• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Haat aan files

    Ahh uit de wind in de zon met m'n boek, zo fijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Okay maar de Hazbin Hotel muziek is echt catchy af :Y)

    さようなら、オランダ

    Things were supposed to be better, not worse

    Op zich heel gezellig dat mn schoon-oom uit dubai er is, maar alle prikkels die constant gaande zijn in dit huis is wel intens...

    Wulp. Dat was een chaos droom. Maar nu die over is en ik wat wakkerder word, komt vannacht weer binnen. En de realisatie dat niets voor altijd is en ik alleen ga eindigen met enkel katten om me heen.. /:

    Also, Hades 2 komt waarschijnlijk voor mijn thesisdeadline uit in early access. Is dit handig?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Waarom blijven mijn schoonouders zo ontzettend lang zitten? Is het onbeschoft als ik ze de deur uittrap? (A) We hadden nog wat meer op de planning staan vandaag…

    [ bericht aangepast op 27 april 2024 - 13:13 ]

    Ik ben weer zo klaar om naar huis te gaan vanaf m'n schoonouders... Like aardige mensen hoor, maar ik word gewoon bijna elke keer chagrijnig en gefrustreerd als ik er ben. Zoveel gepraat en vooral gediscussieer tegelijk met een constante stroom aan rare filmpjes die op de tv afgespeeld worden en een kanarie die bedacht heeft dat de halve dag een kookwekker nadoen een goede besteding van zijn tijd is....

    Kazama schreef:
    Ik ben weer zo klaar om naar huis te gaan vanaf m'n schoonouders... Like aardige mensen hoor, maar ik word gewoon bijna elke keer chagrijnig en gefrustreerd als ik er ben. Zoveel gepraat en vooral gediscussieer tegelijk met een constante stroom aan rare filmpjes die op de tv afgespeeld worden en een kanarie die bedacht heeft dat de halve dag een kookwekker nadoen een goede besteding van zijn tijd is....


    Ik ben gelukkig niet de enige met schoonouders issues 😂😂

    Reeses schreef:
    (...)

    Ik ben gelukkig niet de enige met schoonouders issues 😂😂

    Oh zeker niet! Ik zit letterlijk met noise cancelling oordopjes in te wachten totdat we weer naar huis gaan...

    Kazama schreef:
    (...)
    Oh zeker niet! Ik zit letterlijk met noise cancelling oordopjes in te wachten totdat we weer naar huis gaan...


    Die van mij zijn niet heel anders. Elke seconde dat er niet gesproken wordt, zien ze als verloren geloof ik

    Er is zoveel zon vandaag! ^^

    Bij m'n Q-besties *O* *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mijn excitement over een van onze OC's in een verhaal zien is fun xD Al voel ik me daarnaast wel behoorlijk slecht over afgelopen weekend. Zeker omdat ik vrijdagavond gewoon nee had moeten zeggen. Want dit als laatste keer nu voelt niet goed..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn