• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Oke, om te weten of ik daadwerkelijk naar Portugal kan gaan mag ik soort van simultaan in contact met vier verschillende mensen waarbij ze allemaal kunnen zeggen dat het toch niet kan of anders moet...

    Dit is zo stom, maar ik word nog steeds een beetje emotioneel als ik biseksuele representatie zie in boeken en films. Wij vallen zo makkelijk een beetje tussen wal en schip en ik vergeet vaak dat wij ook gewoon een onderdeel zijn van de queer community. A Day of Fallen Night heelt mijn hart <3

    WOOO!! Een van de vier mensen reageert wel snel en heeft goedkeuring gegeven ^^ Vanuit m'n opleiding mag ik naar Portugal!

    would anyone care if i died tomorrow

    would i care?


    help

    Vanparys schreef:
    would anyone care if i died tomorrow

    would i care?

    Excuse you, yes *angy and sad Xan noises*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dubhaile schreef:
    (...)
    Excuse you, yes *angy and sad Xan noises*


    sowwy


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    sowwy


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Vanparys schreef:
    would anyone care if i died tomorrow

    would i care?


    1000000%
    Yes, yes we would🥺

    Dubhaile schreef:
    (...)



    i forgot my happy pills yesterday

    i think it's affecting me more than i wanna admit :')


    help

    Saureus schreef:
    (...)

    1000000%
    Yes, yes we would🥺


    nahw

    sorry

    im being dramatic again

    aaaaa


    help

    Vanparys schreef:
    would anyone care if i died tomorrow

    would i care?


    I’d care if you died today.
    I’d care if you die tomorrow
    I’d care if you die next week
    So don’t die

    (Ik ken je niet, maar als ik het kan verhelpen zou ik dat doen & I care about anyone with that thought. Weet dat je wsk altijd je naasten kan bellen, zelfs als je denkt dat het niet zo is, zouden ze altijd liever willen dat je erover praat)

    Wanneer je je kids achter het behang kan plakken en je je vervolgens schuldig en verdrietig voelt omdat je dat denkt…

    Bleh ik had het beste gevoel over deze en die heb ik dan niet gehaald?? Hopelijk kan ik volgende week die 0,1 erbij sprokkelen

    Maar ieeee ik ben mn polarsteps aan het updaten en het is fantastisch om mijn reis weer te herleven

    Waarom kunnen kantoren niet gewoon fatsoenlijk gemaakt zijn? Het is hier koud in die noodkeet-gebouwtjes, maar m'n collega - die recht onder de airco/verwarmer zit - loopt te zeiken dat het te warm is. Ja, jij zit recht onder dat ding en krijgt 22 graden lucht in je nek, terwijl mijn handen ijskoud zijn en m'n nagels straks weer half blauw zien. Maar de tafel verzetten zodat ik ook onder de airco kan zitten? Nah, dan hebben we niet meer genoeg ruimte in het kantoor verder ofzo.

    Ik wil gewoon een fatsoenlijke baan en kantoor ;-;


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Fuck file. Echt.

    Edit: Ik zit niet aan het stuur trouwens. Don’t text and drive people.

    [ bericht aangepast op 26 april 2024 - 12:37 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque