• Lucht je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    En toen was ik wakker....

    me, myself and my snotneus.

    2,5 uur reizen voor een poster alleen maar omdat mijn supervisor niet eerder mijn proposal goed kon keuren.. en ik heb vanavond nog werk en nog een hoop andere dingen te doen vandaag..
    En blijkbaar hoeven ze de proposals niet eens voor de presentatie na te kijken. Maar we moeten de poster baseren op onze proposal en onderzoek, dus..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Kijken wie het langst een tol kon laten draaien op de vloer is hoogstwaarschijnlijk de meeste spanning en sensatie die ik vandaag ga beleven....

    Hello sadness my old friend


    help

    Kak, niet geworden. Was zo'n mega leuk huis!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Echt HAAT aan de DÂK-app!!! Hoe moet ik op woningen reageren als die app al bijna 24 uur storing heeft? Je mag 3 actuele reacties hebben, er was 1 woning die om 23:59 verliep waarvan ik de reactie niet heb kunnen inzetten op een lotingwoning die om 12:00 uur verliep (naast de twee andere reacties die om 12:00 uur verliepen) en nu heb ik dus helemaal geen actuele reacties meer omdat ik niet op huizen kan reageren.

    Maakt me zó stikchagrijnig! Hoe moet ik hier ooit wegkomen als ik niet eens op huizen kan reageren? 😭


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Yay, het is nog donker nu ik eindelijk mag gaan slapen..... Nu hopen dat ik niet wakker word van het licht dat hier zo die de prut gordijnen naar binnen schijnt....

    Tijd om de gokpolls open te zetten over wanneer ik ga crashen. :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Niet ik die alsnik net wakker word eerst denk dat ik niets te doen heb vandaag.. er is nog genoeg te doen voor mijn poster presentatie om 2. en de organisator zei 'have fun', maar het geeft me alleen maar anxiety.
    Time to channel my inner Quinn maybe? xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Fuzjxjzjxjajfu2kajfjzudja

    Bleh


    help

    Kunnen we alsjeblieft de vraag "Hoe gaat het?" strafbaar maken? Thanks.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Kunnen we alsjeblieft de vraag "Hoe gaat het?" strafbaar maken? Thanks.:')

    +1, zeker als het maatschappelijk aanvaardbare antwoord altijd moet zijn 'Ja goed, met jou?' en niet 'Alles is shit, thanks for asking'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverwalker schreef:
    (...)
    +1, zeker als het maatschappelijk aanvaardbare antwoord altijd moet zijn 'Ja goed, met jou?' en niet 'Alles is shit, thanks for asking'


    +1, en een motie om het strafbaar te maken voor mensen die met 'komt wel goed' reageren als je voorzichtig eerlijk aan durft te geven dat niet "alles goed" is. Dat bagitaliseert compleet waar je doorheen gaat, en sommige dingen komen niet goed. (Kuch kuch mensen die dat zeiden toen mijn vader net overleden was kuch.)

    Frey_ schreef:
    (...)

    +1, en een motie om het strafbaar te maken voor mensen die met 'komt wel goed' reageren als je voorzichtig eerlijk aan durft te geven dat niet "alles goed" is. Dat bagitaliseert compleet waar je doorheen gaat, en sommige dingen komen niet goed. (Kuch kuch mensen die dat zeiden toen mijn vader net overleden was kuch.)


    Dat is echt in zo'n situatie het kutste wat iemand kan zeggen.


    Queer zijn is gewoon alles