• Lucht je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    God wat een ANXIETY pffffff


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Caverna schreef:
    (cat)(...)

    (cat)(cat) Dat is wel heel erg vroeg

    Wij hebben alweer veel te veel last van zoemende muggen in de slaapkamer :|


    Oh neee, ook echt vreselijk 💀 ik moet ook weer even dit jaar een hor gaan halen voor mn slaapkamer anders krijg ik daar ook last van 😭


    You could rattle the stars.

    Madwoman schreef:
    (...)

    Oh neee, ook echt vreselijk 💀 ik moet ook weer even dit jaar een hor gaan halen voor mn slaapkamer anders krijg ik daar ook last van 😭


    Daar ben ik nu ook naar op zoek ja :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nog even strijden

    Madwoman schreef:
    Hoe de … is het april en zit er alweer een mega wesp in mn huiskamer 💔


    Dit is juist het seizoen waarin de koningen op zoek gaan naar een goeie plek voor hun nieuwe kolonie, dus het zou heel goed kunnen dat deze wesp een winterslaap hield in jouw huis en net wakker is geworden! Gewoon lekker buiten uitzetten, de kans is groot dat je er nooit meer iets van ziet.

    Ik wil zo graag weer contact zoeken maar het kan niet en het mag niet.
    Ik hoop maar dat dit gevoel weggaat.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Blackbeack schreef:
    Ik wil zo graag weer contact zoeken maar het kan niet en het mag niet.
    Ik hoop maar dat dit gevoel weggaat.


    Bah, wat super naar. Hoop ook dat dit gevoel weg gaat voor je! Als je ergens over wilt praten, mijn gastenboek of dm staan altijd open.


    So art deco

    Frey_ schreef:
    (...)

    Dit is juist het seizoen waarin de koningen op zoek gaan naar een goeie plek voor hun nieuwe kolonie, dus het zou heel goed kunnen dat deze wesp een winterslaap hield in jouw huis en net wakker is geworden! Gewoon lekker buiten uitzetten, de kans is groot dat je er nooit meer iets van ziet.


    Jaaaaa, mn pa heeft de wesp uitgezet idd! Was idd een koningin.


    You could rattle the stars.

    Nu is eimand per o geluk ins tress over iets van dit nummer. Oeps. Sorry L... anyway, ik weet nog niet wat ze ermee gaan doen en of ze wat doem met wat ik zei, maar mijn stukje solo werkt gewoon voor mijn gevoel niet optimaal als solo, dus een andere verdeling leek me daarom beter.

    Ik mag mijn ander stukje wel hoger pakken, yay! Gaat zo veel makkelijker op eens.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    An interaction with the mailman.

    The mailman said: ‘Goodmorning. Ah actual good morning I see’
    Me: *blatant bed head, sleepy eyes, got jumpstarted awake bc of the doorbell* ‘Yeah. Thanks.’


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Off course, just go and repeat all kinds of stupid conversations I've had on loop just as I wake up. Great start of the day!

    Is het al tijd om toe te geven dat ik eigenlijk niet heel gelukkig ben in Nederland en het liefst gewoon terug zou gaan naar UK?
    Sta al de hele dag op het randje van janken door heimwee naar Brighton, maar huur is daar gewoon zo hoog dat het oprecht dom zou zijn om terug te verhuizen nu ik in NL zo'n goedkope 3 slaapkamer woning heb. Pijn XD


    Caution first, always.

    YES EINDELIJK KLAAR WOEHOEEEEEEEEEE

    Karube schreef:
    Is het al tijd om toe te geven dat ik eigenlijk niet heel gelukkig ben in Nederland en het liefst gewoon terug zou gaan naar UK?
    Sta al de hele dag op het randje van janken door heimwee naar Brighton, maar huur is daar gewoon zo hoog dat het oprecht dom zou zijn om terug te verhuizen nu ik in NL zo'n goedkope 3 slaapkamer woning heb. Pijn XD


    Als iemand die zelf naar het buitenland verhuisd is en eigenlijk niet meer terug wil naar NL zeg ik: DOEN!
    Desnoods kun je ervoor sparen om te zorgen dat je daar financieel stabieler bent?


    Stenenlikker

    Karube schreef:
    Is het al tijd om toe te geven dat ik eigenlijk niet heel gelukkig ben in Nederland en het liefst gewoon terug zou gaan naar UK?
    Sta al de hele dag op het randje van janken door heimwee naar Brighton, maar huur is daar gewoon zo hoog dat het oprecht dom zou zijn om terug te verhuizen nu ik in NL zo'n goedkope 3 slaapkamer woning heb. Pijn XD


    En wat als je buiten de stad zou wonen? In zo'n klein, slaperig dorpje? Dan kan je wel binnen afzienbare tijd in de stad zijn om met mensen af te spreken, maar dan hoef je niet de hoogste prijs hoeft te betalen.