• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Waarom zijn schoonmoeders zo vervelend? Als ik om 8 uur ergens een afspraak heb, moet je niet zeggen dat als we om 9 uur komen dat ook goed is…

    Ik raakte vanmiddag verdwaald in een van mijn ouder Harry Potter Fanficties.. Zucht.. Good times. (blush)

    Also, I am a fuck-up.. Ik was mijn outfit voor Elfia aan het bijwerken met mijn hete lijm pistool. NATUURLIJK brand ik mezelf tweedegraads op mijn duim.. Zo voorspelbaar. Je zou denken dat het ondertussen wel klaar is met die duimverwondingen steeds (for the record.. ik heb dus laatst mijn linkerduim opengehaald aan glas, daarna mijn rechtertuin verwond door iets onder mijn nagel te krijgen en nu dus weer mijn rechterduim verbrand).

    [ bericht aangepast op 18 april 2024 - 19:37 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik raakte vanmiddag verdwaald in een van mijn ouder Harry Potter Fanficties.. Zucht.. Good times. (blush)

    Also, I am a fuck-up.. Ik was mijn outfit voor Elfia aan het bijwerken met mijn hete lijm pistool. NATUURLIJK brand ik mezelf tweedegraads op mijn duim.. Zo voorspelbaar. Je zou denken dat het ondertussen wel klaar is met die duimverwondingen steeds (for the record.. ik heb dus laatst mijn linkerduim opengehaald aan glas, daarna mijn rechtertuin verwond door iets onder mijn nagel te krijgen en nu dus weer mijn rechterduim verbrand).


    Leah.....misschien moet je craft handschoenen aanschaffen :W


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Leah.....misschien moet je craft handschoenen aanschaffen :W


    Ja, ik denk dat ik die hint nu wel heb ontvangen HAHA


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ugh ik heb energie over, maar niet de motivatie om er iets mee te doen...

    i dont wanna work tomorrow. Too tired to work and too young to retire 🥺

    Laleah schreef:
    (...)

    Ja, ik denk dat ik die hint nu wel heb ontvangen HAHA


    Beter laat dan nooit huh :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    so fokking tired :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Pineapple once more (krul)
    Eindelijk een lading spullen besteld bij Ikea zodat mijn woonkamer steeds meer af komt *O*


    Caution first, always.

    Ik moest er wel bijna de hele stad voor doorfietsen (en kwam daarmee binnen de eerste 5 minuten al langs m'n eigen huis...) maar de borrel was wel gezellig ^^

    sometimes i miss coronatimes bc if i coughed this badly during corona times i would have had to stay home


    help

    Ik heb deze keuze deels gebaseerd op kop of munt, want ik kreeg niet 1 keer munt,
    Maar 11.
    11 keer munt op Google randomizer!

    Karube schreef:
    I don't like doing taxes. Zelfs als ik iemand betaal om ze voor me te doen XD

    #relatable


    it's not you, it's me. i have standards.

    wanneer je op tiktok wilt maar je tiktok staat vol met ttpd en je moet nog ff wachten, the life of a 21st century girl is hard.


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    can we just stop being sad for a sec

    or at least stop hating ourselves


    help