• Ik weet het niet of mensen het met me eens zijn maar ik vind dat quizzen die over verkrachting gaan het moeten aangeven. Mensen weten niet maar ze over schrijven en hoe veel pijn ze er sommige users er mee doen. Verkrachting is heel erg en niet iets om zomaar een verhaal over te schrijven. Ookal ken je iemand die het heeft mee gemaakt en je denkt te weten hoe ze zich voelen. Want meestal zit je er toch compleet naast. Mensen kunnen aan een verkrachting een complex overhouden. En om er dan hier ook aan herinnerd te worden voelt voor hun ook niet fijn. De meestte zijn hier om zich veilig te voelen en niet om aan de vreselijke gebeurtenis herinnert te worden!

    Edit: Ik zeg hiermee niet dat het weg moet maar beter moet worden aangegeven met een soort filter net als met Tokio hotel. Dat je met het aanpassen/maken kan instellen deze quiz gaat over verkrachting en dat dat zo ook word weg gelaten als je je filter aanzet ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben het met je eens allen voor mij hoeft er geen filter te komen. Maar er moet wel aangegeven worden dat er verkrachting in voor komt.

    -xxx-


    You can never wear to much black

    ik snap het wel, als je hetzelf hebt meegemaakt enzoo. en nu ik er over nadenk. Ik heb 'n quiz en daar wordt wel 'n meisje in verkracht, maar daar gaat mijn hele quiz niet over.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik kan begrijpn da mensen die het hebbn meegemaakt het erg vinden enzo, ik heb het zelf nog ni meegemaakt, waar ik blij om ben, maar, mensen die de Quizzen maken vinden dat het bij hun Quiz hoort, dus, idd, als mensen die het al hebbn meegemaakt er niet tegen kunnen, wat ik volkomen begrijp, moeten ze die Quizzn niet maken. :)

    En, u idee vind ik wel een goe idee, 't zou beter zijn als die TH-Filter, want die zijn minder 'Shocking' ;)


    007

    IK HEB EEN GENIAAAAAL ID, al zeg ik hetzelf. Nou; je moet er van tevoren aan geven of het geschikt is of niet. Je pb't een moderator, en die bepaald of het té erg is of niet. Of het handig of niet. En anders moet je de serie verwijderen óf anders doen die moderators dat


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Renee, je bent levenloos srlsy. Eerst maakte je mijn Quizen over dat onderwerp en nu zit je te zeggen dat je het slecht vind enzoo. Wat wil je nu eigenlijk? Ik snap jouw niet meer --' [/Sorry voor kutgedoe!]

    Die mensen schrijven dat alleen voor iets dat succesvol is.
    Meisjes zonder levenservaring(zo noem ik die mensen problemen mee?) vinden dat spannend, coel, lauw, vet enz. Maar veel mensen doet dat pijn.

    je hebt wel gelijk dat is kei erg voor de mensen als ze dat dan opnieuw gaan lezen enzo
    dan komt alles vast weer boven enzo
    ik vind dat echt erg.


    Our thoughts you can't decode...

    Ja het is wel grof

    Die mensen schrijven dat alleen voor iets dat succesvol is.
    Meisjes zonder levenservaring(zo noem ik die mensen problemen mee?) vinden dat spannend, coel, lauw, vet enz. Maar veel mensen doet dat pijn.


    is dat nu niet een beetje overdreven?

    Ik denk niet iemand een verhaal over verkrachting schrijft om 'succesvol' te zijn. Of dat iemand die het leest zegt: 'oh dat is cool.' Sommige grote schrijvers maken daar ook verhalen over, er bestaan toch ook films over. Met alle respect aan iedereen die zoiets heeft meegemaakt, ik heb er ook mee te maken gehad (niet bij mezelf gelukkig). Maar misschien dat je wel kan vermelden in de 'intro' of 'titel' wat dan ook dat er zoiets in voorkomt met rode letters ofzo: 'dit verhaal bevat geweld, aanranding, seks, ...' zodat je op voorhand gewaarschuwd bent als je het wil lezen.

    Renee, je bent levenloos srlsy. Eerst maakte je mijn Quizen over dat onderwerp en nu zit je te zeggen dat je het slecht vind enzoo. Wat wil je nu eigenlijk? Ik snap jouw niet meer --' [/Sorry voor kutgedoe!]

    Helemaal mee eens,schat!


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Die mensen schrijven dat alleen voor iets dat succesvol is.
    Meisjes zonder levenservaring(zo noem ik die mensen problemen mee?) vinden dat spannend, coel, lauw, vet enz. Maar veel mensen doet dat pijn.

    Pardon?
    Ik heb een verhaal over aanranding en ongeveer niemand hier op Q kent het. Ze lezen liever de hoi-verkracht-meverhalen en de hoi-neuken-doeiverhalen. De mijne is niet zo, dus ook niet populair.
    Ik wil helemaal niet succesvol ofzo zijn, al is het wel leuk om positieve feedback te krijgen over je verhaal.

    Ik ben het met je eens, en ook niet.
    Like, het is pijnlijk om over te lezen, dat klopt, en ik ben het met je eens dat het niet zomaar iets is waar je even een verhaaltje over neertikt.
    Maar like .. dan zouden er heel veel onderwerpen ineens moeten geschrapt worden. En Idunno, als mensen er over willen schrijven vind ik dat dat eigenlijk toch moet kunnen.. like, hoe ver moeten we dan gaan met censuur? Dan komen er waarschijnlijk ook meningsverschillen over, want de vraag ernaar zal altijd wel blijven. Stel we blijven dan vasthouden aan de 'geenverkachting'-regel, moeten we dan precies hetzelfde handelen met 'ja, ik heb een traumatische ervaring met een koe gehad, er mogen geen quizzen meer worden geschreven over koeien'? En in principe zou je dan ook niks meer kunnen schrijven over mishandeling, moord, zelfmoord, sterfte, ruzie, vreemdgaan, psychologische aandoeningen, geesten, snijden, ga zo maar door.
    Ik ben tegen omdat je hier gewoon te weinig mee kan, ik snap dat het voor sommige mensen pijn doet, maar dan kun je beter niet op quizlet gaan.


    Mew <3

    Ik ben het met je eens, en ook niet.

    Het is natuurlijk niet leuk als iemand het mee maakt!!
    Maar er zijn ook boeken en films die er over gaan en die worden toch ook niet verboden!!

    Ik ben het met je eens, en ook niet.
    Like, het is pijnlijk om over te lezen, dat klopt, en ik ben het met je eens dat het niet zomaar iets is waar je even een verhaaltje over neertikt.
    Maar like .. dan zouden er heel veel onderwerpen ineens moeten geschrapt worden. En Idunno, als mensen er over willen schrijven vind ik dat dat eigenlijk toch moet kunnen.. like, hoe ver moeten we dan gaan met censuur? Dan komen er waarschijnlijk ook meningsverschillen over, want de vraag ernaar zal altijd wel blijven. Stel we blijven dan vasthouden aan de 'geenverkachting'-regel, moeten we dan precies hetzelfde handelen met 'ja, ik heb een traumatische ervaring met een koe gehad, er mogen geen quizzen meer worden geschreven over koeien'? En in principe zou je dan ook niks meer kunnen schrijven over mishandeling, moord, zelfmoord, sterfte, ruzie, vreemdgaan, psychologische aandoeningen, geesten, snijden, ga zo maar door.
    Ik ben tegen omdat je hier gewoon te weinig mee kan, ik snap dat het voor sommige mensen pijn doet, maar dan kun je beter niet op quizlet gaan.


    Helemaal mee eens.
    Ik vind zo'n filter wel een goed idee, dan zien ze de quizen niet. Maar in de meeste (mijne ook) wordt aangegeven dat het over verkrachting gaat, zowel de titel als de serie informatie.
    Maar bij de meeste kun je het lezen, en als zoiets je raakt, níet lezen.


    -

    Die mensen weten gewoon niet waar ze over schrijven, er zouden er wel zijn die het wel weten, maar de meeste kunnen het gewoon niet,.. oke dat klinkt hard maar geloof me maar, dat ze het niet kunnen!


    De mensen die het wel weten hebben het meestal zel meegemaakt, en die kunnen er niet over schrijven omdat het te pijnlijk is.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.