• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Frey_ schreef:
    (...)

    Dit had ik heel sterk in ons uitgeleefde huurhuis! Soms helpt het al om heel oppervlakkige dingen te verhelpen. Ik heb bijvoorbeeld alle wit(-achtige) muren een nieuw likje verf gegeven, dat kost een paar tientjes en ziet er gelijk véél schoner uit. Of goedkoop / tweedehands laminaat neerleggen als je nu bijv. tapijt hebt. Onderschat niet hoe belangrijk een fijn huis is voor je mentale gezondheid! Ik merkte in ons nieuwe huis hoe ontzettend depressief, gestresst en anxious ik werd van de staat van ons oude huis. Achteraf was het het waard om op korte termijn ietsje meer te investeren voor wat meer rust.

    Ik hoop dat je snel je ideale plekje vindt <3<3

    Dit hebben we ook al wel deels gedaan, maar er zijn gewoon punten waarbij het nooit gefixt gaat worden.

    Het is ook dat we niet eerder weg willen dan nodig zodat we zo lang mogelijk goedkoop blijven wonen voordat we allebei een baan hebben en dus daadwerkelijk geld.

    Ik ben gewoon in een lente mood en wil dingen fixen en doen want de zon schijnt.

    😑😑😑😑 ik word fucking gek fr


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Noooooo, Geoguessr heeft geen gratis functie meer ): Waar moet ik nu mijn tijd mee verdoen?


    Stenenlikker

    Basim schreef:
    Noooooo, Geoguessr heeft geen gratis functie meer ): Waar moet ik nu mijn tijd mee verdoen?


    Duolingo? :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kreeg zonet casually een kans aangeboden om mogelijk mijn master thesis in Portugal te gaan doen ipv in NL. Geen enkel iets in de hele opdrachtomschrijving gaf ook maar een hint dat het in samenwerking was met een Portugese universiteit whatsoever.

    Hopelijk kan ik een meeting plannen met de opdrachtgever voor wat meer details en info, cause it's really cool, maar ook wel intens zo spontaan

    God, I love this place. :Y)


    Caution first, always.

    SPECS schreef:
    (...)

    Duolingo? :'D


    Dat heeft mijn aandacht ondertussen een beetje kwijt, ik log alleen nog in om mn veel te lange streak te houden, haha.


    Stenenlikker

    Basim schreef:
    (...)

    Dat heeft mijn aandacht ondertussen een beetje kwijt, ik log alleen nog in om mn veel te lange streak te houden, haha.


    Há fair. Ik zit nu op 32 dagen, maar ik ben redelijk competitief dus ik wil altijd naar de volgend league en dan in de top 3 finishen op zijn minst lol. Liefst 1 but aaah.


    You were born original, don't die as a copy.

    can i get my voice back pls i'd like to sing


    help

    SPECS schreef:
    (...)

    Há fair. Ik zit nu op 32 dagen, maar ik ben redelijk competitief dus ik wil altijd naar de volgend league en dan in de top 3 finishen op zijn minst lol. Liefst 1 but aaah.


    Ahja, die snap ik wel, dat was ik ook in het begin, haha. Maar na ruim 4 jaar duolingo ben ik dat competatieve wel kwijt 🙈


    Stenenlikker

    oh nee. waarom is dit net op 5 juli gepland? this timing is poop. /: Zeker met dat ik dit na de zomervakantie waarschijnlijk sowieso moet gaan missen..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wanneer je letterlijk vanmiddag tegen je psycholoog zegt van 'ja, alles komt ineens achter elkaar' qua slechte dingen

    (lees; schoonvader van ±58 die ongeneeslijk ziek wordt verklaard, je kat moeten laten inslapen en daarna 1 van je collega's die plotseling overlijdt op 63-jarige leeftijd terwijl hij nog gezond was)
    , dat opvolgt door te zeggen 'wat gaat het volgende zijn?' en je vervolgens thuis komt en je een f*king lekke band hebt en je met dikke bel-anxiety de wegenwacht moet bellen.

    Staat niet helemaal in proportie tot de rest, maar het was toch wel ff een middelvinger van het leven naar mijn gevoel.

    [ bericht aangepast op 22 april 2024 - 22:22 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Me: I wanna get better and be positive and make an effort to feel good again
    The world: Here, have a cold.
    Me: Okay, we can combat that.
    The world: Haha, your bike keys are gone now.
    Me: Ok ok, I will figure that out too.
    The world: Haha ur nice boss is getting fired so you'll have to do all this work by yourself.
    Me: ... I can handle that?
    The world: YOUR FAVOURITE CAMERA IS BROKEN NOW AND YOU HAVE NO MONEY TO BUY A NEW ONE THAT CAN MOUNT THE LENSES YOU HAVE BECAUSE THE ONE YOU HAVE IS TOO OLD TO FIX DECENTLY (dance)
    Me:


    help

    Soms wil je gewoon helemaal niks...

    Waarom is een van de meest verdrietigste gebeurtenissen in mijn leven precies een dag voor zo'n gelukkige gebeurtenis.. Ik word gewoon met de dag vaker verdrietig hoe dichter we bij Juli komen, terwijl ik ook super uitkijk naar dat weekend..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.