• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Tahani schreef:
    Ok ik appte hem dat ik hem miste en hij appte terug dat ie me ook mist en we appen veel en flirten en sturen hartjes en uuuuugh omg in love 😭❤️


    Aaaah, zo leuk!! <3


    Omnia mutantur, nihil interit

    Heerlijk zo'n dag vrij gister, maar nu wil ik alleen maar liever weekend 😭


    Stenenlikker

    Dag 39 van m’n cyclus, nog steeds niet ongesteld en test nog steeds negatief. Maak een keuze lichaam.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Na regen komt zonneschijn. Soms kan de storm alleen wel heel erg lang duren...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Het gevoel van mezelf kut vinden mag nu wel eens weg gaan tho.


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh shit wat ben ik blij dat ik niet meer naar de middelbare school hoef :') Damn, wat een realistische droom (cat)

    Ik weet van fucking niksssss


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bleh ik vind het al kut dat ik überhaupt moet gaan en dan ga ik ook nog is te laat komen door al die vertragingen🥲

    4 nees en twee hebben nog niet geantwoord.. nu nog even kijken wie ik nog meer kan benaderen. Pfff..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Het heerlijke moment van een net schoon gemaakt huis, een koffie date met een vriend en de hele middag de tijd om al schrijvend en bedenkend door te brengen, na een hele periode van niet in de feeling zijn voor dit soort huishoudelijke dingen

    [ bericht aangepast op 3 mei 2024 - 12:45 ]


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.

    Phlegethon schreef:
    4 nees en twee hebben nog niet geantwoord.. nu nog even kijken wie ik nog meer kan benaderen. Pfff..


    Wie/wat zoek je? Misschien hebben wij nog geschikte connecties!

    Auto alarm is ook getest.

    Ik vroeg van werk naar huis auto gaat niet meer open alarm af. 20 minuten later pas uitgekregen doordat iemand m'n reserve sleutel kon brengen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Even zo'n moment waarop je twijfelt aan al je levenskeuzes. jahaqhjfapaojr


    Omnia mutantur, nihil interit

    Frey_ schreef:
    (...)

    Wie/wat zoek je? Misschien hebben wij nog geschikte connecties!

    Dat is lief van je, maar ik weet niet wat je doet/ waar je werkt. En grote kans dat je er geen connecties mee hebt, maar ik zoek een BBl werkplek voor podiumtechniek.

    Maar eerst genieten van Even Tot Hier live kijken en backstage ervan zien bij de opnames vanmiddag voor ik verder nadenk over mails sturren!



    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    i know i shouldn't care but i do


    Every villain is a hero in his own mind.