• Beste Quizlettertjes,
    Er moet me nu toch wel echt even iets van mijn hart. Quizlet is een site waar snel hypes en rages ontstaan.. Maar graag wil ik een zekere rage een stap voor zijn. De afgelopen weken zie ik steeds meer Pro-ana profielen/teksten/foto’s opduiken. Niet alleen ik, maar ook de andere moderators en het reglement van Quizlet zijn hier streng tegen. Het is niet normaal als je andere aanspoort tot ziek worden, of er zelfs de spot mee drijft omdat het gewoon maar voor de lol doet om reactie uit te lokken! Ik ben is wat op die profielen rondgekeken en het is eerder reactie uitlokken dan wat anders.
    Bij deze zijn jullie gewaarschuwd. Ik wil geen kreng uithangen of what ever. En ik ben niet de maker en eigenaar van de site. Maar ik zal er alles maar dan ook écht alles aan doen om die rotzooi van de site af te houden. En alsjeblieft.. Geef ze geen aandacht.. Ook niet gaan zeggen ‘dus jij bent daar trots op?:8’ in gastenboeken/fotoboeken/pb’s. De meeste doen het om aandacht te trekken.
    Natuurlijk is quizlet een site waar iedereen elkaar hoort te respecteren.. En waar vrijheid van meningsuiting natuurlijk ook mag. Maar iemand aansporen tot ziek worden? Dat is in deze maatschappij sowieso strafbaar! Dus wees alsjeblieft verstandig en hou er gewoon mee op! Diegene over wie het gaat, weten dat uiteraard zelf wel.
    Ik hoop dat de rest van jullie hier een beetje verstandig mee omgaat en een pro-ana profiel meld bij een moderator als hij/zij er een tegen komt.
    Alvast bedankt voor jullie medewerking.

    Groetjes KirstenSnaps

    ===
    Wat is pro-ana?
    Op pro-ana sites wordt anorexia gezien als levenswijze en wordt deze ziekte verheerlijkt. Meisje van al 11 jaar geven elkaar daar tips over hoe te laxeren, hoe over te geven en doen afvalwedstrijden tot de dood hen scheidt.


    Wie du mir, so ich dir.

    mee eens ik ken iemand die werkt met mensen die aan pro anna deden. (om ze ervan af te helpen) en als je die mensen ziet of de verhalen wordt nou daar wordt je niet vrolijk van


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    De meeste doen het om aandacht te trekken. Dat is niet waar (niet dat ik zelf pro-ana of pro-mia ben of zo) maar dat is niet waar wat jij zegt.
    Anyways zal ik het wel melden als ik er zie (:

    Als je gewoon slank bent oke, Maar pro-ana gaat gewoon te ver. Het word een soort levenstijl die ze verheerlijken alsof het Geweldig is. Terwijl dat het helemaal niet is. 1. ga er te lang mee door en je komt er heel moeilijk vanaf. Kunt geen kinderen meer krijgen. En het is lelijk (mijn mening) De meeste jongens houden tog van iets meer vet en vrouwlijke vormen :D

    Coldplace schreef:
    is trots op kirsten
    helemaal mee eens
    Á-mèn


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Prodigy schreef:
    Anorexia is niet zoals die kleuters denken zoals het is. Ze denken 'Yay, laten we onze eetgewoontes verzieken zodat we extreem mooi worden!'. Daar heb ik dus echt een hekel aan. Ze weten niet eens wat het inhoud. Op zo'n mensen kan ik dus echt razend worden. ><


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    OMG die kutzooi moet even verdwijenen of zo


    overrated

    Nooit vangehoort tot ik het in een story las....................
    Maarja.................
    XN

    pro-ana is zielig!

    Ik vind het gewoon zielig als je je leven zo verziekt.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dáár kan ik dus niet tegen. Ja, ik snap dat het niet op Quizlet mag, daar niet van, maar sommige reacties hier.
    Die mensen kunnen er ook niets aan doen, ze zijn een soort van ziek in hun hoofd. Nogmaals, kunnen zij NIETS aan doen. Meestal hebben ze een rot verleden gehad, of zelfs een rot heden. Ze willen wát afvallen, maar slaan door. Hé, ze denken heus niet van; 'Goh, laat ik anorexia krijgen, gewoon, voor de lol.'


    everything, in time

    Ik heb er niks van gemerkt, en daar ben ik blij om ook!
    Ik vecht voor een goed, schoon en respectvol Quizlet?
    Who's with me? _O_

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 20:06 ]

    Denmark schreef:
    Ik vind het gewoon zielig als je je leven zo verziekt.

    Denmark hun hebben dat moment niet in de gaten dat ze dood kunnen gaan, Ze zijn alleen bezig met hun ellende.
    Als sommige mensen ergens in zitten weten ze niet wat ze doen soms zijn ze zo hard bezig met hunzelf dat ze vergeten wat ze aanrichten

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Inderdaad. Maar het ergste vind ik persoonlijk, als mensen doen als of. Er zijn mensen die zich dood schamen.. die voor hun gezondheid en hun leven vechten.. terwijl andere er dan de spot mee drijven. Zoiets kan ik gewoon echt niet hebben.

    x. KirstenSnaps

    kan ik begrijpen!

    Ze mogen pro-ana zijn (liever niet natuurlijk) maar als dan pro-ana zijn moeten ze geen teksten of foto's op hun profiel zetten om zo andere mensen aan te sporen. Want iemand in je omgeving hebben die anorexia heeft is een hel. Dus stop met andere mensen aan te sporen om zo'n dingen te doen.

    Walgelijk
    :(
    Pro-Ana hoort gewoon niet op het web is gewoon f*cking triest

    Ik heb een paar sites gevonden hier over maar ik vind een beetje op een sekte lijken weetje

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 17:17 ]