst drie experimenten afnemen morgen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Als we het hebben over gênant (ik zat zelf gelukkig goed en het leverde weleen grappige situatie op): vol zelfvertrouwen een rouwcentrum binnen lopen, naar de overleden persoon in open kist kijken en, nog steeds vol zelfvertrouwen, vertellen hoe je die persoon kent om er vervolgens achter te komen dat je bij de verkeerde persoon in het verkeerde centrum bent en je eigenlijk in het gebouw ernaast moest zijn ^^"

    [ bericht aangepast op 10 april 2024 - 23:18 ]

    Heb dat gevoel dat eigenlijk alles te goed gaat de laatste tijd dus wacht op het moment dat alles weer instort..


    Life is a beautiful struggle

    Ik kan toch zo moe worden van ouders op m'n werk

    Een maand geleden een oudergesprek inplannen,4 x benoemen her is bij ons niet thuis! Sturen ze net je zou bij ons komen maar ik heb een vergadering.
    Of ik even een uur kan schuiven

    Tuurlijk want ik heb geen 12 kinderen waar oor ik moet zorgen en hoge werkdruk ugh really


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    it's time to channel my inner ✨academic weapon✨

    Ik zou bijna m'n wekker een uur later zetten dan dat ik op moet zijn, puur zodat ik niet constant een uur voor m'n wekker wakker ben....

    Nephalem schreef:
    Oi, no passion no passion no passion, no energy no energy no energy


    HAH, dit


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als ik nou gewoon deze mail kan opstellen en naar meer theaters durf te sturen... Een nee heb ik nu sowieso al, en ondanks dat dit onderzoek doen best wel fun is, zie ik mijn passie meer bij mijn volgende opleiding zitten dan bij research en nog een master o.i.d. doen. I need to eat this frog..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Saureus schreef:
    it's time to channel my inner ✨academic weapon✨

    Go away depression


    help

    Aan de ene kant is het heel satisfying om te zien dat ik veeeel meer extra stappen heb ondernomen en dingen veel dieper heb uitgezocht. Aan de andere kant heb ik geen idee hoe ik al mijn werk in 10.000 woorden uit moet gaan leggen (fish)

    Die ene collega kan echt over z’n eigen been struikelen zeg. K heb een gebroken pols dus ja ik kan gewoon minder snel al mijn opdrachten af hebben en dan alsnog gaan zeuren 🙂 Compassie is ver te zoeken these days


    So art deco

    Hoe de … is het april en zit er alweer een mega wesp in mn huiskamer 💔


    You could rattle the stars.

    (cat)

    Madwoman schreef:
    Hoe de … is het april en zit er alweer een mega wesp in mn huiskamer 💔


    (cat)(cat) Dat is wel heel erg vroeg

    Wij hebben alweer veel te veel last van zoemende muggen in de slaapkamer :|


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain