• Beste Quizlettertjes,
    Er moet me nu toch wel echt even iets van mijn hart. Quizlet is een site waar snel hypes en rages ontstaan.. Maar graag wil ik een zekere rage een stap voor zijn. De afgelopen weken zie ik steeds meer Pro-ana profielen/teksten/foto’s opduiken. Niet alleen ik, maar ook de andere moderators en het reglement van Quizlet zijn hier streng tegen. Het is niet normaal als je andere aanspoort tot ziek worden, of er zelfs de spot mee drijft omdat het gewoon maar voor de lol doet om reactie uit te lokken! Ik ben is wat op die profielen rondgekeken en het is eerder reactie uitlokken dan wat anders.
    Bij deze zijn jullie gewaarschuwd. Ik wil geen kreng uithangen of what ever. En ik ben niet de maker en eigenaar van de site. Maar ik zal er alles maar dan ook écht alles aan doen om die rotzooi van de site af te houden. En alsjeblieft.. Geef ze geen aandacht.. Ook niet gaan zeggen ‘dus jij bent daar trots op?:8’ in gastenboeken/fotoboeken/pb’s. De meeste doen het om aandacht te trekken.
    Natuurlijk is quizlet een site waar iedereen elkaar hoort te respecteren.. En waar vrijheid van meningsuiting natuurlijk ook mag. Maar iemand aansporen tot ziek worden? Dat is in deze maatschappij sowieso strafbaar! Dus wees alsjeblieft verstandig en hou er gewoon mee op! Diegene over wie het gaat, weten dat uiteraard zelf wel.
    Ik hoop dat de rest van jullie hier een beetje verstandig mee omgaat en een pro-ana profiel meld bij een moderator als hij/zij er een tegen komt.
    Alvast bedankt voor jullie medewerking.

    Groetjes KirstenSnaps

    ===
    Wat is pro-ana?
    Op pro-ana sites wordt anorexia gezien als levenswijze en wordt deze ziekte verheerlijkt. Meisje van al 11 jaar geven elkaar daar tips over hoe te laxeren, hoe over te geven en doen afvalwedstrijden tot de dood hen scheidt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben zulke profielen nog niet tegengekomen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Oh god, waar gaat de wereld naartoe?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ach mense zeik toch niet zo over ana :S


    proud ravenclaw <3

    ik lees nu pas het hele topic door wat een zeikwijven zitte hier zeg!ana word je juist door andere mensen!ze halen je onderuit tot je zelfvertrouwen zo laag zit dat je niks meer durft te doen en dan gaan jullie zeiken dat ana ziek is ja het kom wel mooi door andere mensen dat ze zo gaan denken!


    proud ravenclaw <3

    Ewigkeit schreef:
    Oh god, waar gaat de wereld naartoe?

    idd ;3

    Jesus wat is dit eng 0_0 Waarom kunnen mensen zich zo'n pijn doen? En ze zijn nog gevaarlijk voor de samenleving ook!!


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    Jesus wat is dit eng 0_0 Waarom kunnen mensen zich zo'n pijn doen? En ze zijn nog gevaarlijk voor de samenleving ook!!


    idd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hoezo die mensen sporen niet :S
    Echt goed, dat jij je hiermee bezig houdt (:


    Haat aan JUSTIN BIEBER Haters.!

    Leech schreef:Amen

    Ik zag gistere ook een profiel met allemaal foto's van dunne mensen..
    Dat was niet normaal Ö


    butterflymM schreef:
    niet alle dunnen mensen hoeven anorexia te hebben dat moet je niet vergeten;)
    maar het is natuurlijk niet normaal dat mensen het op een site zetten en zkr niet op een site waar veel jongeren op zitten!!!


    dat klopt er zijn ook gewoon dunne mensen
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    dan ben je helemaal GEEN kreng als je dat tegen gaat
    dat is juist goed om te stoppen


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind het echt vreselijk als mensen daar aan meedoen en ook andere mensen erin willen sleuren!
    Ik vind het sowieso al dom om jezelf de dood in te jagen! Geniet van je leven zolang het nog kan!(A)

    fashionista schreef:
    ik lees nu pas het hele topic door wat een zeikwijven zitte hier zeg!ana word je juist door andere mensen!ze halen je onderuit tot je zelfvertrouwen zo laag zit dat je niks meer durft te doen en dan gaan jullie zeiken dat ana ziek is ja het kom wel mooi door andere mensen dat ze zo gaan denken!


    En daarom willen de moderators dat je het hun meld als je een pro-ana profiel tegen komt op Quizlet. Want straks halen ze hier andere users over om ook pro-ana te worden.
    Dan zijn het toch geen zeikwijven? Ik vind het juist goed dat ze dit doen;)

    ik heb net een site bezocht met pro-ana profielen. En ik schrok echt. Eentje had de hele ochtend, middag, tussen en s'avonds niks gegeten en voor ze naar bed ging even snel 1 manderijn. Omdat ze persee de 35 kilo moet halen >.<
    Weten die mensen niet dat je juist dikker word als je geen 3 maaltijden per dag eet?(cat)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 6:51 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Woow :S


    They call me dr. phil

    Yeiks!
    dat mag Q niet overnemen!
    mijn vriendin had Anorexia en ik kan je vertellen hoe erg dat dat is!


    why is always london so far away when you need it?

    Wow best erg idd

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 19:16 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.