• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    je hebt geen koude handen. maar ze zijn nu wel onder de uitslag en jeuken verschrikkelijk


    ik wens dat die vervelende meester weggaat en er een gewone best aardige meester voor in de plaats komt (zie vorige wens)

    er komt een aardige meester alleen die word van school gestuurt omdat hij de kinderen harder aan moest pakken

    ik wens dat ik niet moe ben...

    Je bent niet moe meer maar je moet meteen naar bed van je oudres om 7 uur ( lekker voor je )

    Ik wens dat me speakers niet te zwaar waren voor mijn bureau :$.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    dat zijn ze niet je tafel is nu te zwaar en zakt door de vloerr...

    ik wens dat ik vleugels heb:D

    Myself kan terug op Quizlet.maar nu kun jy niet meer.. jammerdan!

    ik wens dat ik & men vriend nooit uit elkaar gaan,
    dat we bij elkaar blijven voor het leven & niemadn ons kan breken (L)

    jammer dr pakt iemand een bijl en slaat jullie uit elkaar.. *BOEM*

    ik wens dat stopt met regenen

    het stopt me regene ma dan ineens komt de ijstijd (ne seconde later he xD) en je bent dus dood gevrore xD

    ooowwkj dan niet XDXD hij.. ow w8 ik bedoel zij heeft een baksteen tegen haar hoofd gekregen.. nu heeft ze geheugen verlies en denkt ze dat jij haar vriendin is en ze loopt je overl 8ernaaahh

    ik haat je zo he xD

    ik wens da ze gewoon een lichte herseschudding had gekrege en da ze mij dus nie achterna zat xD


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    ze had een lichte hersenschudding. maar ook een kort lontje dus jij zei wat tegen haar en nu zit ze je weer achterna


    ik wens dat chips heel gezond is en dat ik er ook heel wat van had.

    chips is gezond voor je en hebt heel veel alleen word je nog steeds dik xD

    ik wens dat mijn leraar vanaaf niet veel bijzonders te vertellen heeft xD hij komt op huisbezoek xD


    Here I Am

    srry ben melig:P


    Here I Am

    je leraar heeft niets bijzonders te vertelle, maar je ouders gaan maar door ratelen

    ik wens dat school leuk is


    all I want for christmas is a girlfriend

    school word leuk maar dan is het zomervakantie en kan je niet meer naar school... je ouders besluiten dat jullie volgend jaar naar een hele andere stad verhuizen en kan je niet meer naar die school die leuk is geworden...

    ik wens dat ik niet meer ziek ben...:|

    je bent niet meer ziek maar nu is iedereen die je kent ziek en moet je voor ze zorgen
    ik wens een concertkaartje

    je hebt een concert kaarje maar dan komen er allemaal mensen die ook dat concert kaartje wille hebben stelen en stelen ze ook maar gelijk alls van je^^

    ik wens dat een leuke dag word:P

    het word een leuke dag , maar (bla bla bla)
    het is zo leuk dat je gwn word geirriteerd daardoor:P

    ik wens dat ze de hele week doorgaan met staken op school x) hoeven we de hele week niet naar school:P


    Here I Am