• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    hij steunt je maar je gebruikt hem te veel en hij gaat je vervelend vinden en hij zet je bij een vieze stinkende tante


    ik wens dat ik een nintendo ds lite zwart had die nooit kapot gaat. en die alleen ik kan aanraken

    da gebeurt ook ma je gaat na een plastice schirurg (ofzow) en je bent helemaal verandert waardoor je er nooit meer opkan xD

    ik wens da men stinkende tante nie stinkt xD (zie vorige wense)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    ze stinkt niet meer want ze gebruikt axe deo maar daardoor krijge jullie allemaal last van maffe mensjes die boemchicawauwaaahhh roepen :P

    ik wens dat alle muggen op da hele wereld DOOD zijn^^

    ze zijn dood ma der kome nu meer vliege en spinne die je stilaan gaan opete xD

    ik wens da ze nie meer boemchicawauwaaahhh roepe (opt school zegge ze da al genoeg xD)(en zie andere wense xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    ze roepen geen boemchicawauwahh en laten je met rust.. want je oma gebruikt die deo niet meer maar daardoor moet je wel weer een gasmasker op omdat ze weer stinkt.. :P

    IK WENS.. dat ik ontsnap aan die spinne en naar de noordpool vlucht terwijl ik het lekkr warm heb:P

    je vlucht naar de noordpool en je hebt het lekkker warm en geen last meer van spinnen maaar... global warming je weet toch en de poolkappen smelten en de spinnen pakken je alsnog
    ik wens een coole haloween

    Je krijgt een coole halloween maar jij bent de enige die het cool vind de andere mensen vinden het doodeng xD

    ik wens dat mijn nieuwe rooster vet chill is!(dus heel vroeg uit zijn en leuke vakken etc.)


    Here I Am

    Je maakt zelf je nieuwe rooster chill door te spijbelen, en zo wordt geschorst en moet je een nieuwe school zoeken met een rooster dat helemaal niet chill is.

    Ik wens een goed rapport

    je hebt een goed raport maar het valt in een plas en alle cijfers lopen door dus je kunt het niemand laten zien
    ik wens een zout dropje

    je krijgt je zoute dropje.. blijkt uiteindelijk allemaal een droom zijn te geweest en terwijl je sliep ovr je zoute dropje hebben holbewoners je mee naar een vulkaan genomen waar ze je in gaan laten vallen

    ik wens dat ik een optreden kan geven =)

    je kan een optreden geven , maar die mislukt zo erg dat je nooit meer een optreden wilt geven,

    ik wens meer vakantie x)

    je stelt dit voor aan de leerkrachten maar omdat ze allemeel een pik op je hebben zeggen ze natuurlijk NEE xD :P

    iik wens een HUMMER LIMO !!!!!!!! :P nou DIT is pas een zzzzzzaaaaaaaaaaalliige auto (H)(H)(H)


    PoisonTrash on camera

    xD je krijgt et
    ma er komt een andere coolere auto (die je wilt hebbe) ma je hebt nie genoeg geld en word dus arm xD

    ik wens da men tante (of wast oma) nie meer stinkt voor eeuwig en altij xD (zie vorige wense xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    xD mij best blijft ze niiet meer stinken Omdat jij altijd in haar buurt bent xd dus neem jij de stank over :p ( of zoiets raars )

    iik wens IETS (H) jullie mogen kiezen wat dus als jij bv. wilt dat ik een hond wens .... wens ik een hond [ zogezegd ] en dn mkag jij die wens verpesten xD (H)


    PoisonTrash on camera

    jha geburt ook die wens komt uit (ik wenste daje blind werd XD) dus kunje dit allemaal ni meer lezen ^^

    ik wens azzepoezters tante nu nog veeeeel hader stinkt (A)srr azzie ma je wense ware wel giere tot hiertoe :P