• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Wanneer je brein zo diep in je scriptie zit dat je bij gewone foutjes, zoals knoeien, automatisch denkt "Ctrl + Z" en je je daarna pas realiseerd dat je in het echte leven niet terug kan (krul) Misschien is zeven dagen per week werken een beetje te veel ahahaha

    Ik wil gewoon even heel hard huilen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eten maken, taco’s. Sausmix niet door het gehakt… Sausmix niet door het gehakt… Sausmix niet door het gehakt…

    K*t, gooi ik de sausmix door het gehakt 🫥🫥🫥

    Frey_ schreef:
    Wanneer je brein zo diep in je scriptie zit dat je bij gewone foutjes, zoals knoeien, automatisch denkt "Ctrl + Z" en je je daarna pas realiseerd dat je in het echte leven niet terug kan (krul) Misschien is zeven dagen per week werken een beetje te veel ahahaha


    Haal dat woord 'misschien' maar weg uit die zin :') Was het leven maar zo'n feest dat je af en toe gewoon even op Ctrl+Z kon drukken om iets ongedaan te maken, dan zou ik veel meer durven haha!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Moeten werken met een kater is echt een drama 😭


    You could rattle the stars.

    Waarom doe ik er zo lang over om een outfit te kiezen💀

    Fuck filerijden hhhh 🚗🚙🛻🚙🚌🚕🚗


    it's not you, it's me. i have standards.

    Is het midden april en ben ik ineens random kerstfilms aan het kijken?

    Zeker wel. (cat)

    (En nadat ik dit post besef ik ineens weer dat mijn profielfoto hier al minstens vijf jaar non stop met sneeuw en een kerstmuts is. Ahh well, we need to keep the christmas spirit alive!)

    [ bericht aangepast op 21 april 2024 - 22:50 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Is het midden april en ben ik ineens random kerstfilms aan het kijken?

    Zeker wel. (cat)

    (En nadat ik dit post besef ik ineens weer dat mijn profielfoto hier al minstens vijf jaar non stop met sneeuw en een kerstmuts is. Ahh well, we need to keep the christmas spirit alive!)


    Jarne: 'Ik kijk kerstfilms in April, sue me!' (cat)
    Q: *kijkt naar profielfoto* 'Whaaaat?? What a surpriseeee (krul)'

    fuckingkuthel mag ik even gillen van frustratie?? "ik heb nog helemaal geen documentatie van froukje ontvangen en zo kan ik ook niet naar haar stageplaats komen dus deze afspraak wordt online" DuDE WAT??
    1. ik heb je dezelfde dag na onze (IRL MEETING DIE JIJ ZO GRAAG WILDE EN MIJN ENERGIE OMLEGDE VOOR DE REST VAN DE DAG) de docs toegestuurd waar je om vroeg
    2. "ja we hebben geen documentatie/bewijs dat je stageloopt" NOU KOM DAN LANGS EN ZIE HET MET JE OGEN

    echt ik word GEK


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vorige week gelezen dat in eljk geval een paar mensen het zouden doorsturen naar de juiste personen, maar vandaag net twee e-mails ontvangen met dat ze geen plek hebben..(Of het te ver weg is. Wat ik snap, alleen is die plek maar 20 minuten lopen van waar mijn vader woont..) Ze klinken in elk geval allemaal wel vriendelijk, maar op deze manier voelt het erg alsof ik nooit een plek ga kunnen vinden.. /:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Frey_ schreef:
    (...)

    Jarne: 'Ik kijk kerstfilms in April, sue me!' (cat)
    Q: *kijkt naar profielfoto* 'Whaaaat?? What a surpriseeee (krul)'


    Hehehe, haters gonna hate.

    Over haters gesproken, ik maak ethische bezwaren over volgende week.
    Ik werk maar twee dagen en dan word ik uitgerekend die dag ingepland?

    [ bericht aangepast op 22 april 2024 - 12:51 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Het komt eigenlijk totaal niet uit dat ik naar de anesthesist moet op de ochtend waarop mijn werk naar de drukker moet, maar holy shit ik ben excited. Ik ben waarschijnlijk nog lang niet aan de beurt, maar het is weer een stapje dichter bij mijn operatie :Y)

    AAAAAHHHH Ik wil een schoon en opgeruimd huis, maar ons huis is een overgenomen studentenhuis dus het gaat er ook nooit echt schoon en netjes uitzien en we gaan met like max anderhalf jaar verhuizen dus er super veel aan doen heeft ook gewoon geen zin en kost alleen maar geld dat we veel beter kunnen sparen voor een nieuwe plek

    Kazama schreef:
    AAAAAHHHH Ik wil een schoon en opgeruimd huis, maar ons huis is een overgenomen studentenhuis dus het gaat er ook nooit echt schoon en netjes uitzien en we gaan met like max anderhalf jaar verhuizen dus er super veel aan doen heeft ook gewoon geen zin en kost alleen maar geld dat we veel beter kunnen sparen voor een nieuwe plek


    Dit had ik heel sterk in ons uitgeleefde huurhuis! Soms helpt het al om heel oppervlakkige dingen te verhelpen. Ik heb bijvoorbeeld alle wit(-achtige) muren een nieuw likje verf gegeven, dat kost een paar tientjes en ziet er gelijk véél schoner uit. Of goedkoop / tweedehands laminaat neerleggen als je nu bijv. tapijt hebt. Onderschat niet hoe belangrijk een fijn huis is voor je mentale gezondheid! Ik merkte in ons nieuwe huis hoe ontzettend depressief, gestresst en anxious ik werd van de staat van ons oude huis. Achteraf was het het waard om op korte termijn ietsje meer te investeren voor wat meer rust.

    Ik hoop dat je snel je ideale plekje vindt <3<3